آموزش نصب نرم افزار Cydia و ضرورت آن برای اپلی ها

آموزش نصب نرم افزار Cydia و ضرورت آن برای اپلی ها
  • 1395/12/4
  • زهرا معبودی
  • 1

افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند شاید بارها از هم نوعان قدیمی تر خود نام نرم افزار Cydia را شنیده باشند. عموما وقتی که آیفون را جیلبریک می کنند، نرم افزار Cydia برای شخصی سازی های بیشتر نرم افزارها، با گوشی های آیفون همراه خواهد شد. Cydia امکاناتی به شما می دهد که به طور عادی نمی توانید روی نرم افزارها آن ها را در اختیار داشته باشید. در این مقاله گویا آی تی به شما یاد می دهد که چگونه این نرم افزار را نصب کنید. با ما همراه باشید:

نرم افزار Cydia در فرآیند جیلبریک شدن نصب می شود. بعد از اینکه این کار روی گوشی شما صورت گرفت به بخش اپلیکیشن ها بروید و به دنبال آیکون این برنامه و یا نام آن باشید. البته باید هنگام جیلبریک کردن گوشی دائما به اینترنت وصل باشد پساز صحت اتصال مطمئن باشید.

 نصب نرم افزار Cydia

برای پیدا کردن این آیکون باید به صفحه دوم اپ ها مراجعه کنید. آیکون و جایگاه این نرم افزار عموما به صورت زیر است:

 نصب نرم افزار Cydia

روی این اپلیکیشن ضربه بزنید تا فرآیند آماده سازی و اجرای آن فراهم شود. این کار ممکن است یک دقیقه یا کمی کمتر و بیشتر طول بکشد پس صبور باشید.

نصب نرم افزار روی آیفون

بعد از این کار مجددا، روی نام برنامه ضربه بزنید. در این شرایط برنامه از شما با سوال Who Are You?  مطمئن می شود که قصد دارید ادامه کار را با این نرم افزار ادامه دهید.

 نصب نرم افزار Cydia

در این مرحله باید روی User کلیک کنید ( ضربه بزنید ) و بعد از آن، انگشت خود را به بالا و سمت راست برده و روی گزینه done ضربه بزنید.

User

در این مرحله شما تایید اولیه را به نرم افزار داده اید. شاید لازم باشد برنامه را بروز رسانی کنید. اگر در ادامه با تصویر زیر ربرو شدید روی گزینه Upgrade ضربه بزنید:

Upgrade

پس روی این گزینه کلیک کنید و در ادامه روی  Complete Upgrade نیز ضربه بزنید تا بروز رسانی تکمیلی صورت بگیرد:

Complete Upgrade

بسیاری از اپ ها وجود دارند که از طریق Apple App Store قابل دسترس کاربران آیفونی نیستند. بنابراین می توانید از طریق این برنامه به این اپ ها دسترسی داشته باشید و آن ها را روی آیفون خود نصب کنید. دقت کنید که می توانید روی اپ هایی که از این طریق نصب می کنید توسط این نرم افزار تغییراتی را اعمال نمایید.

بعد از این کار فرآیند نصب به پایام می رسد و شما می توانید از این نرم افزار به خوبی استفاده کنید.

دیدگاه خود را در این باره با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *