نگاهی به بازی Dragon Mania Legends برای سیستم های اندرویدی

نگاهی به بازی Dragon Mania Legends برای سیستم های اندرویدی
  • 1393/12/16
  • محمد رضایی یزدی
  • 2

بازی‌های پرورش اژدها این روزها شهرت زیادی پیدا کرده‌اند شاید به این دلیل که کلا هر چیزی در مورد اژادر (جمع اژدها) جالب و بحث برانگیز است. شهرت بازی‌هایی همچون DragonVale باعث شد شرکت‌های بازی‌سازی معروفی همچون Gameloft به فکر ساختن بازی‌های مشابهی بیافتند که بازی Dragon Mania Legends را میتوان یکی از آنها دانست. کل داستان بازی در پرورش اژادر برای مقاصد جنگی خلاصه میشود. شما در روستایی نسبتا آرام زندگی میکنید ولی باید چند تا از این مارمولک‌های بزرگ را برای مقاصد جنگی پرورش دهید!

 dragonmanialegends_01

بخش اعظمی از بازی Dragon Mania Legends به پرورش اژدها آن هم به سبک بازی DragonVale اختصاص دارد. پرورش اژدها شامل نگهداری از تخم اژدها تا زمان بیرون آمدن جوجه‌ اژدها از آن و سپس پرورش اژدها کوچولو میشود. شما میتوانید نژادهای مختلف اژادر را به امید دست یافتن به گونه‌های جدیدی از آنها با هم ترکیب کنید. برای بدست آوردن پول بیشتر هم میتوانید وسایل راحتی بیشتری برای اژدها کوچولوهای خود فراهم کنید. بخش دیگر بازی مربوط به نبردها میشود. نبردها معمولا سه به سه هستند یعنی سه اژدها در برابر سه اژدهای دیگر؛ اگر بخواهید اژدهای شما به اژدهای دیگری حمله کند کافی است علامت دایره مانندی که کنار اوست را با انگشت روی آن اژدها بکشید. برای نبردها قوانینی هم وجود دارد مثلا آب بر آتش چیرگی دارد و آتش بر طبیعت و … اگر شما بخواهید در نبردهایتان پیروز باشید باید به این قوانین هم توجه داشته باشید.

 dragonmanialegends

Dragon Mania Legends میتواند حتی برای کسانی که در اینگونه بازی‌ها مبتدی هستند نیز جالب باشد. در ابتدای بازی شما فقط دو نوع اژدها یعنی اژدهای آتش و اژدهای باد را میتوانید پرورش دهید ولی به تدریج سر و کله دیگر اژادر نیز ظاهر میشود اژادری همچون اژدهای دود، اژدهای زنبوری، سالامندر که اژدهایی سیاه رنگ و براقی است که میتواند پرواز کند و زبانش را مثل مار بیرون بیاورد و بالاخره اژدهای هندوانه که یک قاچ هندوانه روی سرش دارد و بسیار بامزه و مضحک به نظر میرسد! هر چند بسیاری از اژادر موجود در بازی را میتوان خرید ولی اگر وقت بگذارید و تلاش کنید میتوانید بدون صرف هزینه به تمام آنها دست پیدا کنید. پیشنهادهای خرید معمولا در کنار صفحه ظاهر میشوند و برای قبول آنها به مقدار زیادی جواهرات (پول درون بازی) نیاز است.

 dragonmanialegends_02

هر چند در Dragon Mania Legends نبرد نیز وجود دارد اما هنوز هم این بازی تفاوت آنچنانی با بازی های مشابه خود ندارد. البته منکر این نیستیم که شرکت Gameloft برای پر و بال دادن به این بازی تلاش زیادی کرده است. اگر کسی عاشق پرورش اژدها باشید حتما از این بازی و بازی‌های مشابه آن لذت خواهد برد. فرقی نمیکند شما در اینگونه بازی‌ها‌ مبتدی هستید یا حرفه‌ای، Dragon Mania Legends میتواند برای هر دو گروه بازی جالبی باشد.

Download-az-Iranapps4

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. اولین بازیکن رنکدار ایرانیان در سرور ios در کلن:
    Prsian gulf برای مشاهده ی افتخارات ما در بازی به اینستاگرام ما : dragon_mnl.ir مراجعه کنید

  2. سلام من چجوری تو خود بازیه دراگون مانیا لجند به فیس بوک وصل شم؟اخه فیلترشکن میخاد که اونم روشن میکنم وارد بازی نمییشه /اون دراگونه prairie رو میخام بگیرم باید login شم.لولمم ۲۰ ع .help!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *