چگونه جدید ترین برنامه های Google Play را پیدا کنیم؟

چگونه جدید ترین برنامه های Google Play را پیدا کنیم؟
  • 1395/9/27
  • زهرا معبودی
  • 0

گوگل پلی بزرگترین مارکت برنامه های اندرویدی است که همه ما حداقل یک بار به آن سر زده ایم. مارکت گوگل پلی امکانات و دسته بندی های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما متاسفانه در این مارکت عدم دسترسی به تازه ترین برنامه های انتشار یافته کمی آزار دهنده به نظر می رسد. البته چند وقتی است که با افزودن یک تب جدید به این مارکت تلاش شده تا حدودی این کمبود جبران شود، اما باز هم این تب تمامی برنامه های جدید را نشان نمی دهد بلکه بهترین برنامه های موجود را که گاهی تازه ترین ها هم هستند به شما معرفی می کند.

در صورتی که دسترسی به تازه ترین برنامه های این پلی استور باری شما از اهمیت بالایی برخوردار است می توانید با دنبال نمودن این ترفند به قابلیت فوق دست یابید. بنابراین با گویا آی تی همراه باشید.

تنها راه موجود برای برآورده کردن خواسته شما، آن است که در گوگل ‌پلی به دنبال تازه ‌ترین برنامه ‌ها و بازی‌هایی باشید که امروز، دیروز یا دیرتر از آن منتشر شده‌ اند. اما برای این کار برنامه ویژه‌ ای وجود دارد. نرم‌ افزاری که درباره ‌اش صحبت می ‌کنیم AppBrain App Market است که می ‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید.

پس از نصب و دانلود این نرم افزار در دستگاه اندرویدی تان، با باز کردن آن خواهید دید که در سربرگ hot apps تازه ترین برنامه ها قابل مشاهده هستند. برای یافتن جدید ترین نرم‌افزارهای موجود در گوگل پلی، باید دکمه Sort در قسمت گوشه سمت چپ بالا را بزنید و گزینه Sort by latest apps را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای اطمینان از اینکه برنامه‌ ها طبق جدید ترین برنامه های موجود فیلتر شده اند، به تب Filter مراجعه نمایید. علاوه بر این، شما در انتخاب تازه‌ ترین برنامه ‌ها براساس دسته ‌بندی هریک کاملا آزاد هستید به کمک این کار می ‌توانید هر نوع دسته ‌بندی موجود در گوگل ‌پلی را انتخاب نمایید. پس از اتمام مرتب‌ سازی برنامه‌ ها، می‌ توانید برای دانستن اطلاعات بیشتر آن را لمس نمایید و سپس آن را نصب کنید. دکمه‌ های Install تعبیه‌ شده در AppBrain شما را به صفحات مربوط به هر کدام در گوگل ‌پلی انتقال می ‌دهد، که پس از آن می ‌توانید دانلود برنامه‌ ها را آغاز کنید.

در این بخش قصد داریم نحوه کار این برنامه را به صورت تصویری به شما بیاموزیم.

  1. برنامه را نصب و اجرا نمایید.

appbrain-app-market

  1. به منظور مرتب سازی برنامه های قابل مشاهده به تب Sort مراجعه نمایید.

appbrain-app-market

  1. برای مشاهده آخرین برنامه های منشر شده Latest Apps را برگزینید.

appbrain-app-market

  1. پس از انجام تنظیمات مورد نظر و دسته بندی های خاص خود می توانید برنامه های دلخواه خود را بر مبنای فیلتر تعیین شده از نظر زمان انتشار و همچنین دسته بندی شده مورد نظر مشااهده خواهید نمود.

appbrain-app-market

نظرات و دیدگاه های سازنده خود را با ما و دیگر کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید. همچنین با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی این ترفند کاربری را به دیگران نیز بیاموزید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *