Consumer Reports:فبلت نوت ۷ همچنان در بازار های مختلف به فروش می رسد

Consumer Reports:فبلت نوت ۷ همچنان در بازار های مختلف به فروش می رسد
  • 1395/6/14
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید حتما شنیده اید که در پی آتش گرفتن ۳۵ دستگاه از فبلت های گلکسی نوت ۷ کمپانی سازنده آن دستور داده است فروش این گوشی ها متوقف شده و تمامی نسخه های فروخته شده بدون قید و شرط از سطح بازار جمع آوری و تعویض شوند.

این اقدام سریع کمپانی سامسونگ نظرات همه را به سوی این کمپانی جلب نمود و بسیاری از ناظرین و صاحبان کسب و کار این عکس العمل سریع سامسونگ را ستودند. در این میان به عقیده «Consumer Reports» با وجود اعلام رسمی هنوز گامی اساسی در این زمینه توسط سامسونگ برداشته نشده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

note-7-burn-explode

بنا بر اطلاعات بدست آمده توسط  gooyait.com کارشناسان معتقدند ایجاد نقص در این ۳۵ فبلت منفجر شده سامسونگ باعث شده این کمپانی ضرر هنگفتی نماید و سود آن در حدود ۱٫۵ میلیارد دلار کاهش یابد.

بنا بر گزارش «Consumer Reports» کمپانی سامسونگ هنوز فراخوان رسمی خود را برای جمع آوری فبلت ها از بازار صادر نکرده است زیرا اگر این فراخوان وارد مراحلی قانونی شود پای «کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی» ایالات متحده (CPSC) به ماجرا باز شده و فروش این موبایل رسماً ممنوع می شود.

«ماریا ریرکیچ» مدیر بخش تجهیزات الکترونیکی «Consumer Reports» عنوان نمود علیرغم جدی بودن این مسئله هنوز هیچ اقدام رسمی از سمت کمپانی سامسونگ صورت نگرفته است و نگرانی ما از فروش این فبلت در بازارهای مختلف است که هنوز هم متوقف نشده است.

فبلت نوت ۷

 

این سازمان که در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان فعالیت می کند از تمامی دارندگان این گوشی هوشمند خواست در اولین فرصت گوشی هوشمند خود را به فروشگاهی که از آن تهیه نموده اند تحویل نمایند و اگر همچنان اصرار به استفاده از آن دارند در صورت داغ شدن گوشی در هنگام شارژ بلافاصله آن را از شارژر جدا نمایند.

اگر شما هم از صاحبان این گوشی هوشمند سامسونگ هستید می توانید برای تحویل گوشی به سرعت اقدام نمایید و یا با اشتراک گذاری این مطلب برای دوستانتان آنها را از این موضوع مطلع نمایید.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی به اشتراک  بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *