آموزش خاموش / روشن کردن camera roll در گوشی LG G6

آموزش خاموش / روشن کردن camera roll در گوشی LG G6
  • 1396/2/17
  • زهرا معبودی
  • 0

افزایش قابلیت های دوربین یکی از شاخه های رقابتی شرکت هایی است که در تولید و ساخت اسمارت فون ها با هم رقابت دارند. جدیدترین گوشی شرکت ال جی به ال جی جی ۶ شهرت دارد که دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است.

زمانی که از گوشی خود به منظور عکس گرفتن استفاده می کنید، تصاویر گرفته شده را به صورت یک نوار در پایین گوشی خود مشاهده می کنید. بدین صورت می توانید جستجوی خود میان عکس ها را خیلی سریع تر انجام دهید اما گاهی این قابلیت سرعت عملکرد و آماده سازی دوربین را با اختلال مواجه می کند. برای اینکه از این مشکل رها شوید، می توانید این آموزش گویا آی تی را دنبال کرده و camera roll یا نوار دوربین را غیر فعال کنید.

خاموش / روشن کردن camera roll در گوشی LG G6

camera roll به صورت عمودی در بخش سمت چپ نمایشگر قرار دارد. از سویی، این گوشی هوشمند جدید ال جی عکس ها را در سایز ۴:۳ و به این نسبت ثبت می کند، بنابراین جالب توجه است که وجود این رول نمی تواند در کار شما اختلالی ایجاد کند چرا که نمایشگر به قدری بزرگ است که همه چیز در جای خود قرار گرفته اند. اما شما می توانید این سرویس را خاموش کنید و همچون گوشی هایی که در ایالات متحده و اروپا ارائه می شوند، این گزینه را از دسترس خارج کنید. گفتنی است گوشی هایی که در این دو قاره یعنی آمریکا و اروپا ارائه می شوند این ویژگی در آن ها فعال نیست!

برای غیر فعال کردن camera roll ابتدا به پانل دوربین گوشی خود بروید و از ان جا به سراغ تنظیمات بروید:

camera rollهمانطور که مشاهده می کنید آیکون چرخ دنده در سمت چپ و پایین پانل وجود دارد. در بخش تنظیمات گزینه های زیادی وجود دارد که camera roll یکی از آن هاست. جلوی گزینه camera roll یک گزینه ON و OFF قرار دارد که با کشیدن آن می توانید این گزینه را آف یا آن کنید. camera roll را در این شرایط OFF کنید و بعد از آن از بخش تنظیمات خارج شوید.

بدین صورت نوار کناری از صفحه محو خواهد شد و عملکرد شما سریع تر خواهد بود. وجود camera roll در کنار پانل دروبین یک رابط کاربری متفاوت و امکان متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از طریق آن عکس ها را در لحظه گرفته و آن را بررسی کنید و در ادامه هم، در صورتی که نیاز به تصویری جدید دارید، آن را شکار کنید.

در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *