سانداسنپ، نخستین سامانه هوشمند سفارش گویندگی و نخستین مرجع تخصصی صدا و افکت صدا با نسخه جدید رونمایی شد

سانداسنپ، نخستین سامانه هوشمند سفارش گویندگی و نخستین مرجع تخصصی صدا و افکت صدا با نسخه جدید رونمایی شد
  • 1402/4/20
  • گویا آی تی
  • 0

به گزارش گویا آی تی، نسخه جدید سکوی بومی سانداسنپ در آستانه پنجمین سال فعالیت خود رونمایی شد. این سامانه همانند گذشته در زمینه تخصصی صدا و افکت صدا فعالیت دارد که از اهداف اصلی آن فراهم کردن پایگاهی جامع با بیش از ۳۰۰ هزار در بیش از ۱۰۰ دسته بندی افکت صدا طبقه بندی شده می‌باشد و از سایر زیر شاخه های اصلی آن میتواند به سامانه هوشمند سفارش گویندگی / نریشن اشاره کرد که این استارتاپ موفق با بیش از ۲۰۰ هزار کاربر فعال همچنان در حال توسعه و افزودن بخش های تخصصی بیشتر در زمینه صدا و افکت صدا می‌باشد.

به گفته مدیر عامل سانداسنپ، این مجموعه از سال ۱۳۹۸ به عنوان نسخه بومی شده وب سایت خارجی با همین نام راه اندازی شد و هدف آن فراهم کردن دسترسی راحت به داده های جهانی و ایرانی در یک پایگاه جامع با رفع مشکلات پرداخت دلاری در ایران بوده است که با استقبال کاربران خود خیلی سریع به عنوان یک استارتاپ تصمیم گرفت در سایر زمینه های تخصصی صدا نیز وارد شود. اولین فاز در این زمینه فراهم کردن ساخت کانال اختصاصی به منظور جذب تولید کنندگان داخلی افکت صوتی بود تا بتوان داده های صوتی کشور مثل صدای مدرسه های ایران، صدای محیط شهرهای ایران و… را در آن یافت تا صرفا افکت های صوتی محدود به موارد بین المللی نشود و تولید کنندگان و فعالین عرصه صدا و موسیقی را از دغدغه های ضبط صدای محیط و مسائل این چنینی بی نیاز کند.

در فاز دوم توسعه سانداسنپ اقدام به راه اندازی سامانه هوشمند سفارش گویندگی کرد که ویژگی بارز آن محاسبه دقیق قیمت بر اساس تعداد کاراکتر، مشخصات سفارش و تعرفه هر گوینده بود و در نوع خود نخستین سامانه هوشمند سفارش نریشن در ایران و حتی جهان نیز به شمار میرفت که در همان ابتدا موفق شد با جذب بیش از ۵۰ گوینده حرفه ای شرایط سفارش کاملا اتوماسیون شده و آنلاین را برای کاربران خود فراهم نماید و در حال حاضر با توسعه امکاناتی چون تحویل سریع، خدمات تدوین صوتی و ویدئویی و امکان گفتگوی آنلاین کاربر و گوینده بیش از ۱۲۰ گوینده حرفه ای را در لیست گویندگان خود جذب کرده است که هر روزه نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

امکانات نسخه جدید سانداسنپ

سانداسنپ در نسخه جدید خود در وهله اول با افزایش بهره وری و سرعت سامانه سعی در کاهش مدت زمان جستجوی کاربران کرده است و تلاش کرده با نظرسنجی و دریافت بازخوردهای فنی نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز کاربران خود در نسخه جدید اقدام کند که جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سفارشات گویندگی جدید ثبت شده در سامانه تا یک ساعت در انتظار تایید گوینده خواهد ماند تا در صورتی که به هر علتی امکان انجام آن وجود نداشت توسط گوینده اطلاع داده شود و به این شکل از تاخیر سفارشات جلوگیری خواهد شد.
  • امکان فعال سازی تحویل فوری در مرحله سوم سفارشات گویندگی با قابلیت انتخاب دقیق زمان تحویل مشخص شده است تا بتوان زمان تحویل را به زمان دلخواه خود تغییر داد به این شکل که امکان کاهش زمان به ۱۲ ساعت سریعتر و تحویل ۳ ساعت سریعتر با حداکثر ۳ بار انتخاب هر کدام فراهم شده است. به این صورت که در صورت نیاز به تحویل خیلی فوری (حداکثر تا سه ساعت پس از ثبت سفارش) میتواند ۳ بار تحویل سه ساعت سریعتر و سه بار تحویل ۱۲ ساعت سریعتر را انتخاب نمایید تا در نهایت ۴۵ ساعت تحویل زودتر داشته باشید. لازم به ذکر است که تحویل پیشفرض همه گویندگان ۴۸ ساعته می باشد و تنها در صورتی که نیاز به تحویل فوری داشته باشید میتوانید زمان تحویل را کاهش دهید.

سامانه هوشمند سفارش گویندگی / نریشن

صدا یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین مولفه در هر رسانه تصویری و صوتی به حساب می آید. امروزه با افزایش محبوبیت پادکست ها و کتاب های صوتی اهمیت نریشن حتی بیش از پیش شده است. بنابراین افرادی که استعداد گویندگی و یا صدای مناسبی دارند از این حرفه به عنوان راهی برای کسب درآمد بهره می برند. نریشن کاربردهای گوناگونی دارد و نریتورها می توانند در حوزه های دلخواه خودشان مشغول به کار شوند. افرادی که گویندگی را به صورت جدی و حرفه ای دنبال می کنند، دارای توانایی هایی هستند که باعث می شود کلامی تاثیر گذار داشته باشند برخی از این مهارت ها را میتوان از بیانی قوی و رسا، آشنایی با اصول فن بیان، دم و بازدم مناسب و تغییر به موقع تن صدا و لحن در طول داستان دانست.

برای آن دسته از کاربرانی که تا کنون با خدمات سانداسنپ آشنایی نداشته اند باید توضیح دهیم سامانه سفارش گویندگی سانداسنپ یک سامانه کاملا آنلاین با بیش از ۱۲۰ گوینده حرفه ای صدا و سیما می‌باشد که تعرفه تمام گویندگان به صورت شفاف بر مبنای هر دقیقه خدمات و هم چنین داشتن پروفایل کاربری با قابلیت مشاهده نمونه کارها و مطالعه نظرات سایر کاربران میتواند به شما در زمینه ثبت سفارش گویندگی کمک نماید. این سامانه بر اساس تعداد کاراکتر سفارش و همچنین پارامترهای انتخابی شما با در نظر گرفتن تعرفه یک دقیقه و بیش از یک دقیقه هر گوینده هزینه و زمان تحویل سفارش شما را در همان لحظه محاسبه کرده و به نمایش شما خواهد رساند و شما میتوانید با آگاهی از قیمت و زمان تحویل نهایی بدون هیچ گونه چانه زنی و در کمترین زمان نسبت به ثبت یک سفارش گویندگی شفاف در زمینه تیزر، پادکست، دوبله، تلفن گویا و… اقدام کنید.

پایگاه دانلود افکت های صوتی

سانداسنپ به عنوان نخستین مرجع دانلود افکت صوتی در ایران در حال حاضر ۳۰۰ هزار افکت صدا در بیش از ۱۰۰ دسته بندی مختلف می‌باشد که تمام نیاز تدوین گران و فعالات عرصه صدا، تصویر و موسیقی را در زمینه افکت صوتی پوشش داده است. گستردگی موضوعات و افکت های موضوعی این سامانه به قدری کامل است که شما از هرگونه مراجعه به بانک های صوتی شخصی و سایت های خارجی بی نیاز می‌کند. این افکت های صدا همواره در حال افزایش هستند با فراهم کردن امکان ساخت کانال اختصاصی در حال بومی سازی افکت های صوتی مناسب با شرایط کشور و داده های داخلی می‌باشد.

مدیر عامل سانداسنپ در گفتگو با خبرگزاری ها و برنامه صمیمانه ساترا و پس از استقبال از غرفه این مجموعه در نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر قول همکاری بیشتر در زمینه های تخصصی و صوت تصویر به کاربران و فعالین این عرصه را داد و گفت مقرر گردیده به زودی امکانات دیگری در راستای کاهش محدودیت های موجود در کشور به منظور سهولت در اقدامات مورد نظر برای گویندگان و فعالان عرصه صدا و موسیقی فراهم شود تا در یک سامانه یکپارچه تمام نیاز کاربران پوشش داده شود.

به گفته مهران رنجی مدیر عامل سکوی سانداسنپ: به امید خدا با راه اندازی این نسخه جدید و با در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم فنی، شرایط برای توسعه بهتر این سامانه و افزودن امکانات جدید به آن فراهم شده و در تلاشیم هر چه سریعتر بخش های جدیدی نیز به سانداسنپ اضافه کنیم تا بتوانیم سایر حرفه هایی که تا کنون دسترسی و آشنایی به آنها به راحتی امکان پذیر نبود را در یک سامانه یکپارچه گرد هم آوریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *