سقف خورشیدی اولین محصول کمپانی سولارسیتی/تسلا است

سقف خورشیدی اولین محصول کمپانی سولارسیتی/تسلا است
  • 1395/7/3
  • زهرا معبودی
  • 0

پیش از این اخباری مبنی بر ادغام دو شرکت سولارسیتی و تسلا به گوش رسیده است هرچند این قرارداد هنوز قطعی نشده است اما به نظر می رسد این دو کمپانی از هم اکنون همکاری خود را به طور رسمی آغاز نموده  و از اولین محصول جدید خود نیز حرف هایی به میان آورده اند. در ادامه با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید.

کمپانی تسلا اعلام نموده قصد دارد در ۲۸ اکتبر در یک رویداد رسمی در شهر سان فرانسیسکو از محصول جدید خود با نام سقف خورشیدی برای ساختمان ها رونمایی نماید. بر اساس شنیده ها این اولین محصول از شرکت ترکیبی سولارسیتی/تسلا است که گرچه هنوز به طور رسمی قرارداد آن امضا نشده اما فعالیت مشترک خود را آغاز نموده است.

ایلان ماسک (بنیان گذار و مدیر عامل تسلا موتورز) در صفحه توییترش نوشت :

elon-mask-toitter

ماسک می‌ گوید سقف خورشیدی شامل یک باتری پاوروال (Powerwall) و یک شارژر ساخت کمپانی تسلا هم می‌ شود. سقف خورشیدی اولین آیتم در «بخش دوم برنامه اصلی» ایلان ماسک برای تسلا بود. بخش دوم برنامه اصلی تسلا در ماه جولای منتشر شده بود. هدف ایلان ماسک این است که باتری‌ های ساخت گیگا فکتوری با پنل‌ های خورشیدی سولارسیتی ترکیب شده تا یک محصول خورشیدی کامل تولید شود. تسلا هنوز درباره این رویداد هیچ سخنی به میان نیاورده است.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع: Twitter

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *