کورنینگ در حال تولید رقیبی برای Sapphire

کورنینگ در حال تولید رقیبی برای Sapphire
  • 1393/11/18
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

در نشستی که با سرمایه گذاران در شهر نیویورک برگزار شد، کورنینگ اعلام کرد که در حال کار کردن بر روی یک شیشه ی ضد خش است که می تواند رقیب سرسختی برای Sapphire باشد.این پروژه آشکارا به نام Phire نام گذاری شده است و آن طور که از آن بر می آید ، قرار است اواخر سال جاری تولید کنندگان بتوانند از این محافظ در محصولات خود استفاده کنند.

انتظار می رود که پروژه Phire در حال ترکیب با کیفیت ترین Corning Gorilla Glass و Sapphire برای این پروژه باشد. طبق گفته یکی از مدیران اجرایی Corning ، مواد به کار رفته در محافظ جدید این امکان را فراهم کرده اند که همان قابلیت ضد ضربه  برتر Gorilla Glass 4 ، مخصوصا هنگام افتادن بر روی زمین ، علاوه بر قابلیت ضد خش هنوز هم وجود داشته باشند که قاعدتاً این ها تمام ویژگی های مشترک Gorilla Glass با Sapphire است.

به طور قطع و یقین می توان گفت Corning Gorilla Glass به خوبی و به راحتی Sapphire نمی تواند در برابر  خط و خش ها مقاوم باشد. آخرین نسخه Gorilla Glass 4, معرفی شده ،  در عین حال که نسبت به نسخه های قبل تر از خود بسیار در برابر ضربه مقاوم تر است ، اما هنوز هم در برابر خط و خراش حرف زیادی برای گرفتن ندارد.

کورنینگ در سال پیش هنگامی به ایراد محصول خود پی برد که بحث ها راجع به استفاده از sapphire glass  در آیفون ۶ بالا گرفت.گوشی های هوشمند بزرگ Cupertino  در حال حاضر برای محافظ های گوشی های خود بر روی Gorilla Glass  حساب باز کرده است.

این گونه که به نظر می رسد ، پروژه ی Phire درست مانند تجویز یک دکتر برای صنعت گوشی های هوشمند است.خیلی جالب است بدانیم نتیجه این فعالیت ها چه خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *