سامسونگ تولید انبوه مموری های epop را شروع کرد

سامسونگ  تولید انبوه مموری های epop را شروع کرد
  • 1393/11/20
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

ابر قدرت تکنولوژی کره اعلام کرد که امروز روز تولید انبوه حافظه های epop  خواهد بود. این تکنولوژی (حافظه های epop) تا چندی پیش نیز در دسترس بود،اما اکنون با پتانسیل بالا تری در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.ePoP مخفف ”  حافظه بسته های ادغام شده ” است. بزرگترین تکنولوژی که سامسونگ هم امنون به آن دست یافته است،تولید بسته های تک حافظه که شامل:یک ماژول LPDDR DRAM 3GB میباشد و یک EMC(کارت چند رسانه ای ادغام شده) و یک کنترلر است.

مدیر ارشد کمپانی سامسونگ در مورد این تکنولوژی این گونه اظهار داشت: با ارائه ی این مموری های با حجم بالا برای سردمداران گوشی های هوشمند سامسونگ انتظار خواهد داشت تا در حالیکه سرعت و کیفیت عملیات multi tasking را بهبود می بخشد ،بتواند مزایای طراحی چشم گیری را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان آورد.

 همچنین مدیر ارشد سامسونگ اظهار میدارد که برنامه ای مبتنی بر گسترش ترکیب حافظه های epop  با پکیج هایی را دارد که این پکیج ها شامل بهبود  کارایی و همچنین افزایش ظرفیت  مموری ها در سال های آینده خواهد شد.و در پی این برنامه در اینده این مموری ها با گسترش فروش بالاییروبرو خواهند شد.

در حقیقت این یک گام بزرگ به سوی پیشرفت است که بتوان دو تراشه ی مموری را در یک سیلیکون تکی جا بدهیم و بنابراین حدود ۴۰ درصد در فضای مورد نیاز صرفه جویی کرده ایم.

علاوه بر این کمپانی سامسونگ چیزی شبیه به این بسته ها که در بالا در مورد آن ها صحبت کردم برای مموری های پوشیدنی ارائه داده بود که به این دستگاه ها wearable memory گفته می شود.منظور از مموری های پوشیدنی، حافطه هایی است که قابل حمل هستند.مثلا ساعت های مچی که داری مموری هستند.

اما بحث ما در مورد مموری های جدید است که بر روی موبایل ها و تبلت ها قابل استفاده است.

gsmarena_002منبع : [gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *