بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای برای اندروید

بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای برای اندروید
  • 1402/12/29
  • زهرا معبودی
  • 0

معمولا کسانی که به دنبال طراحی عکس های حرفه ای هستند به دنبال برنامه ادیت عکس اندروید هستند چرا که خود پلتفرم های اندرویدی دارای امکانات قوی تری برای ویرایش و ادیت عکس نسبت به پلتفرم های iOS هستند. در این مطلب لیستی از بهترین برنامه ادیت عکس اندروید آورده شده و تلاش کرده ایم ضمن معرفی لینک دانلود، بهترین های رایگان را به شما معرفی کنیم و تا جایی که امکان دارد از ویژگی های این نرم افزارها برای تان بگوییم تا بهترین انتخاب را با خواندن همین یک مطلب داشته باشید.

 

معرفی برنامه ادیت عکس اندروید بدون واترمارک

یکی از بزرگترین دغدغه کاربران برای ویرایش محصولات گرافیکی این است که نرم افزارهای کمکی رایگان معمولا از واترمارک روی عکس ها استفاده می کنند. در چنین شرایطی شاید کاربران شما توجه زیادی به واترمارک نکنند اما کیفیت کار پایین می آید.

Snapseed نرم افزاری برای ویرایش عکس است که هیچ گونه واترمارکی به عکس شما نمی افزاید. از امتیازات این نرم افزار این است که برخلاف نرم افزارهای ویرایشی گرافیکی سریع لود می شود و به محض این که شما وارد آن شدید امکانات زیادی برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد. البته که این ابزارها و امکانات برای کاربران آماتور و حرفه ای طراحی شده اند. ساده ترین کاری که می توانید در کمتر از چند دقیقه روی عکس های خود انجام دهید این است که از فیلترهای رنگارنگ برای تغییر در عکس ها استفاده کنید.

معرفی برنامه ادیت عکس اندروید بدون واترمارک

شما توانایی تنظیم روشنایی و کنتراست، تعادل رنگ سفید، سایه ها و هایلایت ها، وضوح و پیکسل بندی را در این نرم افزار در اختیار دارید. برش دادن و کات دادن عکس ها، چرخداندن و حتی تنظیم پرسپکتیوهای افقی و عمودی از جمله کارهای حرفه ای است که می توانید با عکس های خود انجام دهید.

می توان از این نرم افزار به عنوان یک نسخه ضعیف تر شده از فوتوشاپ استفاده کرد چرا که نمی توان گفت براش های فوق العاده قوی در حد فوتوشاپ دارد اما می تواند برای کارهای ساده و متوسط به خوبی پاسخگوی شما باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار این است که می توانید یک سلسله ویرایش و الگو طراحی کنید و ذخیره کنید و از این به بعد برای ویرایش عکس های خود از آن الگو فقط یک بار استفاده کنید. این کمک می کند که در وقت تان صرفه جویی شود.

Snapseed رایگان است و امکانات عالی دارد که کار کردن و آموختن کار کردن با آن بسیار ساده است و نیاز به سواد خاصی ندارد اما امتیاز منفی آن این است که آپدیت های کمی دارد.

برای دانلود Snapseed برای اندروید کلیک کنید.

 

برنامه ادیت عکس چهره اندروید

هر چند بسیاری از نرم افزارهای ادیت عکس در اندروید، کمک می کنند ادیت حرفه ای از چهره بزنید اما به نظرم می رسد که Bazaart یک نرم افزار و برنامه ادیت عکس اندروید است که بیشتر تمرکزش بر طراحی های گرافیکی و چهره است.

حتی از عکس زیر که مربوط به معرفی این نرم افزار است نیز می توانید این موضوع را متوجه شوید. در نرم افزار Bazaart  ابزارهای هوش مصنوعی خوبی بهره گرفته شده که به شما کمک می کند جذاب ترین ادیت ها را روی عکس خود بزنید.

برنامه ادیت عکس چهره اندروید

به عنوان مثال می توانید پس زمینه عکس را عوض کنید یا شی خاصی را از عکس حذف کنید یا این که عکس شخصی گرفته اید رنگ لباس تان را عوض کنید.

تقریبا هر کاری که روی یک عکس نیاز دارید انجام دهید با کمک Bazaart می توانید انجام دهید.

برای دانلود Bazaart کلیک کنید.

 

قوی ترین برنامه ویرایش عکس اندروید

بستگی به این که می خواهید از ویرایشگر های اندرویدی عکس برای چه چیزی استفاده کنید، ممکن است هدف شما یک نرم افزار ساده یا قوی باشد..

در کنار همه نرم افزارها Canva  چیز دیگری است! Canva یکی از بهترین نرم افزارهایی است که می توان گفت با فوتوشاپ در حال برابری و رقابت است. این برنامه دارای نسخه رایگان است که امکانات آن قطعا محدود است اما نسخه پولی و حرفه ای آن بهترین امکانات را در اختیارتان قرار می دهد.

با کمک Canva می توانید حرفه ای تر با رنگ ها کار کنید، یا از پیش‌تنظیم‌ها برای برجسته‌سازی آن‌ها استفاده کنید و سپس آن‌ها را برای رسانه‌های اجتماعی یا پوسترها و آگهی‌ها به طور اختصاصی خروجی بگیرید.

قوی ترین برنامه ادیت عکس اندروید

یک ویژگی جالب این نرم افزار کار کردن با ویدیو هاست. در این نرم افزار ویدیو را نیز با ابزارهای ساده اما قدرتمند ویرایش کنید که به شما امکان تصحیح رنگ، ترکیب و ویرایش کلیپ، افزودن انیمیشن، به‌علاوه متن و آهنگ‌های صوتی را می‌دهد. (اگر به دنبال چند نرم افزار برای ویرایش ویدیو هستید این مطلب را بخوانید).

در نهایت باید بگوییم که در این برنامه چند ابزار پیشرفته از جمله برخی از ابزارهای هوش مصنوعی (که برخی از آنها محدود به برنامه های پولی هستند) وجود دارد، اما جذابیت اصلی Canva انتخاب ابزارهای ویرایش اولیه آن است که آن را به یکی از ساده ترین برنامه های ویرایش برای اندروید تبدیل می کند.

اگر قبلا به فوتوشاپ عادت داشته اید، احتمالا تجربه کار کردن در گوشی و استفاده از برنامه ادیت عکس اندروید Canva می تواند با آن نمایشگر کوچک گوشی برایتان کمی سخت باشد.

برای دانلود Canva برای اندروید کلیک کنید.

 

دانلود نرم افزار فوتوشاپ برای گوشی

یکی از پرقدرت ترین نرم افزارها و برنامه ادیت عکس اندروید فوتوشاپ است.  درست است که Adobe Photoshop Express زاده ی فوتوشاپ اصلی است ولی صد در صد نسخه ویندوزی آن نیست. در عین حال امکانات آن قابل توجه است. مهم ترین ویژگی نرم افزار فوتوشاپ برای اندروید این است که با چند کلیک می توانید یک عکس خاص تولید کنید.

برنامه ادیت عکس اندروید

اگر می خواهید عکس خود را تبدیل به یک عکس قدیمی کنید هیچ نرم افزاری نمی تواند قدرت فوتوشاپ را داشته باشد. خوشبختانه برنامه ادیت عکس اندروید فوتوشاپ این کار را برای تان می کند. از طرفی حذف قرمزی چشم نیز معضلی است که خیلی از کاربران با آن مواجه هستند که قلم های جادویی این نرم افزار و سایر امکانات آن کمک می کند این مشکل را حل کنید.

معمولا پرکاربرد ترین بخش هر برنامه ادیت عکس اندروید این است که متن را به عکس اضافه کنید و کلاژهای ساده بسازید.

دانلود نرم افزار فوتوشاپ برای اندروید

 

دانلود برنامه ویرایش عکس اندروید آفلاین

همانطور که می دانید لیست زیادی از نرم افزارهای ویرایش عکس در مارکت های اندرویدی پیش روی شماست. اما بسیاری از این برنامه ادیت عکس اندروید لزوما با اینترنت کار می کنند. اما Lightroom یکی از بهترین برنامه هایی است که به شما امکان استفاده آفلاین هم می دهد. می توان گفت که در جهان این نرم افزار در لیست بهترین برنامه ادیت عکس اندروید و iOS به شمار می آید.

دانلود برنامه ادیت عکس اندروید آفلاین

در Lightroom طرح های فوق العاده ای قرار دارد که وقتی متوجه می شوید که رایگان است واقعا شوکه می شوید اما برخی از ویژگی های آن هزینه دار است. البته که کار کردن با این برنامه کمی نیاز به دقت بیشتر نسبت به سایر نرم افزارها دارد.

به کمک لایت روم اندروید می توانید چیزهایی مثل نوردهی، رنگ، کنتراست، برش و هر چیز دیگری را به دلخواه خود تغییر دهید.

برای دانلود لایت روم برای اندروید کلیک کنید.

 

برنامه ادیت نور عکس اندروید

به طور کلی در هر نرم افزاری که برای اندروید و ویرایش عکس دانلود می کنید امکان استفاده از تغییرات و افکت های نوری وجود دارد. اما می توان از جمله آن ها به خود نرم افزار اینستاگرام، Canva و حتی نرم افزار فوتوشاپ اشاره کرد. در عین حال لایت روم نیز از جمله نرم افزارهای حرفه ای است که می تواند به عنوان یک برنامه ادیت نور عکس اندروید به شما سرویس دهی کند.

 

برنامه ادیت عکس برای اندروید پایین

معمولا بیشتر برنامه های اندرویدی روی اندروید های ۴ به بالا کار می کنند. در عین حال وقتی که از نرم افزارهایی مثل گوگل پلی استفاده می کنید می توانید در لحظه متوجه شوید که آیا نرم افزاری که قصد دانلود آن دارید روی پلتفرم اندرویدی شما سازگاری دارد یا نه. دقت کنید که بسیاری از نرم افزارهای حرفه ای رشد و توسعه شان را مدیون پوشش دهی وسیعی از کاربران با هر میزان امکاناتی هستند پس بهتر است که هر کدام از اپلیکیشن های بالا را تست کنید و در گوگل پلی (لینکی که معرفی کرده ایم) دقت کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

آیا تجربه ای مفید در رابطه با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده دارید؟ آیا از نرم افزار و برنامه ادیت عکس اندروید استفاده می کنید که در این لیست وجود ندارد و جزو عالی ترین هاست؟ لطفا تجربه خود را در بخش نظرات این مطلب بنویسید.

 

منبع کمکی:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *