ایسوس در CES 2018 معرفی کرد: لپ تاپ ۷ هسته‌ای ZenBook 13 با باتری ۱۵ ساعتی

ایسوس در CES 2018 معرفی کرد: لپ تاپ ۷ هسته‌ای ZenBook 13 با باتری ۱۵ ساعتی
  • 1396/10/21
  • زهرا معبودی
  • 0

همین دو ویژگی که در عنوان از آن ها یاد کردیم، یعنی باطری با طول عمر بالا و البته پردازنده اینتلی ۷ هسته ای کافی است که شما کمی عمیق تر به این محصول فکر کنید و به قدرت آن پی ببرید. البته نباید از یک لپ تاپ جدید که قرار است پرچم دار شود، در سال ۲۰۱۸ کمتر از این انتظار داشت. 

گویا آی تی: ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2018 اقدام به معرفی نمونه جدیدی از نسل لپ تاپ ها کرد که دارای ویژگی های فوق العاده ای است.

این لپ تاپ از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند و در نوع خود جدیدترین ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در ادامه نیز لازم است بدانید که طول عمر فوق العاده باتری این لپ تاپ یکی از مهم ترین گزینه هایی است که ایسوس واقعا روی آن سرمایه گذاری کرده چرا که چنین طول عمر باتری در لپ تاپ ها مخصوصا در نسل جدید نادر است.

 ZenBook 13

با توجه به اینکه این لپ تاپ ویژگی های جالبی دارد اما نمی توان از وزن ۹۸۰ گرمی آن هم به سادگی گذشت. این میزان از وزن واقعا عالی است و به شما اجازه می دهد آن را به راحتی حمل کنید. این لپ تاپ ۱۴ اینچی دارای مشخصه های دیگری به شرح زیر است:

  1. دارای شاسی تمام فلزی است
  2. از پردازنده نسل هشتم اینتل، یعنی Intel Core i7 CPU پشتیبانی می کند
  3. پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX150 ( دو گیگابایت )
  4. حافظه رم ۱۶ گیگابایتی
  5. حافظه داخلی ۱ ترابایتی
  6. پشتیبانی از سیستم صوتی  Harman Kardon audio
  7. برخورداری از نمایشگر ۱۴ اینچی ۴K UHD ( این بدین معنی است که رزولوشن این لپ تاپ ایسوس ۳,۸۴۰ در ۲,۱۶۰ پیکسل می باشد )
  8. نمایشگر لمسی
  9. ویندوز ۱۰

 ZenBook 13

در ادامه لازم است بدانید که این سیستم از مجهز به پورت های USB-A 3.1 و یک پورت USB-C 3.1  است. همچنین دارای یک پورت full fat HDMI است. علاوه بر این، لپ تاپ ۱۴ اینچی ۲۰۱۸ ایسوس، از microSD card reader نیز پشتیبانی می کند.

این سیستم از بلوتوث ۴٫۲ پشتیبانی می کند و به کمک قابلیت های اتصال به وای فای توسط آن قادر خواهید بود، از امکانات فوق العاده ای در آن بهره مند شوید.

نا گفته نماند که هنوز هیچ قیمت گذاری برای این سیستم جدید ارائه نشده است و باید منتظر اخبار جدید تا انتهای ماه آینده باشیم تا در این باره توضیح بیشتری دهیم.

نظر شما در رابطه با لپ تاپ فوق العاده ایسوس چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *