IETab افزونه ای برای همه

  • 1390/4/27
  • حدیث دلبرد
  • 6

IETab یک افزونه است که صفحات وب را در فایرفاکس با موتور اینترنت اکسپلورر باز می کند. این افزونه یک ابزار فوق العاده برای توسعه دهندگان وب سایت هاست زیرا می توانند به راحتی صفحاتی را که طراحی نموده اند را با یک کلیک هم در فایرفاکس و هم در اینترنت اکسپلورر مشاهده نمایند. علاوه بر توسعه دهندگان، این افزونه برای جست و جوگران وب هم وسیله مناسبی است، چون معمولا وب سایت هایی که با asp طراحی شده اند با فایرفاکس سازگاری خوبی ندارند و به جای اینکه همزمان از دو نرم افزار استفاده کنند می توانند با یک کلیک موس و بدون هیچ کار اضافه دیگری صفحه مورد نظر خود را در هر یک از این دو نرم افزار مشاهده نمایند.

برای کار با این افزونه پس از نصب، آیکن کوچک فایرفاکس در پایین سمت چپ پنجره نرم افزار نمایان می شود. در هنگامی که می خواهید صفحه مورد نظر را با موتور اینترنت اکسپلورر باز کنید کافی است بر روی آن یک کلیک چپ نمایید. مشاهده می کنید که آن صفحه مجددا بارگذاری می شود و در کنار Tab آن صفحه و همچنین در پایین صفحه آیکن IE ظاهر می شود.

 

آیکن IETab

در صورتی که تمایل نداشته باشید که صفحه باز شده با موتور فایرفاکس را بسته، و همزمان آن صفحه را در کنار هم با دو موتور Firefox و IE به صورت باز داشته باشید، کافی است که بر روی آیکن فایرفاکس پایین صفحه کلیک وسط (Middle-Click) نمایید. در این حالت صفحه در Tab جدید و با موتور IE باز می شود.

 

اگر هم نیاز داشته باشید که به تنظیمات این افزونه دسترسی پیدا کنید کافی است که بر روی آیکن افزونه کلیک راست نمایید تا بتوانید تغییراتی چون فیلتر کردن را انجام دهید.

سایت سازنده افزونه  IETab

برای دریافت افزونه از اینجا اقدام نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
    1. سلام دوست عزیز
      در جوابتون باید عرض کنم که نرم افزار Internet Explorer مختص Windows است و بنابراین منظور من هم ازهمه، تمام کسانی است که از سیستم عامل Windows استفاده می کنند.

    1. سلام دوست عزیز
      لینک دانلود تصحیح شد.

  1. سلام
    افزونه ها را دانلود کردم چطور می شود نصبشان کرد. لطفا با ایمیل جواب دهید. ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      برای نصب تمامی افزونه ها کافی است فایل دانلود شده را به داخل فایرفاکس بکشید(Drag).

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *