Note 7 منفجر شده در چین از باتری های امن سامسونگ بهره می برد!

Note 7 منفجر شده در چین از باتری های امن سامسونگ بهره می برد!
  • 1395/6/29
  • زهرا معبودی
  • 0

در پی انفجار فبلت های نوت ۷ کمپانی سامسونگ اعلام نموده بود که باتری های تولید شده برای این فبلت ها توسط ۲ کمپانی تولید شده است کمپانی اول که در حدود ۷۰ درصد از باتری های نوت ۷ را تولید نموده از طریق یکی از شرکت های وابسته به کمپانی سامسونگ با نام SDI تامین شده و سی درصد باقی مانده هم که درداخل مدل های عرضه شده به بازار چین مورد استفاده قرار گرفتند از طریق یک کمپانی چینی به نام ATL ارائه گردیدند. در ادامه این گزارش کمپانی سامسونگ اعلام نموده بود که باتری های تولید شده توسط کمپانی SDI دچار نقص فنی می باشند و باتری های دیگری که توسط ATL تولید شده است کاملا سالم و بی خطر هستند.

اما در روز های گذشته شاهد انفجار یکی از نوت ۷ های تولیدی این کمپانی در کشور چین بوده ایم و این امر سبب زیر سوال رفتن گزارش فنی کمپانی سامسونگ از باتری های کمپانی ATL می شود. در ادامه این مطلب با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری را در این باره برایتان بازگو نماییم.

samsung-galaxy-note-7-recall-fire-explosion

روز دوشنبه هفته جاری یکی از خرده فروشان چینی اعلام نمود که یکی از فبلت های نوت ۷ در دستان یکی از مشتریانش دچار آتش سوزی شده است (از میزان صدمات وارده اطلاعاتی در دست نیست.) این خرده فروش که JD.com نام دارد در گفتگو با رویترز اعلام نمود پس از ارسال گزارش انفجار برای کمپانی سامسونگ، این کمپانی در حال  انجام بازنگری های داخلی است، البته این نکته قابل توجه است که سامسونگ تا کنون هیچ واکنشی درباره این خبر از خود نشان نداده است.

همانطور که پیشتر اعلام نمودیم کمپانی سامسونگ در بیانیه خود به صورتی رسمی اعلام نموده بود که فبلت های تولید شده توسط کمپانی چینی ATL حاوی باتری های کاملا سالم و بی خطر هستند و مالکان نوت ۷ در کشور چین نیازی به بازگردانی و اصلاح فبلت های خود ندارند.

مجله اقتصادی آنلاین چین به نام Caixin هم روز گذشته گزارشی را به نقل از یکی از کاربران اینترنتی خود در این کشور منتشر کرد با این مضمون که نوت ۷ وی دچار آتش سوزی شده است.

galaxy-note-72-600x342

با توجه به انفجارهای گزارش شده در کشور چین نهاد نظارت بر کیفیت سرزمین اژدهای سرخ خبر داده که ۱۸۵۸ دستگاه نوت ۷ را از بازار جمع آوری می کند.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

reuters

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *