آموزش تصویری دیلیت و حذف اکانت بیتالک (beetalk delete account)

آموزش تصویری دیلیت و حذف اکانت بیتالک (beetalk delete account)
  • 1397/3/20
  • زهرا معبودی
  • 3

نرم افزار ارتباطی بیتالک beetalk یکی از سرویس هایی است که امکان برقراری ارتباط مجازی به صورت موثر بین کاربرانش را فراهم می کند. در این مطلب تلاش دارم در ابتدا، توضیحاتی در مورد بیتالک بدهم و بعد روش حذف اکانت بیتالک را به شما یاد دهم.

نرم افزار بیتالک چیست؟

بیتالک که به صورت beetalk نوشته می شود، نرم افزاری ارتباطی است که کاربران را دور هم جمع کرده و با بستر سازی کامل و کافی برای یک چت و ارتباط مفید، نیاز آن ها به وارد شدن به دیگر اپلیکیشن های ارتباطی را مرتفع ساخته است.

نکته ای که وجود دارد این است که مردم این برنامه را بیتالک نوشته و تلفظ می کنند در حالی که لازم است تلفظ درست آن یعنی بیتاک را به کار ببرند.

امکانات نرم افزار بیتالک چیست؟

نرم افزار بیتالک، نرم افزاری ارتباطی و چت و دوستی است! بنابراین لازم است که در آن امکاناتی نظیر چت متنی، ارسال تصویر و ویدیو، ارسال پیام صوتی و غیره فراهم باشد که در واقع چنین است.

از سوی دیگر، شما می توانید به کمک قابلیت های ردیابی این اپلیکیشن، کاربرانی را در بیتالک پیدا کنید که دقیقا در نزدیکی شما هستند.

البته این برنامه صرفا امکانی برای چت کردن نیست بلکه می توانید ایونت ها یا همان رویداد هایی را که در اطراف شما برگزار می شود و البته در این پیام رسان اطلاع رسانی می شود را مشاهده کنید.

بیتالک

قابلیت رادار در نرم افزار بیتالک چیست؟

قابلیتی در برنامه بیتالک وجود دارد که نام آن رادار است و به کمک آن می توانید افراد، و رویداد های اطراف و در نزدیکی محل سکونت خود را مشاهده کنید. این قابلیت موجب شده که ارتباط های درون این اپلیکیشن بیشتر به سمت ارتباط های محلی سوق داده شود.

 

بیتالک برای چه پلتفرم هایی ساخته شده است؟

نرم افزار بیتالک، برای پلتفرم های اندرویدی، ios و ویندوز ساخته شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد.

مشکلات پیرامون حذف اکانت بیتالک

بیتالک، با این که برنامه ای با رابط کاربری خوب و قابل ستایش است، اما در ورژن های خاصی از این نرم افزار به کاربر اجازه دلیت اکانت بیتالک را نمی دهد. در چنین حالتی ۲ راه پیش روی کاربران است

  1.  حذف از طریق نسخه های قدیمی تر
  2.   غیرفعال سازی اپلیکیشن بیتالک

از طرفی، این اپلیکیشن به برخی پیش شماره ها نظیر

۰۹۰۱ یا ۰۹۰۲  اجازه ساخت اکانت را به خوبی می دهد، اما هنگام حذف اکانت با وارد کردن این شماره ها، پذیرش برای حذف به خوبی صورت نمی گیرد. به همین دلیل پیش از ساختن اکانت بیتاک با این پیش شماره ها باید این محدودیت را در نظر داشته باشید. تنها راهی که برای حذف اکانت بیتالک وجود دارد ( برای این پیش شماره ها ) غیر فعال سازی اکانت است.

ما در این مطلب سعی داریم هر دو مورد را شرح و بسط دهیم.

حذف بیتالک از اندروید

غیرفعال سازی اپلیکیشن بیتالک

ابتدا از طریق موبایل خود، وارد اپلیکیشن بتالک شوید.

به سربرگ یا تب ME بروید.

حذف اکانت بیتالک

برای دیلیت اکانت بیتالک لازم است که وارد گزینه تنظیمات یا SETTING شوید.

حذف اکانت بیتالک

از آن جا که در غیرفعال سازی لازم است که ابتدا نکات امنیتی و حریم خصوصی خود را حفظ کنید، لازم است آپشن Privacy را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا بتوانید آپشن های قابل تنظیم آن را ببینید.

حذف اکانت بیتالک

در این مرحله آپشن هایی وجود دارد که می توانید آن ها را پنهان کنید، تا بعد از غیر فعال سازی از اطلاعات شما سو استفاده نشود. چرا که با غیرفعال سازی اکانت بیتالک هرگز اکانت شما منقضی نمی شود و از بین نمی رود.

بعد از تیک دار کردن آپشن های مورد نظر، گزینه clear chat history را باید مد نظر داشته باشید. قبل از این که تاریخچه چت های خود را حذف کنید، می توانید به کمک گزینه export chat history از تمامی چت های خود یک خروجی بگیرید و نگهدارید.

حذف اکانت بیتالک

حالا می توانید روی این آپشن کلیک کنید تا هیستوری تان هم پاک شود.

حذف اکانت بیتالک

زمانی که روی آپشن پاک کردن هیستوری چت ها در بتالک ضربه زدید، یک پیام تایید نهایی از شما گرفته می شود مبنی بر این که آیا واقعا می خواهید هیستوری خود را پاک کنید؟ در صورتی که هنوز موافق هستید، روی confirm کلیک کنید تا عملیات به خوبی انجام شود. در این حالت، به راحتی اکانت شما به صورت امن تنظیم شده و حالا می توانید در بخش مدیریت برنامه ها، اپلیکیشن بیتالک را پیدا کنید و آن را از گوشی خود حذف کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

حذف اکانت بیتالک از اندروید

دقت کنید که برای اینکه بتوانید اکانت خود را به طور کامل پاک کنید، لازم است که نسخه های قدیمی تر این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنید و بعد، اکانت خود را حذف کنید.

آموزش دیلیت اکانت بیتالک

برای این که بتوانید اکانت بیتالک را دیلیت کنید، کافی است ابتدا یکی از دو نسخه های  ۱٫۴٫۱ یا ۱٫۲٫۷  برای بیتالک را نصب کنید. دقت کنید که اگر جدیدترین نسخه را دارید لازم است که ابتدا، این نرم افزار را پاک کنید و ورژن قدیمی تر را روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود نسخه ۱٫۲٫۷  نرم افزار بیتالک برای اندروید

ما در این آموزش دقیقا همین ورژن را مد نظر داشته ایم.

بعد از این که این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمودید آن را باز کرده و وارد صفحه me شوید.

در این مرحله لازم است از میان دو آپشنی که مشاهده می کنید روی گزینه Profile کلیک کنید.

دیلیت اکانت بیتالک

در میان آپشن هایی که نمایش داده می شود، گزینه My accountes را پیدا کرده و وارد آن شوید.

دیلیت اکانت بیتالک

بعد از این که وارد بخش  My accounte  شدید می توانید آپشن ها و امکانات را به صورت زیر مشاهده کنید. در این جا لازم است  Delete accounte  را کلیک کنید.

دیلیت اکانت بیتالک

بعد از این که روی  Delete accounte  کلیک کردید، یک هشدار نهایی ارسال می شود که به صورت زیر است:

حذف اکانت بیتالک

این بدین معنی است که بعد از دیلیت کردن اکانت بیتالک تمامی اطلاعات شما از جمله چت ها و مخاطبین و غیره پاک خواهند شد و شما مجددا به آن ها دسترسی نخواهید داشت. در صورتی که هنوز پا بر جا هستید این هشدار را تایید کنید و روی ok کلیک کنید و بیتالک را به طور کامل به فراموشی بسپارید.

دقت داشته باشید که برای کاربران آیفون نیز اوضاع به همین منوال است اما کمی تفاوت در حذفیات وجود دارد.

بیتاک علاوه بر این که محدودیت هایی برای حذف ایجاد کرده، و در نسخه های جدید نمی توان آن را حذف کرد، محدودیت های خاصی برای شماره های ایرانی نیز دارد ( البته در برخی موارد ) که همه این ها موجب شده که اخیرا توجه کاربران ایرانی به این اپلیکیشن کمتر باشد.

در رابطه با دیلیت اکانت بیتالک اگر سوال یا تجربه ای ارزشمند دارید آن را در بخش نظرات یادداشت کنید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. سلام دوست عزیز. توی متن به این موضوع اشاره کرده ام. منتها لازم بود تلفظ غالب رو بنویسیم. تشکر از دقت شما

  1. سلام وقت بخیر من قبلا روی شماره قبلیم بیتالک داشتم گوشی مو عوض کردم و خطم هم عوض کردم ولی بیتالک رو دیلیت اکانت نزدم . الان میخوام دیلیت اکانت بزنم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *