دسکتاپ 21 اینچی و اندرویدی ایسر

دسکتاپ 21 اینچی و اندرویدی ایسر
  • 1392/3/19
  • روزبه رضوی
  • 0

acer-21inch-android-desktop

شرکت ایسر به تازگی اندروید را از آسایش خود خارج کرده و این سیستم عامل را که تاکنون برای گوشی و تبلت استفاده می‌شد، این‌بار بر روی یک دسکتاپ 21 اینچی نصب کرده و می‌گوید در اواخر همین امسال در بازار امریکا فروشش را آغاز خواهد کرد!

نسخه‌ی اولیه‌ی این رایانه که فعلاً Acer N3-220 نام‌گذاری شده این هفته در نمایشگاه Computex IT شهر تایپه، تایوان رونمایی شد. این نسخه از آندروید 4.2.2 بهره می‌برد؛ دارای پردازنده‌ی 1.6 گیگاهرتزی Nvidia Tegra 3 بود و صفحه نمایشی با وضوح 1920 پیکسل در 1080 داشت. در کمال تعجب این رایانه فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی داشت که البته نماینده‌ی ایسر در این نمایشگاه اعلام کرد این به علت اولیه بودن این نسخه است و بزودی ظرفیت حافظه‌ی آن ارتقا خواهد یافت. پس باید انتظار تغییرات بسیار وسیعی در خصوصیات این رایانه را داشته باشیم.

این رایانه نام Gateway را به یدک می‌کشید. چرا که قرار است کمپانی‌ای به همین نام فروش این محصول در ایالات متحده را شروع کند.

استفاده از اندروید کمترین فایده‌ای که دارد این است که نیازی به پرداخت هزینه‌ی لایسنس ویندوز مایکروسافت را ندارید، چرا که اندروید یک سیستم عامل متن‌باز و طبعاً رایگان است. به نظر می‌رسد این رایانه در ماه سپتامبر یا اکتبر با قیمتی که هنوز مشخص نیست، روانه‌ی بازار شود.

منبع: PCWorld

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *