مشکل فنی باعث شده تا عرضه ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل با تاخیر همراه باشد

مشکل فنی باعث شده تا عرضه ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل با تاخیر همراه باشد
  • 1395/9/20
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل با اعلام حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آیفون‌های جدید خود، به کاربران، خرید ایرپادهای بی‌سیم خود را پیشنهاد نمود. ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل با طراحی جدید، برای استفاده با آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس بهینه‌سازی شده است اما بنا به دلایل نامشخص، شرکت اپل، عرضه آن‌را به تاخیر انداخت؛ بدون آنکه دلیل موجهی برای این تصمیم ارائه دهد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که یک مشکل فنی در توسعه ایرپادهای بی‌سیم، باعث شده تا شرکت اپل، آن‌ها را با تاخیر قابل‌توجهی به بازار عرضه نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

وال‌ استریت ژورنال، به تازگی گزارش داده است که فناوری مورداستفاده برای دریافت سیگنال‌ در ایرپادهای بی‌سیم در مقایسه با محصولات مشابه تفاوت دارد و این موضوع، باعث شده است تا مشکلاتی در هنگام پخش یک موسیقی وجود داشته باشد. نحوه کار هدفون‌های بی‌سیم، بدین صورت است که یک گوشی با استفاده از فناوری بلوتوث، سیگنال را از گوشی‌هوشمند یا هر وسیله دیگری دریافت می‌کند و آن‌را به گوشی دیگر هدفون انتقال می‌دهد.

با این‌حال، ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر گوشی، سیگنال را به صورت جداگانه از گوشی‌هوشمند آیفون دریافت نماید و به نظر می‌رسد که مشکلاتی بابت عدم دریافت هم‌زمان سیگنال‌ها توسط دو گوشی ایرپاد بی‌سیم شرکت اپل، وجود دارد و این موضوع، باعث شده است تا شرکت اپل تا برطرف‌نمودن این مشکل، ایرپادهای بی‌سیم خود را به بازار عرضه نکند. در برخی از قسمت‌های وب‌سایت شرکت اپل، اعلام شده است که هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد، به‌زودی عرضه خواهد شد و در برخی دیگر از قسمت‌های وب‌سایت شرکت سازنده، عبارت “در حال‌حاضر، در دسترس نیست” جلب‌توجه می‌کند.

Airpod

البته، یک شایعه دیگر پیرامون علت تاخیر در عرضه ایرپادهای بی‌سیم شرک اپل منتشر شده است و در این شایعه، آمده که ایرپادهای بی‌سیم به دلیل وجود یک مشکل فنی در هنگام تولید با تاخیر مواجه شده است و مشکلی در طراحی و نحوه کار ایرپادهای بی‌سیم وجود ندارد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که تولید ایرپادهای بی‌سیم برای شرکت اپل، دشوارتر از آن چیزی است که پیش‌تر، فکر می‌کردیم.

به هرحال، حتی در صورت وجود یک مشکل فنی در طراحی هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل، انتظار داریم که این سازنده تا پایان ماه جاری میلادی، ایرپادهای بی‌سیم را به بازار عرضه نماید. در ماه گذشته، مشخص شد که شرکت اپل در ابتدا، تنها ۱۰ تا ۱۵ میلیون واحد از هدفون‌های بی‌سیم جدید خود را تولید می‌کند و تیم کوک، مدتی بعد اعلام کرد که عرضه ایرپادهای بی‌سیم تا “چند هفته آینده” آغاز خواهد شد.

 تاخیر در عرضه ایرپادهای بی‌سیم، باعث می‌شود تا شرکت اپل، فرصت‌های بسیار خوبی را که برای فروش قابل‌توجه این محصولات تا پیش از پایان سال جاری میلادی و آغاز سال ۲۰۱۷ در اختیار دارد، از دست بدهد. با این‌حال، در صورتی‌که شرکت اپل، نتواند ایرپادهای بی‌سیم جدید را تا پیش از شروع سال نو میلادی عرضه نماید؛ احتمال می‌دهیم که مطابق با برخی از شایعات گذشته، آن‌ها در ماه ژانویه به بازار عرضه شود.

با این‌حال، در صورتی‌که شرکت اپل، نتواند ایرپادهای بی‌سیم جدید را تا پیش از شروع سال نو میلادی عرضه نماید؛ احتمال می‌دهیم که مطابق با برخی از شایعات گذشته، آن‌ها در ماه ژانویه به بازار عرضه شود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید