انتقال تصویر دوربین بدون مودم و بدون کابل کشی با خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

انتقال تصویر دوربین بدون مودم و بدون کابل کشی با خرید دوربین مداربسته سیم کارتی
  • 1402/7/8
  • گویا آی تی
  • 11

به گزارش گویا آی تی دوربین‌های مداربسته آنچنان عملکرد موفقی در برقراری امنیت و نظارت داشته‌اند که جایگاه و کارایی آن‌ها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. این دوربین‌ها در انواع مختلف و مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند و هر یک امکانات و قابلیت‌های خاص خودش را دارد، با این حال دوربین مداربسته سیم کارت خور را به جرئت می‌توان به عنوان بهترین نوع دوربین مداربسته معرفی کرد. این سیستم امنیتی و نظارتی از کلیه اپراتورها پشتیبانی می‌کند و یک‌سری ویژگی‌های عالی دارد. از جمله بزرگنمایی دیجیتال، دید در شب، ضبط صدا و غیره. درا دامه این مقاله مزایا و معایب دوربین مداربسته سیم کارتی را بررسی خواهیم کرد.

مزایای دوربین مداربسته سیم کارت خور و نقش آن در ارتقای سطح امنیت

به‌طور‌کلی وجود برخی مزایا در دوربین مداربسته سیم کارت خور این دوربین را به یکی از بهترین سیستم‌های امنیتی و نظارتی تبدیل کرده است. این مزایا که نقش غیرقابل انکاری در ارتقای سطح امنیت دارد، شامل موارد زیر است:

  • امکان نصب آسان در هر مکانی؛
  • انتقال تصاویر بدون نیاز به مودم؛
  • ایمنی بالا در برابر حملات سایبری و دسترسی غیر مجاز؛

در ادامه به‌خوبی متوجه خواهید شد که هر یک از مزایای نامبرده شده چگونه باعث برقراری هرچه بهتر امنیت می‌شود.

امکان نصب آسان در هر مکانی

فرآیند نصب دوربین مداربسته سیم کارت خور بسیار آسان و غیر‌تخصصی است و این طور نیست که برای نصب و راه‌اندازی آن حتماً به نصاب حرفه‌ای نیاز داشته باشید. از طرفی این نوع دوربین مدار بسته برای عملکرد خود احتیاجی به اتصال به شبکه کابلی ندارد و در نتیجه براحتی می‌توان آن را در هر مکانی نصب و استفاده کرد. به‌این‌ترتیب بکارگیری این نوع دوربین نه‌تنها امنیت فضای درونی بلکه قسمت‌های خارجی منزل و محیط کار را نیز به خوبی تامین می‌کند.

انتقال تصاویر بدون نیاز به مودم

دوربین سیم کارتی با استفاده از یک سیم کارت به شبکه‌های موبایلی متصل شده و تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را به صورت آنلاین به شبکه‌های اینترنت می‌فرستد. به این ترتیب بدون نیاز به مودم دسترسی بسیار آسانی به تصاویر و ویدیوهای ضبط شده توسط این دوربین خواهید داشت. همین موضوع به خودی خود کافی است تا هیچ دغدغه‌ای بابت تصاویر گرفته شده از محیط نداشته باشید و در سریع‎ترین زمان ممکن به آن‎ها دسترسی پیدا کنید؛ چون با خرید دوربین مداربسته سیم کارتی براحتی می‎توانید هر مکانی را نظارت کنید و کلیه رفت و آمدها و حرکات افراد را زیر نظر قرار دهید. این‎گونه هیچ فرصتی را برای کنترل کردن محل موردنظر از دست نخواهید داد.

جالب است بدانید یکی از مهمترین ویژگی های دوربین های سیم کارتی  این است که در زمان قطعی اینترنت به ضبط تصاویر ادامه میدهد و همگی بر روی کارت حافظه ذخیره میشنود.تا زمانی که اتصال مجدد به اینترنت برقرار شود.همچنین دیگر نیازی به دستگاه ضبط از جمله DVR و NVR ندارد.وجود یک کارت حافظه در این دوربین ها این امکان را ایجاد کرده تا تصاویر ضبط شده در آن ذخیره شوند.

ایمنی بالا در برابر حملات سایبری و دسترسی غیر مجاز

یکی از مزایای بسیار مهم دوربین‌های سیم کارتی، امنیت بسیار بالای آن‌ها است. به این صورت که اطلاعات و تصاویر ضبط شده توسط این دوربین‌ها با استفاده از تکنیک‌های رمزگذاری و رمزنگاری به طور کاملاً امنیتی ذخیره می‌شوند؛ در نتیجه این نوع دوربین مداربسته در برابر حملات سایبری و همین‌طور دسترسی غیر‌مجاز به تصاویر ضبط شده، ایمنی بالا و کاملاً ایده‌آلی دارد.

معایب دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین وایرلس اسپیددام-سیمکارتی

انواع مدل‌های دوربین مداربسته سیم کارتی معایب انگشت‌شمار و محدودی دارند که در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • محدود بودن فضای ذخیره سازی: با توجه به این که این دوربین امنیتی در ارسال آنلاین تصاویر و ویدیوها با محدودیت فضای ذخیره‌سازی مواجه می‌شود، چاره‌ای نیست جز این که فضای ذخیره‌سازی دوربین سیم کارتی به‌طور مداوم و منظم خالی شود، این کار از طریق حذف تصاویر و ویدیوهای ضبط شده قبلی انجام می‌گیرد؛
  • وابستگی همیشگی به شبکه های موبایل: هر یک از انواع دوربین‌های مداربسته سیم کارت خور برای اتصال، وابستگی همیشگی به شبکه‌های موبایل دارند؛ بنابراین اگر یک منطقه‌ای به لحاظ پوشش‌دهی شبکه موبایل مشکل داشته باشد، طبیعی است که دوربین سیم کارتی نتواند به شبکه وصل شود و به صورت ایده‌آل و موفق عمل کند؛

با نگاهی به آنچه گفته شد متوجه می‌شوید که معایب دوربین‌های سیم کارتی آن‌قدری جدی نیست که بتوان از استفاده از این دوربین‌های پیشرفته و قدرتمند چشم‌پوشی کرد.

تامین قدرت دوربین مدار بسته سیمکارتی

به طور کلی قدرت دوربین مدار بسته سیمکارتی از طریق آداپتور یا منبع تغذیه مرکزی تامین می­شود؛ این در حالی است که برخی از دوربین­های مداربسته بیسیم شامل باتری داخلی هستند و نیازی به کابل کشی برقی ندارند. اینکه دوربین شما قدرت خود را از کدام منبع دریافت کند به انتخاب شخص شما و بودجه­ای که برای آن در نظر گرفته­اید، بستگی دارد.

برای مکان­های فاقد سقف هستند یا به عبارتی رو باز محسوب می­شوند نیز دوربین مداربسته سولار یا خورشیدی مناسب است که منبع تغذیه قدرتی آن از نور خورشید است و انرژی لازم را از طریق پرتوهای تابش خورشیدی دریافت می­کند. با این اوصاف می­توان به این نتیجه دست یافت که دوربین مداربسته بیسیم کاربرد گسترده­ای در مکان­های مختلف دارد و انواع مختلفی را شامل می­شود که کاربری آن به نیاز شخص کاربر وابسته است.

در صورتی که می­خواهید حافظ امنیت یک مکان باشید و از شیوه­های مدرن بهره ببرید، دوربین مداربسته بیسیم برای شما بهترین گزینه است.

بهترین نوع دوربین سیم کارتی

در معرفی بهترین نوع دوربین مداربسته بیسیم سیم کارتی می‌توان از مدل‌های محبوب و پر‌فروش زیر نام برد:

  • دوربین سیم کارتی ایسان مدل AS-IPC-O32A-4G-ECOاتصال این دوربین باکیفیت و فوق‌العاده کاربردی از نوع سیم کارت بوده و کلیه اپراتورها را پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن می‌توان به بزرگنمایی دیجیتال، دید در شب رنگی و ضبط صدا اشاره کرد. گفتنی است این دوربین تحت شبکه بدون نیاز به سیم‌کشی و دستگاه رکوردر نصب و راه‌اندازی می‌شود. در واقع این مدل دوربین سیم کارتی ایسان تنها به یک مموری کارت برای ذخیره تصاویر نیاز دارد و پس از آن براحتی می‌توانید تصاویر محیط موردنظر را از هرکجای دنیا ببینید و صدای آن مکان را بشنوید، صحبت کنید و حتی در تاریکی مطلق به تصاویر رنگی از محیط دسترسی داشته باشید؛
  • دوربین سیم کارتی ایسان مدل AS-IPC-O32A-PT-4G-ECO : این محصول که جزو بهترین نوع دوربین سیم کارت خور محسوب می‌شود از نظر امکانات شباهت‌های زیادی به مدل قبلی دارد، از جمله تحت شبکه بودن، دید در شب رنگی، بزرگنمایی دیجیتال، قابلیت ضبط صدا و پشتیبانی از همه اپراتورها؛ اما یک فرق بزرگ میان این دو مدل وجود دارد. به این صورت که دوربین سیم کارتی ایسان مدل AS-IPC-O32A-PT-4G-ECO بر خلاف دوربین سیم کارتی ایسان مدل AS-IPC-O32A-4G-ECO از قابلیت چرخش Tilt و Pan برخوردار است؛
  • دوربین مداربسته چرخشی سیم کارتی Smart mini speed dome V380این محصول باکیفیت و پرفروش یک‌سری قابلیت‌های عالی و منحصر‌به‌فرد دارد، از جمله ضد گرد و غبار بودن، ضد آب بودن، ضبط صدا، چرخش ۳۶۰ درجه، دید در شب و غیره. گفتنی است این دوربین قیمت مناسبی هم دارد و گزینه‎ای عالی برای نظارت بر اماکن خانگی، کاری و غیره به حساب می‌آید.

نتیجه‌گیری

در زمینه امنیت و نظارت به جرئت می‌توان دوربین مداربسته سیم کارتی را به عنوان یکی از بهترین دوربین‌ها معرفی کرد که براحتی نصب می‌شوند و از همه اپراتورها پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین در نصب و راه‌اندازی این سیستم امنیتی به مشکل برنخواهید خورد و تنها کافی است از یک سیم کارت استفاده کنید. پس از آن ضمن نظارت کامل بر محیط موردنظر این فرصت را دارید که کلیه تصاویر ضبط شده را به صورت آنلاین ببینید. به‌این ترتیب در پروسه نظارت بر اماکن و حتی افراد و به دنبال آن تامین امنیت آن‌ها هیچ مانعی سر راهتان نخواهد بود، به اضافه این که به دلیل ماهیت و ساختار خاص دوربین سیم کارت خور براحتی می‌توانید آن را از محیطی به محیط دیگر جابجا کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 11 دیدگاه
    1. جومونگ بشم حالا ک سوسانو شدی

    1. هر دوماه یک گیگ هم مصرف نداره دوست عزیز من کلی سیمکارتی سر مزرعه ام نصب دارم

  1. سلام قیمت واحد ان ومصرف نت و نمایندگی خرید در یزد گارانتی بی قید وشرط
    ضمانت اجرای ضبط وصوت تصاویر
    نصاب کار بلد ان دوربینها
    حد اکثر فضای قابل کنتر ل شفاف وبا کیفیت انها
    را لطفا قید بفرمایید
    بنده چند دستگاه ان محتاجم
    فقط ضمانت گفتار وکردار وعملکرد قید ومکتوب
    دریک باغ یهکتاری
    ۰۹۱۳۳۸۰۵۸۷۹
    دارای برق سه وتک فاز ومنطقه نت دارد لب جاده ترانزیت
    خبر بدید
    گفتارتان صادق باشد خودم مشوق فروش انها میباشم

  2. سلام
    چرا قیمت اعلام نمیکنید ؟!
    مقدار حافظه ای که پشتیبانی میکنه چقدره؟
    چند درجه از محوطه رو پوشش میده؟
    لنزش تا چند متر وضوح تصویر داره؟
    دوربینش چند مگاپیکسله؟
    ضد آب هست یا نه؟

  3. سلام
    این مدل دوربین هایی ک دارید
    همه ی شکل و اندازه هستند
    یا اینکه از این دوربین های بند انگشتی هم دارید
    قیمت هاشونم اگ بگید ممنون میشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *