HONOR، برنده بازار چین

HONOR، برنده بازار چین
  • 1402/9/8
  • گویا آی تی
  • 0

 خیز آنر برای افزایش سهم بازار در سال ۲۰۲۴

کشور چین دارای بزرگترین بازار مصرف کننده گوشی هوشمند در جهان است و این موضوع آن را به یک فضای رقابتی برای برندهای مختلف تبدیل کرده است. در سال گذشته، بیش از ۳۶۰ میلیون گوشی هوشمند در چین عرضه شده که برابر با ۲۱ درصد از کل سهم بازار جهانی این محصول است.

با انتشار گزارش موسسه تحقیقاتی IDC از وضعیت بازار گوشی هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ در چین، شاهد بازگشت مجدد برند آنر (HONOR) به صدر جدول و کسب بیشترین سهم‌بازار در بین سایر رقبا همچون اپل، شیائومی و اوپو ‏هستیم.

آنر با ارایه محصولاتی باکیفیت و با قیمت مقرون‌ به‌صرفه مانند Honor Xa series وHonor 90 توانست به این موفقیت دست پیدا کند. علاوه بر این، مدل‌های تاشو آنر، به‌ویژه Honor Magic V2 و Honor Magic VS عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته اند و رتبه اول را در بین تمام گوشی‌های تاشو کسب کرده اند.

در جدول زیر، می‌توانید جزئیات بیشتری از گزارش رسمی موسسه IDC و Canalys مشاهده کنید.

این گزارش نشان می‌دهد که بازار گوشی‌های هوشمند چین همچنان درحال سقوط است، اما در این بین HONOR موفق شده است تا میزان فروش خود را نسبت به سه ماه سوم سال گذشته افزایش دهد و جایگاه اول بازار را به خود اختصاص دهد و در حال حاضر بزرگترین برند موبایل این کشور محسوب شود.

با مقایسه‌ و بررسی اطلاعات ارایه شده می‌توان نتیجه گرفت که آنر (HONOR) در حال افزایش سهم‌بازار و درواقع جلب رضایت کاربران و مشتریان خود در مقیاس جهانی است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *