چاپ عکس آنلاین

چاپ عکس آنلاین
  • 1402/1/31
  • گویا آی تی
  • 0

چاپ عکس یک  راهکار فوق العاده برای به یادگار نگاه داشتن لحظات خوش است، شما با ثبت هر تصویری در واقع می‌خواهید حال خوب آن لحظه‌ی خود را به یادگار نگاه دارید. حال تصور کنید عکس‌های گرفته شده از حافظه دوربین شما پاک شود، در این صورت تا ابد حسرت نداشتن عکس رویایی خود را خواهید داشت. بنابراین بهتر است با چاپ عکس برگی از خاطرات خوش خود را در آلبوم خاطراتتان ذخیره کنید.

پیشنیه‌ی چاپ عکس به سال‌های خیلی دوری باز می‌گردد؛ چرا که علاقه به ثبت تصاویر از زمان‌های قدیم نیز در مردم وجود داشته است. در گذشته که دوربین‌های ابتدائی با مهارت‌های خاص و شرایط خاصی تصاویری سیاه و سفید از افراد ثبت می‌کردند، می‌بایست برای چاپ عکس یک اتاق تاریک با تجهیزات ویژه تدارک دیده شود تا یک عکس ناقابل چاپ یا به بیان خودمانی ظاهر شود. عکس به نوعی اهمیت دادن به لحظات خوشی از زندگی است که بعدها با تماشای آن لذت خواهید برد.

شما عکس‌های خود را با دوربین حرفه‌ای ثبت می‌کنید یا موبایل؟

عکس‌هایی که با دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، معمولاً کیفیت بسیار بالایی در چاپ خواهند داشت، اما امروزه که دوربین تلفن‌های همراه از کیفیت بالایی برخوردارند چاپ عکس موبایلی هم با کیفیت خواهد بود. البته ناگفته نماند که برای حفظ کیفیت در عکس‌هایی که با موبایل گرفته شده می‌بایست آن را در ابعاد کوچکتری چاپ بگیرید. در دنیای دیجیتالی امروزی ابعاد جذابی نیز برای چاپ عکس موبایلی طراحی و اجرا می‌شود که به خودی خود از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

عکس‌هایی که با دوربین‌های پیشرفته گرفته می‌شوند، در هر سایز و ابعادی از کوچک تا بزرگ قابل چاپ هستند. اما فریم‌های مناسب برای چاپ عکس موبایلی که از جذابیت بصری خاصی برخوردار است شامل: ابعاد ۱۲×۹_ ۱۰×۱۰_۱۳×۱۰ و… می‌باشد که از این میان هنرمندان عکاس و طراح فریم‌ها و قالب‌های ترکیبی خاصی نیز ایجاد کرده‌اند.

پولاروید، محبوب‌ترین فریم چاپ عکس

چاپ عکس در ابعاد ۱۳×۱۰ بیش از سایر فریم‌ها محبوبیت یافته است که در اصلاح به آن پولاروید نیز گفته می‌شود. علت محبوبیت این فریم خاص کادری است که زیر عکس برای نوشتن متنی کوتاه اختصاص داده می‌شود. جالب است بدانید در سالهای گذشته با دوربینی به نام پولاروید عکاسی می‌کردند و چاپ عکس آن در همین ابعاد کنونی بوده است. بنابراین اگر به دنبال چاپ عکس در ابعادی خاص و جالب توجه هستید پولاروید را انتخاب کنید. چاپ عکس پولارید و نصب آن بر رسیه‌ای نوری می‌تواند خاطرات شیرین‌تان را همواره برایتان یادآوری کند.

جنس کاغذ عکس موثر بر کیفیت چاپ

جنس کاغذی که عکس شما بر آن چاپ می‌شود، بر کیفیت و نتیجه نهایی کاملاً موثر است. به طور کلی عکس‌های موبایلی یا عکس‌هایی که با دوربین‌های حرفه‌ای ثبت می‌شوند قابلیت آن را دارند که بر یکی از انواع کاغذهای زیر چاپ شوند:

  • کاغذ لاستر: چاپ عکس بر روی این نوع کاغذ که دارای بافتی صاف و نرم است، به صورت مات خواهد بود. کیفیت کاغذ مات یا لاستر بسیار خوب بوده و معمولاً برای چاپ عکس‌های موبایلی، دوربینی و نصب بر روی شاسی نیز مناسب می‌باشد. ماندگاری بالای چاپ عکس بر روی لاستر موجب محبوبیت آن در بین لابراتورها و آتلیه‌های عکاسی شده است.
  • کاغذ براق: استفاده از کاغذ براق برای چاپ عکس‌های شاد و رنگارنگ توصیه می‌شود؛ چراکه براقیت آن موجب جذاب نشان داده شدن تصویر خواهد شد. این نوع کاغذ برای پوشاندن کیفیت پایین تصاویر موبایلی نیز بسیار مناسب است و همه‌ی این قابلیت‌های خاص به جهت براق بودن این نوع کاغذ عکس است.
  • کاغذ سیلک: سیلک نام آشناترین نوع کاغذ برای چاپ عکس است، زیرا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و نسبت به سایر انواع کاغذ ضخیم‌تر می‌باشد. عکاسان و لابراتورهای چاپ عکس، کاغذ سیلک را حرفه‌ای‌ترین نوع کاغذ می‌دانند. کیفیت کاغذ سیلک تا جایی است که به هیچ وجه علامت انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند، البته مقرون به صرفه بودن این نوع کاغذ نیز بسیار حائز اهمیت است.
  • کاغذ پریل: از دیگر انواع کاغذ‌های حرفه‌ای برای چاپ انواع عکس کاغذ پریل است که با یک بیس نقره‌ای خاص و ویژه تصاویر را زیبا نشان خواهد داد. به عبارت دیگر کارایی این نوع کاغذ مثل کاغذ براق است، اما از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد. به همین جهت مورد محبوبیت عموم افراد واقع شده است.

افزون بر جنس کاغذ، خلاقیت نیز بر زیبایی جلوه‌ی چاپ عکس موثر خواهد بود و لابراتورهای کوچک و بزرگ چاپ عکس از روش‌های خلاقانه بسیاری برای زیباسازی عکس چاپ شده استفاده می‌کنند. برای معرفی انواع چاپ عکس خلاقانه می‌توان به روش‌های چاپ اکلیلی عکس، چاپ روی پارچه، چاپ بر روی بوم، چاپ با لمینت و… اشاره کرد. لابراتورهای چاپ عکس با دارابودن دستگاه‌هایی خاص می‌توانند عکس‌های شما را به بهترین شکل ممکن چاپ و دیزاین کنند. به طور کلی این صنعت به جهت حفظ رضایت عموم مردم همواره در حال پیشرفت بوده است.

چاپ آنلاین عکس راهکاری ویژه و راحت

تکنولوژی در روزگار ما کار شاغلین در حرفه‌های مختلف و عموم مردم را تا حد زیادی راحت کرده است، صنعت چاپ عکس نیز از این پیشرفت عقب نمانده است. امکان چاپ آنلاین عکس یا به عبارتی سفارش چاپ عکس به صورت اینترنتی از جدیدترین و البته محبوب‌ترین روش‌های چاپ عکس است که بیش از اندازه مورد محبوبیت واقع شده است. بسیاری از افراد که به علت مشکلات اقتصادی قادر به راه‌اندازی یک لابراتور و دفترکاری به صورت فیزیکی نبوده‌اند، با کمک اینترنت توانسته‌اند لابراتور خود را به صورت اینترنتی راه‌اندازی و به مردم خدمات ارائه کنند. از طرفی چاپ آنلاین عکس از هدر رفتن وقت و هزینه‌های اضافی مردم نیز جلوگیری کرده است؛ چراکه با این راهکار به راحتی و حتی از منزل شخصی خود نیز می‌توانید سفارش چاپ عکس بدهید.

چاپ آنلاین عکس‌های خود را به نور قائم بسپارید!

یکی از بهترین لابراتورهای چاپ آنلاین عکس، لابراتوار نور قائم است که به صورت تخصصی در زمینه چاپ عکس فعالیت دارد. این لابراتور پیشرفته که به صورت کاملاً خلاقانه عکس‌های شما را در ابعاد دلخواه چاپ می‌کند، قیمتی بسیار بسیار مقرون به صرفه دارد. به همین جهت نزد مردم محبوبیت بسیاری یافته است، این مجموعه‌ی فعال و حرفه‌ای در وبسایت خود امکان سفارش چاپ آنلاین عکس را برای کاربران عزیز قرار داده و به صورت مداوم پشتیبانی می‌شود. با لابراتوار تخصصی چاپ عکس نور قائم لحظات خود را به یادگار داشته باشید…,برای دیدن نمونه کار بیشتر به پیچ ما سر بزنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *