آلکاتل در تاریخ ۳۱ شهریور ماه گوشی هوشمند OneTouch Flash 2 را معرفی می کند

آلکاتل در تاریخ ۳۱ شهریور ماه گوشی هوشمند OneTouch Flash 2 را معرفی می کند
  • 1394/6/8
  • مبين
  • 0

سال گذشته شرکت آلکاتل گوشی هوشمند OneTouch Flash را معرفی کرد و پس از مدتی پای آن را به بازار جهانی باز کرد. این دستگاه که دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بود در بازار به عنوان یک نسخه ارزان تر از گلکسی نوت شناخته شده بود. اما آیا توانایی کامل را دارد؟ اگرچه نام تجاری آن چندان معروف نیست اما یک گوشی هوشمند پر قدرت به شمار می آید.

اکنون گفته شده است که این شرکت می خواهد گوشی هوشمند OneTouch Flash 2 را به عنوان جانشین و نسل دوم آن معرفی کند. تیزری که از این شرکت منتشر شده است و در بالا آن را مشاهده می کنید به صفحه نمایشی با اندازه ۵ اینچ اشاره دارد و شعار “The power of green,” یا “از قدرت سبز” روی آن برچسپ خورده است.

ممکن است که قدرت سبز در گوشی هوشمند OneTouch Flash 2 به معنای شارژ از طریق انرژی خورشیدی باشد. اما خوب از انتظارات فراتر است. علاوه بر این جزئیات دیگری که از تیزر پیدا است وجود یک دوربین با کیفیت است که انتظار می رود درخشش فراوانی را از لحاظ سخت افزاری داشته باشد.

اعلام شده که این شرکت در تاریخ ۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهریور ماه گوشی هوشمند OneTouch Flash 2 را معرفی می کند اما از آنجا که چیزی به شروع IFA 2015 نمانده است این احتمال وجود دارد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *