بازی کنید و درآمد کسب کنید: ۸ بازی بلاک چینی برای کسب ارز دیجیتال

بازی کنید و درآمد کسب کنید: ۸ بازی بلاک چینی برای کسب ارز دیجیتال
  • 1402/8/30
  • گویا آی تی
  • 0

خرید ارز دیجیتال یکی از راه های سرمایه گذاری است اما شما میتوانید آنها را به صورت رایگان نیز دریافت کنید! با روی کار آمدن بازی‌های P2E ( بازی برای کسب درآمد )، انقلابی جالب توجه در صنعت بازی به وجود آمده است. بازی‌های P2E، علاوه بر ایجاد فضایی برای سرگرمی، فرصتی را نیز برای بازیکنان فراهم کرده است تا بتوانند دارایی های درون بازی خود را افزایش دهند و جوایزی را از طریق بازی آنلاین دریافت کنند و از این بازی ها کسب درآمد کنند.

در این مقاله قصد داریم بازی‌های P2E را برای کسب درآمد و به دست آوردن ارزدیجیتال رایگان به شما معرفی کنیم. ابتدا به معرفی بازی های P2E می پردازیم.

بازی P2E یا Play-to-Earn چیست؟

بازی کن پول دربیار!!! شعار این بازی ها این است که با بازی کردن و زمان گذاشتن و همچنین پیشرفت در بازی، شما میتوانید کسب درآمد کنید. بازی‌های P2E، با بازی‌های ویدیویی قدیمی، متفاوت هستند. این بازی‌های بر روی فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال، ایجاد شده است تا از این طریق فرصتی برای به دست آوردن دارایی‌های دیجیتال برای بازیکنان ایجاد شود.

این ویژگی باعث میشود تا تلاش‌های بازیکنان ثمر داشته باشد و پاداش‌های آنها در بازی ملموس باشد. در واقع دستاوردهای آنها در بازی واقعی است و می‌توانند جوایز را دریافت کنند.

محبوبیت بازی‌های P2E روز به روز در حال رشد است و قشر سرمایه‌گذار، گیمر و توسعه‌دهندگان را به یک اندازه جذب این بازی‌ها شده‌اند.

با وجود پتانسیل سود مالی در بازی‌ها، بازیکنان علاوه بر اینکه برای کسب امتیاز بالا در بازی تلاش میکنند، بلکه در تلاش هستند تا در اقتصاد مبتنی بر بلاک چین نیز رقابت کنند و سود مالی خوبی به دست آورند.

روند P2E به طور تصاعدی رشد کرده است و گیمرها، سرمایه گذاران و توسعه دهندگان را به یک اندازه جذب کرده است. با پتانسیل سود مالی، بازیکنان نه تنها برای کسب امتیازات بالا بلکه برای سهمی در اقتصاد مبتنی بر بلاک چین نیز رقابت می‌کنند.

معرفی بازی‌های P2E برای کسب رمزارز رایگان

با توجه به توسعه بازی‌های P2E به عنوان یک صنعت پر رونق، در ادامه چند مورد از این بازی‌ها برای علاقه‌مندان به بازی معرفی کرده‌ایم.

بازی Doge Collector

یکی از رمز ارز هایی که طرفداران بسیاری دارد، دوج کوین است. خرید و فروش دوج کوین در اوکی اکسچنج ، از پر طرفدارترین معاملات در بازار های رمز ارزها است. اما اگر قصد دارید به صورت رایگان این رمز ارز را دریافت کنید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

Doge Collector یک بازی کلاسیک است که از این طریق میتوانید دوج کوین رایگان به دست آورید.  ماموریت شما این است که به طرز ماهرانه ای پرنده (دوج) را بین موانع هدایت کنید و در طول مسیر امتیاز کسب نمایید.

با گذر موفقیت‌آمیز از میان موانع، امتیاز کسب میکنید. هر چقدر امتیاز بیشتری جمع‌آوری کنید، پاداش شما برای دریافت دوج کوین بیشتر خواهد بود.

با هر پیشرفتی که در بازی دارید می توانید قدرت ها و پاداش های ویژه را کسب کنید تا گیم پلی خود را بهبود ببخشید و درآمد دوج کوین خود را به حداکثر برسانید.

بازی Axie Infinity

بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity با ورود توفانی به دنیای بازی‌ها تبدیل به یکی از پرطرفدارترین‎ها شده است. این بازی با الهام گرفتن از پوکمون ایجاد شده و بازیکنان باید برای به دست آوردن امتیاز، موجودات فانتزی به نام Axies را جمع‎‌آوری کرده سپس برای نبرد پرورش دهند.

Axie Infinity در واقع بازی مبارزه با هیولاها است که هیولاهایی که با هم می‌جنگند همان Axies ها هستند. تیم‌ها این موجودات را برای جنگیدن رو به رو یکدیگر قرار میدهند.

این بازی بر روی بلاک چین اتریوم اجرا شده و باعث به حداقل رساندن کارمزد و تاخیر در تراکنش میشود که این مسئله در درجه اول بر روی نبردها متمرکز است.

آیتم‌های درون بازی با NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض نشان داده می‌شوند. در بازی، Axies و زمین‌هایی که بازی را شکل داده‌اند برخلاف آیتم های معمولی درون بازی، NFT مالکیت را به خریدار اعطا می‌کند.

نکته جالب توجه در بازی این است که می‌توانید Axies را در بازار با پول واقعی معامله کنید. و از این طریق میتوانید به صورت رایگان رمز ارز AXS را به دست بیاورید.

شما با پرورش Axies تیم ‌های قدرتمند تری میسازید و در نتیجه می‌توانید NFT های بیشتری را برای فروش در بازار به دست بیاورید.

مالکیت Axies به عنوان توکن‌‎های NFT، باعث شده است تا بازیکنان به عنوان علاقه ‎مندان حیوانات مجازی شناخته شوند.

بازی Sandbox

بازی سند باکس شرایطی را برای بازیکنان فراهم میکند تا خلق کنند. در این پلتفرم منحصر به فرد، بازیکنان با استفاده از NFT؛ میتوانند دنیای مجازی خود را در بازی بسازند و با دریافت ارز دیجیتال SAND رایگان ، کسب درآمد داشته باشند.

این همگرایی در بازی و خلاقیت‌های آن، چشم‌اندزهای جدیدی را برای گیمرها در جهت کشف تخیلات خودشان باز کرده است.

بازی sandbox نوعی بازی ویدیویی همه‌جانبه است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا در یک محیط مجازی به کاوش و تعامل با آن بپردازند. هدف از بازی sandbox این است که بازیکن از طریق آزمون و خطا در مورد ویژگی ها، مکانیک ها و محدودیت های بازی بیاموزد.

در بازی‌های Sandbox بازیکنان آزاد هستند تا در بازی جست و جو کنند و با سایر عناصر بازی به نحوی درگیر شوند.

به این صورت بازیکنان تشویق می‎شوند تا روش‌های مختلفی را برای تعامل با دنیای بازی کشف کنند. در این بازی هیچ بردی وجود ندارد و صرفا تمرکز بر روی تعامل است.

بازی Illuvium

بازی ایلوویوم (Illuvium ) دنیایی را برای بازیکنان ایجاد میکند که در آن بازیکنان باید موجوداتی به نام ایلوویال را جمع‌آوردی کرده و معامله کنند.

این موجودات در بازی در واقع توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند و لایه‌ای از مالکیت را در بازی اضافه میکنند که به جذابیت بازی می‌افزاید.

بازیکنان را با دنیایی آشنا می‌کند که در آن می‌توانند موجودات معروف به ایلوویال را جمع‌آوری، نبرد و تجارت کنند. این موجودات که به عنوان NFT معرفی می شوند، لایه ای از مالکیت و نادر بودن را به تجربه گیم پلی اضافه می کنند و هر برخوردی را هیجان انگیز می کنند.

بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان در دنیای دیجیتال ایلوویوم به دنبال موجودات بومی (Illuvials)، آیتم‌های درون بازی و سایر کلکسیون‌هایی که به شکل NFT هستند بگردند. کاربرد این آیتم‌ها درون بازی برای شرکت در مبارزات و ماموریت‌ها است و داشتن آنها به بازیکنان، برتری میدهد.

در این بازی‌ همه آیتم‌ها به شکل ان اف تی هستند که می‌توان آیتم‌ها را در بازارهای NFT به فروش گذاشت.

علاوه بر این، از آنجایی که همه آیتم‌های درون بازی به شکل NFT هستند، می‌توان آن‌ها را در بازارهای NFT برای فروش قرار داد. بازیکنان همچنین می‌توانند این NFT‌ها را در IlluvDEX، بازار غیرمتمرکز بازی، معامله کنند یا به دست آورند.

به همین دلیل بازیکنان ترغیب می‌شوند که Illuvial‌های خود را آموزش داده تا قدرت بیشتری داشته باشند و تیم Illuvial عالی را ایجاد کنند.

همچنین در نظر داشته باشید توکن مربوط به این بازی توکن ILV میباشد که با طی کردن مراحل میتوانید آنها را به دست بیاورید و از این طریق درآمد کسب کنید.

بازی Tamadoge

بازی تاما دوج (Tamadoge) پلتفرمی ایجاد کرده است که بازیکنان به جمع‌آوری و پروش سگ‌های دیجیتال بپردازند و از NFT برخوردار شوند.

بازیکنان میتوانند سگ‌های خود را پرورش دهند، معامله کنند و ترکیبی منحصر به فرد از مالکیت حیوان خانگی مجازی و فناوری بلاک چین ایجاد کنند. همچنین در این بازی با کسب توکن TAMA رایگان میتوانید کسب درآمد کنید.

شما برای پرورش حیوانات خانگی بازی، باید در طول زندگیشان از آنها مراقبت کنید تا بالغ شوند. با مراقبت در طی رشد آنها میتوانید قدرت و استقامت حیوانات مجازی خود را افزایش دهید.

داخل بازی میتوانید با حیوانات خود بازی کنید، به پیاده‌روی بروید و آنها را آموزش دهید. توجه داشته باشید که در صورت غفلت در مراقبت از حیوانات در بازی، ممکن است پت شما بمیرد و تبدیل به تاماگوست شود.

هر حیوان خانگی تاما دوج نقاط ضعف و قوت خود را دارد که با آمارهای مختلف نشان داده میشود. این آمارها بر اساس نحوه رفتار شما با حیوانات خود مشخص میشوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی تاما دوج این است که شما میتوانید برای بهبود ظاهر و خرید سایر عناصر مانند غذا، اسباب بازی و لوازم آرایشی مختلف اقدام کنید.

بازی Pikamoon

از طریق این بازی میتوانید به صورت رایگان، توکن پیکا PIKA دریافت کنید. پیکامون (Pikamoon) یک اکوسیستم جدید جهت کسب درآمد NFT از طریق بازی‌های P2E است که به بازیکنان این امکان را میدهد تا با نبرد و کاوش در Pikaverse (محیط متاورس آن) جوایزی کسب کنند.

در این بازی بازیکنان با جمع‌آوری پیکامون‌ها می‌توانند آنها را به عنوان NFT معامله کرده و یا در نبردهای هیجان انگیز شرکت کنند. این بازی کلاسیک، با نوآوری مالکیت مبتنی بر بلاک چین ترکیب شده است

توکن PIKA این فرصت را برای بازیکنان فراهم میکند تا آیتم‌های انحصاری را از طریق بازار خریداری کرده و در مسابقات شرکت کنند تا جوایز زیادی به دست آورند.

RobotEra

RobotEra بازی در دنیای رباتیک است است که در این بازی ربات‌ها به عنوان NFT معرفی میشوند. بازیکنان طی بازی مشغول جمع آوری ربات‌ها و مبارزه هستند

این بازی ادغام نبردهای استراتژیک با مالکیت مبتنی بر بلاک چین است که هم برای علاقه‌مندان به بازی و هم علاقه‌مندان به بلاک‌چین از محبوبیت بالایی برخوردار میباشد. در بازی RobotEra شما یک ربات خواهید بود که سرزمین خود را مدیریت کرده و جهانی جدید خلق میکند.

در این بازی یک جهان چندگانه مشترک ایجاد میشود که با سایر جهان‌ها در ارتباط است و در آن، پارک‌ها، کنسرت‌ها و موزه‌ها افتتاح میشوند.

RobotEra تعداد زیادی NFT دارد که بازیکنان می‌توانند در داخل  اکوسیستم بازی یا حتی خارج از آن بسازند، از آنها استفاده کنند و یا معامله انجام دهند. با استفاده از Robot NFT، بازیکنان میتوانند از Land NFT استفاده کنند.

در بازی روبوترا، شما میتوانید توکن TARO به صورت رایگان دریافت کرده و از طریق این توکن کسب درآمد کنید.

بازی Gods Unchained

Gods Unchained بازیکنان را به سفری می برد که در آن خدایان و موجودات افسانه ای را جمع آوری کرده و با آنها مبارزه می‌کنند. این موجودات قدرتمند که به‌عنوان NFT تجسم یافته‌اند، در بازی‌های سنتی مبارزه با ورق، پیچ و تاب بی‌نظیری را به بازیکنان ارائه می‌دهند.

Gods Unchained نوعی بازی کارتی بر اساس NFT است. در این بازی، بازیکنان میتوانند کارت‌‌هایی از مجموعه‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و با حریفان مبارزه کنند.

این بازی بر روی گیم پلی رقابتی و استراتژیک تمرکز دارد زیرا هر بازیکن از سبک‌های بازی و تاکتیک‌های متفاوتی استفاده می‌کند. درون بازی، بازیکنان مالک آیتم‌های درون بازی هستند و می‌توانند کارت‌های خود را بدون محدودیت معامله کنند، بفروشند و از آنها استفاده نمایند.

هر کدام از کارت‌ها دارای قدرت‌های مختلفی هستند. به همه بازیکنان جدید ۷۰ کارت منحصر به فرد (در مجموع ۱۴۰ کارت) داده می شود و هر کارت را می توان به صورت جفت ذخیره کرد.

بازیکنان می توانند از توکن‌های GODS برای خرید و فروش NFT در بازار استفاده کنند. دو ارز دیگر در بازی به نام‌ها Flux و Stars وجود دارد. Flux را می توان از طریق برنده شدن در سه مسابقه رتبه بندی شده برای هر خدا به دست آورد که هر چند وقت یکبار تنظیم مجدد می‌شود و برای جعل کارت های جدیدتر و کمیاب تر استفاده می شود. Stars از حالت‌های مختلف بازی به دست می‌آیند و در فروشگاه برای خرید کارت‌های محدود استفاده می شود.

جمع بندی

بازی‌های P2E تجربه‌های جدیدی در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند و با ایجاد فضایی برای سرگرمی و کسب درآمد بسیار محبوب شده‌اند.

این نوع بازی‌ها با اهدای جوایز واقعی مثل کریپتو یا ان اف تی مظهر نوآوری در صنعت بازی هستند. بازیکنان با پرورش دارایی‌های خود سطح بازی و در نتیجه پاداش‌های خود را افزایش میدهند.

در این مقاله به معرفی بازی های پلی تو ارن یا P2E پرداختیم و با آنها آشنا شدیم. متوجه شدیم که با بازی کردن و گذراندن مراحل، میتوانید به صورت رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. همچنین در این مقاله به معرفی ۸ بازی PLAY TO EARN مانند: بازی Axie Infinity، sandbox، pikamoon، tamadoge، doge collector، gods unchained، illuvium، robotera پرداختیم و راه های کسب درآمد از این بازی ها را با هم بررسی کردیم.

در نظر داشته باشید شما میتوانید در صرافی اوکی اکسچنج به معامله و خرید و فروش بیش از ۷۰۰ رمز ارز بپردازید و در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کنید. https://ok-ex.io/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *