صفحه کلید اموجی برای نجات جهان!

صفحه کلید اموجی برای نجات جهان!
  • 1393/12/22
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

استفاده از کلمات برای بیان احساسات کار بسیار سختی است. بینهایت کلمه وجود دارند که بعضی از آنها حتی در تلفظ یکسانند اما معنی متفاوتی دارند. حتماً شما هم در چنین شرایطی قرار گرفته اید.

به همین دلیل است که ما کلمات نوشتاری را با برداشتی آزاد از خط باستانی هیروگلیف مصری، یا به قولی اموجی، جایگزین کرده ایم.

اما نوشتن این اموجی ها با صفحه کلید رایانه هم کار دشواری است. برای ساختن یک اموجی باید دو و یا حتی برخی مواقع سه کلید را فشار دهید تا یک لبخند ساده ترسیم کنید. خوشبختانه گروه Disk Cactus راه حل جدیدی برای این مشکل ارایه کرده است: صفحه کلید اموجی!

با عرض پوزش از کاربران محترم ویندوز، این صفحه کلید که برای مجموعه Mac تولید شده، یک کاور سیلیکونی است که باید آن را روی صفحه کلید اصلی دستگاهتان قرار دهید. بعد می بایست نرم افزار Emoji Keyboard و Viola را نصب کنید تا حروف روی صفحه کلید به صورتک های خندان و پیتزا تبدیل شوند.

برای سوئیچ کردن بین صفحه کلید اموجی و صفحه کلید اصلی تنها باید کلید Caps Lock را فشار دهید. در این دستگاه جدید بیش از ۱۵۰ شکل وجود دارند که می توانید با نگه داشتن کلید Shift یا Control (یا هر کلید دلخواهی که تعریف می کنید) از آنها استفاده کنید.

در حال حاضر گروه Cactus Disk توسط Kickstarter به دنبال جمع آوری کمک هزینه برای تولید این صفحه کلید است و هدف گذاری آنها کسب ۲۰ میلیون دلار برای ساخت حداقل ۱۰ هزار عدد از این دستگاه می باشد. در نتیجه قیمت Emoji Keyboard تنها ۱۰ دلار خواهد بود.

[منبع: YahooTech ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *