ساخت اکانت اسپاتیفای

ساخت اکانت اسپاتیفای
  • 1401/7/10
  • گویا آی تی
  • 0

یک سرویس اینترنی برای پخش موسیقی به صورت جهانی به نام اسپاتیفایSpotify تشکیل شده است. روزانه هزاران نفر از هنرمندان و آرتیست ها موسیقی های به روز و جدید خود را در پلتفرم خود بارگذاری می کنند؛ تا میلیون ها کاربر روزانه در کل دنیا از گوش دادن آن لذت ببرند.
برای آشنایی و استفاده از اسپاتیفای می توانید از سرویس رایگان آن استفاده کنید. سرویس رایگان به صورت پایه با خدمات اصلی همراه با تبلیغات فراوان و دارای محدودیت های از جمله عدم امکان دانلود، گوش دادن موسیقی فقط به صورت آنلاین و محدود در طول روز و دیگر محدودیت ها است.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

برای اینکه بتوانید از سرویس های بیشتر و خدمات اسپاتیفای چه رایگان چه غیر رایگان استفاده کنید باید اکانت داشته باشید. با ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید روزانه در بیشتر دستگاه ها از موسیقی و ویدئوهای آن استفاده کنید. دستگاه های تلویزیون، کنسول، حتی یخچال های امروزی امکان متصل شدن به اسپاتیفای را دارند تا بتوانید در هر حالی موسیقی گوش بدهید. جالب است بدانید نرم افزارهای مخصوص کودکان زیر سن قانونی وجود دارد تا آنان هم با استفاده از پلتفرم خود موسیقی مربوط به سن وسال خود را گوش بدهند.

مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای با موبایل

اولین مطلبی که باید بدانند دررابطه با ساخت اکانت اسپاتیفای در کشور ایران و دیگر کشورهای که تحریم هستند باید فیلترشکن نصب کنید. زیرا که با ای. پی ایران نمی توان اکانت اسپاتیفای و در بسیاری دیگر از سایت های خارجی مثل فیس بوک و… اکانت ساخت، و باید با فیلترشکن اکانت بسازید. اگر هم امکان ساخت داشته باشد ممکن است بعد از مدتی حتی اگر پنل خریده باشید حذف می شود.
برای ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی، پلی استور و سایت اسپاتیفای دانلود کنید. در اکثر موبایل های امروزی این برنامه در حالت پیش فرض و تنظیمات کارخانه نصب است، برای شروع ثبت نام روی گزینه ی ساین آپ کلیک کنید و سپس مراحل زیر را یک به یک انجام دهید و صفحه بعدی بزنید:
اولین مرحله باید یک ایمیل معتبر وارد کنید، و در کادر بعدی مجدد آن را برای تأیید وارد کنید سپس یک پسورد قوی برای اکانت خود وارد کنید و در کادر بعدی پسورد را هم مجدد برای تأیید وارد کنید.
در صفحه ی بعد تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید، سپس برای پروفایل خود یک نام انتخاب کنید، حال جنسیت خود را انتخاب کنید. با زدن ذخیره کردن و گزینه ی بعدی اکانت شما دیگر ساخته شد و اکانت اسپاتیفای شما ساخته شد.
بعد از ساخته شدن اکانت شما یک ایمیل برای شما ارسال می شود که باید از طریق آن احراز هویت بشوید تا اسپاتیفای شما را ربات تشخیص ندهد. الان دیگر شما می توانید از سرویس های رایگان اسپاتیفای استفاده کنید.
مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای با وب سایت اسپاتیفای www.spotify.com :
برای ساخت اکانت اسپاتیفای ابتدا باید وارد سایت اسپاتیفای شود، و با زدن ساین آپ شروع به ثبت نام اکانت اسپاتیفای کنید. تمام مراحل مانند ثبت نام با موبایل است. اسم مشخصات و ایمیل را وارد کنید توجه داشته باشید باید سن قانونی داشته باشید در غیر این صورت اجازه ساخت اکانت به شما نخواهد داد. نکته دیگر اینکه اگر اکانت گوگل یا حتی فیس بوک دارید دیگر نیازی به واردکردن اطلاعات در ساخت اکانت اسپاتیفای نیست می توانید با اکانت فیس بوک یا گوگل وارد اکانت اسپاتیفای بشوید.

ساخت اکانت اسپاتیفای با کنسول

می توانید با پلی استیشن یا ایکس باکس خود یک اکانت اسپاتیفای بسازید. برای این ابتدا باید وارد فروشگاه پلی استیشن یا ایکس باکس شوید و اپلیکیشن اسپاتیفای را برای پلی استیشن خود دانلود کنید. دانلود اپ اسپاتیفای اینجا هم رایگان است. مابقی مراحل را شبیه به مراحل موبایل که گفته شد انجام دهید. با ساخت اکانت اسپاتیفای در ایکس باکس و پلی استیشن دیگر به راحتی به آن دسترسی دارید.
با داشتن یک حساب پریمیوم می توانید موبایل را به کنسول بازی متصل کنید و هم زمان که بازی می کنید آهنگ مورد علاقه ی خود را هم گوش بدهید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای

می توانید برای اکانت های پریمیوم اسپاتیفای بسته های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله خریداری کنید. برای خرید اکانت اسپاتیفای به همین سایت سر بزنید و برای ایران بهترین انتخاب میباشد.

همچنین باتوجه به نیاز خود و یا هماهنگی با خانواده یا دوستان خود می توانید پنل خود را انتخاب کنید. پنل های خریدنی ۴ دسته هستند:

فامیلی: برای اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود تا ۵ نفر و ۵ اکانت به یک پنل متصل شوید بدون اینکه از اطلاعاتش شخصی و جزئیات یکدیگر آگاه شوید.
individual: این پنل اختصاصی فقط برای یک نفر است و نمی توان اکانت دیگری به آن متصل کرد.
duo: با این پنل ۲ نفر و ۲ اکانت می توانند به پنل نصب شوند.
student: این پنل مخصوص محصل ها است و باید مدرک مورد تأیید اسپاتیفای داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *