نحوه دریافت شماره مجازی اختصاصی بین المللی

نحوه دریافت شماره مجازی اختصاصی بین المللی
  • 1401/12/20
  • گویا آی تی
  • 0

چگونه شماره مجازی داشته باشیم؟

سرعت پیشرفت تکنولوژی امروزه بسیار زیاد است به طوری که در هر لحظه ممکن است پدیده‌ای جدید در حال گسترش باشد. اما از آن‌جایی که استفاده از اینترنت به صورت گسترده در میان مردم دنیا در حال افزایش است، کره‌ی زمین به یک دهکده تبدیل شده که می‌توان از تغییرات مختلف در آن سوی مرزها نیز به سرعت باخبر شد. ظهور شماره مجازی یکی از موارد جدید است که کمک زیادی به افراد در استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های اینترنتی می‌کند. در نتیجه نحوه‌ی به دست آوردن شماره مجازی سوال بسیاری از افراد می‌باشد. در این مقاله که با عنوان «چگونه شماره مجازی داشته باشیم؟» برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، به این سوال پر تکرار پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

شماره مجازی چیست؟

بهتر است پیش از پرداختن به نحوه گرفتن شماره مجازی، به توضیح آن بپردازیم. می‌دانید که برای استفاده از سایت‌ها و برخی از اپلیکیشن‌های موبایل لازم به ارائه‌ی یک شماره تلفن همراه می‌باشد. برخی از این برنامه‌ها شماره شخصی افراد را به سایرین نمایش می‌دهند که این مورد برای برخی ناخوشایند است. به همین سبب تعدادی از شرکت‌ها در دنیا اقدام به تولید شماره مجازی کرده‌اند. این شماره مجازی بر خلاف شماره واقعی دارای سیمکارت فیزیکی نیست و همچنین از خطوط مخابراتی برای برقراری ارتباط استفاده نمی‌کند.

شماره مجازی کاملا بر بستر اینترنت فعال است و محدودیت مکانی همچون شماره واقعی را ندارد در نتیجه تحریم‌های مختلف را به راحتی دور می‌زند. امکان گرفتن شماره مجازی از سایر کشورها نیز فراهم است. یعنی بدون محدودیت می‌توانید هر کشوری را برای دریافت شماره مجازی خود انتخاب کنید.

اپلیکیشن‌های مختلف تولید شده امروزه کاربران بسیار زیادی دارند. این اپلیکیشن‌ها برای فعال‌سازی نیاز به شماره تلفن همراه دارند. سایت‌هایی همچون ChatGPT، فیسبوک، اسکایپ، ایمو و موارد مشابه را می‌توانید با شماره مجازی خود ثبت نام کرده و از ارائه‌ی شماره شخصی خود خودداری کنید.

مزایای استفاده از شماره مجازی

استفاده از شماره مجازی مزایای بسیاری دارد که در ادامه بیان می‌کنیم.

  • امکان ارتباط در بستر اینترنت
  • امکان خرید شماره مجازی بدون محدودیت و به تعداد بالا
  • کاهش هزینه‌ی ارتباطی با استفاده از اینترنت
  • عدم نیاز به ورود اطلاعات شخصی در هنگام خرید
  • عدم نمایش شماره و اطلاعات شخصی در برنامه‌های مختلف اینترنتی
  • امکان ثبت نام با شماره مجازی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دارای محدودیت و تحریم
  • ارتباط بین‌المللی و کسب اعتبار بیشتر در میان مشتریان خارجی
  • امکان داشتن چندین اکانت در یک شبکه اجتماعی
  • استفاده برای تبلیغات و ارسال پیام به تعداد بالایی از مخاطبین

نحوه دریافت شماره مجازی چگونه است؟

با توجه به مزایایی که داشتن شماره مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد، یکی از سوالات پرتکرار در میان افراد نحوه دریافت شماره مجازی است. برای داشتن شماره مجازی می‌توانید از برنامه‌های ارائه دهنده‌ی شماره مجازی و یا سایت‌های فروش معتبر مانند سایت ایران موجو استفاده نمایید.

با دانلود برنامه ساخت شماره مجازی می‌توانید به راحتی شماره مجازی دریافت کنید. البته در زمان حاضر بسیاری از این برنامه‌ها در داخل کشور ما غیرفعال شده‌اند به همین سبب تنها راه باقی مانده مراجعه به سایت‌های معتبری است که در زمینه‌ی ارائه‌ی شماره مجازی فعالیت می‌کنند.

شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟

از آن‌جایی که دریافت شماره مجازی از بسیاری از کشورها ممکن است، یکی از سوالاتی که برای کاربران ایجاد می‌شود این است که شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟ باید بدانید در هنگام انتخاب کشور شماره مجازی، بهتر است کشورهایی را انتخاب کنید که در هنگام استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های اینترنتی شامل محدودیت نشوید. همچنین برخی از کشورها دارای اپراتورهای امن‌تری در مقایسه با دیگر کشورها هستند که برای داشتن امنیت بالاتر و لو نرفتن اطلاعات شخصی شما بهتر است آن‌ها را انتخاب نمایید.

کشورهای امن برای دریافت شماره مجازی در لیست زیر آورده شده‌اند.

  • آمریکا
  • کانادا
  • آلمان
  • سوئد
  • آرژانتین
  • لیتوانی
  • انگلیس
  • هلند

کد شماره مجازی کاملا مرتبط با کشوری است که انتخاب می‌کنید. از آن‌جایی که کد کشورها برای شماره مجازی و حتی واقعی، ارقامی منحصربه‌فرد دارد، لازم است در انتخاب کد و یا کشور انتخابی خود دقت داشته باشید.

ثبت نام شماره مجازی چگونه انجام می‌شود؟

برای ثبت نام شماره مجازی و دریافت آن لازم است تا از اپلیکیشن‌ها و یا سایت‌های ارائه‌ی آن‌ها استفاده کنید. با مراجعه به سایت می‌توانید در فرم درخواست شماره مجازی اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و شماره مجازی دریافت نمایید. در حقیقت می‌توان گفت که ثبت نام شماره مجازی فرایندی بسیار آسان و به دور از پیچبدگی است که می‌توانید به سرعت انجام دهید و شماره مجازی خود را داشته باشید.

فرق شماره مجازی و واقعی

ارتباطات از ابزار اصلی عصر تکنولوژی می‌باشد. پیشرفت علم و تکنولوژی منجر به تغییرات عظیمی در نحوه‌ی زندگی انسان شده است. روند استفاده از این پدیده به گونه‌ای است تا علاوه بر زندگی، ارتباط میان افراد مختلف را از سرتاسر کره‌ی زمین آسان‌تر کند. در حقیقت می‌توان گفت که تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، کره‌ی زمین را به یک دهکده تبدیل کرده است که مردم به راحتی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان با دیگر افراد از آن سوی مرزها ارتباط بگیرند. شماره مجازی یکی از این موارد است که ارتباط را بسیار آسان می‌کند. در این مقاله که با عنوان فرق شماره مجازی با واقعی برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، به بررسی شماره مجازی و تفاوت‌های آن با شماره واقعی خواهیم پرداخت.

آیا حذف شماره مجازی ممکن است؟

در حالت کلی باید گفت که شماره مجازی به صورت موقت به شخص ارائه می‌شود. البته برخی از اپراتورها یک شماره را با شرایط به افراد به صورت ثابت یا همیشگی واگذار می‌کنند. اما بیشتر شماره‌های مجازی به صورت موقت در اختیار شخص قرار می‌گیرد. به این صورت که شما با دریافت شماره مجازی خود می‌توانید در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف عضو شوید و شماره مجازی را به جای شماره واقعی وارد نمایید. پس از آن کد فعال‌سازی که برای شماره مجازی ارسال می‌شود را از طریق اپراتور دریافت خواهید کرد و دیگر دسترسی شما به صورت کامل از شماره مجازی قطع خواهد شد. بنابراین اگر اکانت خود را در هر برنامه پاک کنید اطلاعات آن از بین خواهد رفت و دیگر نمی‌توانید به آن اکانت وارد شوید.

با توجه به این توضیحات می‌دانید که حذف شماره مجازی در ذات آن ممکن نیست. بلکه شما می‌توانید اکانتی که با آن شماره در هر برنامه‌ای وارد کرده‌اید را حذف کنید.

میزان امنیت شماره مجازی چقدر است؟

هر شخصی برای استفاده از شماره مجازی نگران امنیت آن است. اگرچه برای دریافت شماره مجازی گاهی نیاز به ورود اطلاعات وجود ندارد، اما باید بدانید که استفاده از شماره‌های مجازی ناامن می‌تواند موجب شود اطلاعات شخصی موجود در دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ شما منتشر شود. به همین سبب هیچ کس دوست ندارد امنیت و اطلاعات شخصی وی تهدید شود.

در نتیجه باید گفت که استفاده از شماره مجازی کاری پر خطر محسوب می‌شود. اما برای افزایش امنیت خود می‌توانید برای خرید این شماره‌ها اولا از سایت‌ها و برنامه‌های معتبر و شناخته شده استفاده کنید، دوما در هنگام انتخاب کشور مورد نظر خود، کشورهای امن ذکر شده در بالا را انتخاب نمایید.

از دیگر کارهایی که می‌توانید برای امنیت بیشتر انجام دهید، استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی یا فیلترشکن است. توصیه‌ی ما این است که سعی کنید کد کشور شماره مجازی را با آی پی برنامه خود یکی کنید. این کار موجب می‌شود تا مجازی بودن شماره کمتر قابل حدس باشد. همچنین برخی از برنامه‌ها و سایت‌ها شماره‌های مجازی را قبول نمی‌کنند. البته این کار در قابل ردیابی نبودن شماره مجازی شما نیز بسیار موثر خواهد بود.

آیا خرید شماره مجازی ریپورت شده توصیه می‌شود؟

برخی از برنامه‌ها همچون تلگرام با پیروی از الگوریتم خاصی به تولید ربات‌های مختلف می‌پردازند. یکی از این ربات‌ها تشخیص شماره‌های مجازی است. از آن‌جایی که ماهیت شماره مجازی به صورتی است که مالک آن مشخص نیست، امکان انجام فعالیت‌های غیر قانونی و گسترده در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌شود. تلگرام با طراحی یک ربات کمک می‌کند تا افراد با شماره مجازی نتوانند در آن عضو شده و فعالیت کنند.

در نتیجه شناسایی شماره‌های مجازی منجر به ریپورت شدن آن‌ها می‌شود. برای رفع ریپورت شماره مجازی باید حدود دو هفته صبر کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. در نتیجه شماره‌های ریپورت شده دارای قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر موارد خواهند بود. پس اگر شما می‌توانید این مدت را برای رفع ریپورت شماره مجازی صبر کنید، می‌توان گفت که خرید شماره مجازی ریپورت شده صرفه اقتصادی خواهد داشت.

شماره مجازی‌هامو کجا بفروشم؟

با توجه به مزیت‌هایی که شماره مجازی در اختیار مردم قرار می‌دهد، علاقه‌مندان به استفاده از آن روز به روز بیشتر می‌شوند. هر چه مردم با این قابلیت‌ها آشنا شوند، درخواست خرید شماره مجازی برای اهداف مختلف افزایش می‌یابد. در نتیجه می‌توان گفت که فروش شماره مجازی به کاری پر سود می‌تواند تبدیل شود. حالا سوالی که برای دارنده‌ی تعداد زیادی شماره مجازی مطرح می‌شود این است که شماره مجازی‌هامو کجا بفروشم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که برخی از سایت‌ها علاوه بر خدمات ارائه‌ی شماره مجازی این قابلیت را فعال کرده‌اند تا شما بتوانید شماره مجازی خود را به فروش برسانید. برای این کار کافی است در یک سایت معتبر در این زمینه عضو شوید و شماره‌های مجازی خود را برای فروش در آن قرار دهید. از آن‌جایی که بازار خرید شماره مجازی هر روز داغ‌تر می‌شود، باید گفت که این کار خیلی زود به سوددهی می‌رسد.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی شماره مجازی و پاسخ به این سوال که چگونه شماره مجازی بگیریم پرداخته شد. برای دریافت شماره مجازی کافی است سایت‌های معتبر در این زمینه را بشناسید و برای خرید شماره مجازی مورد نظر خود در آن‌ها ثبت نام کرده و درخواست بدهید. برای امنیت بالاتر در استفاده از شماره مجازی بهتر است شماره متعلق به کشورهای امن را خریداری کنید.

از آن‌جایی که شماره مجازی یک روش نوین برای ایجاد ارتباط در بستر اینترنت در سرتاسر کره‌ی زمین می‌باشد، افراد علاقه‌مند به استفاده از آن روز به روز بیشتر می‌شوند. پس اگر شما به دنبال یک کار پرسود هستید، می‌توانید با خرید شماره‌های مجازی و فروش آن‌ها درآمد مناسبی به دست آورید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *