نحوه ساخت استوری با هوش مصنوعی اینستاگرام

نحوه ساخت استوری با هوش مصنوعی اینستاگرام
  • 1402/10/10
  • زهرا معبودی
  • 0

ساخت استوری با هوش مصنوعی یکی از نیازمندی های کاربرانی در اینستاگرام است که قصد دارند به طور خاصی استوری های متفاوت و جذابی را تولید کنند. امروز به معرفی ابزاری به نام Backdrop می پردازیم که برای ساخت استوری با هوش مصنوعی ابزاری قابل توجه است.

AI Backdrop چیست؟

AI Backdrop ابزاری از اینستاگرام است که به شما کمک می کند در بخش تنظیم استوری ها، تغییراتی روی عکس های خود ایجاد کنید و یک استوری سرگرم کننده تر و منحصر به فرد تر بدون هیچ زحمتی ایجاد کنید.

به کمک این ویژگی جذاب می توانید یک عکس از گوشی خود آپلود کنید و با کمک AI Backdrop صحنه ای بسازید که با دایناسورها تعقیب می شوید یا روی کره ماه هستید و یا حتی در کشور دلخواه تان و در کنار آن منطقه دوست داشتنی و یا تفریح گاه خاصی خود را نمایش دهید.

جالب است نه؟‌

خب در ادامه به شما یاد می دهم که چگونه از این قابلیت استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از هوش مصنوعی AI Backdrop اینستاگرام

توصیه می کنیم که ابتدا مطمین شوید که اپلیکیشن اینستاگرام تان اپدیت شده است.

برای دانلود آخرین نسخه اینستاگرام از لینک های زیر استفاده کنید:

پس از این که اپلیکیشن خود را بروز رسانی کردید وارد اکانت خود شوید و یک عکس را برای ارسال در استوری انتخاب کنید.

دقت کنید که عکسی که انتخاب می کنید نباید با یک سوژه کاملا پوشانده شود. در واقع می خواهیم در عکس فضایی وجود داشته باشد که بتوانیم به کمک قابلیت هوش مصنوعی اینستاگرام چیزهایی را به آن اضافه کنیم.

بعد از این که عکس را انتخاب کردید و همچنان در صفحه ویرایش هستید دکمه AI Backdrop را در کنار قسمت ویرایشی و نوشتاری در بالا مشاهده می کنید. کاربران آیفون این گزینه را شبیه یک فرد در یک کادر در کنار یک ستاره مشاهده می کنند (‌ عکس زیر ):

ساختن استوری با هوش مصنوعی
نمای دکمه AI Backdrop در آیفون

در اندروید، این نماد شبیه یک عکس منظره با یک ستاره در گوشه سمت راست بالا است:

ساخت استوری با هوش مصنوعی
نمای دکمه AI Backdrop در اندروید

اگر دکمه مورد نظر را مشاهده نمی کنید حتما مطمین شوید که اپلیکیشن خود را اپدیت کرده اید.

اولین باری که از این قابلیت استفاده می کنید، باید با شرایط هوش مصنوعی متا موافقت کنید، که شامل دادن حق استفاده به متا برای استفاده از عکس هایی است که آپلود می کنید تا سیستم هوش مصنوعی خود را بهبود بخشد. قبل از ادامه، مطمئن شوید که با این موضوع مشکلی ندارید.

در تجربه اول از استفاده از این ابزار با صفحه create with AI مواجه می شوید.

ساخت استوری با هوش مصنوعی

در این مرحله قبل از هر چیزی عکس شما را اسکن و انالیز می کند تا برای اقدامات بعدی آن را آماده کند.

برای این مرحله از آموزش یک عکس انتخاب کرده ایم که قصد داریم پس زمینه آن را حذف کنیم و در ادامه با سایر امکاناتی که این نرم افزار دارد تغییراتی روی عکس اعمال کنیم.

ساخت استوری با هوش مصنوعی
عکس اولیه که از نرم افزار خواسته ایم پس زمینه را حذف کند.
ساخت استوری با هوش مصنوعی
نتیجه حذف پس زمینه با کمک اینستاگرام

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، در ادامه وقتی که با کمک امکانات این قابلیت هوش مصنوعی اینستاگرام پس زمینه عکس خود را حذف کردید دکمه هایی به شما پیشنهاد می کند که می توانید به کمک آن ها تغییراتی روی عکس ایجاد کنید. حتی می توانید با قسمت ادیتور کار کنید و به هوش مصنوعی بگویید که می خواهید چه چیزی به عکس اضافه شود. دستور را صادر کنید و هوش مصنوعی آن را برایتان تدارک ببیند!

در ادامه ما گزینه surrounded by cows را انتخاب کردیم! دو عکس متفاوت توسط هوش مصنوعی برای ما تنظیم شد. بعد از آن نیز به صورت دستی به هوش مصنوعی گفتیم که میخواهیم عکس روی کره ماه قرار بگیرد. نتیجه ها را با هم ببینیم:

ساخت استوری با هوش مصنوعی

ساخت استوری با هوش مصنوعی

هر بار که از این قابلیت استفاده می کنید دو تصویر را مشاهده خواهید کرد. اگر از تصویرهای پیشنهادی هوش مصنوعی خوشتان نیامد می توانید از Redo استفاده کنید. این گزینه در پایین صفحه و در سمت چپ واقع شده است. با این کار می توانید تصویر جدید و پیشنهاد جدید را دریافت کنید.

انقدر این گزینه را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. در نهایت آن را روی صفحه استوری تان نشر کنید.

وقتی عکسی که با هوش مصنوعی اینستاگرام خلق کرده اید را استوری می کنید اینستاگرام آیکون Try it را روی عکس نشان می دهد تا به کاربرانی که عکس شما را می بینند هم بفهماند که این عکس از هوش مصنوعی بهره برده و هم این که به آن ها یادآوری کند تا با کمک این ویژگی استوری های دلخواه خود را در لحظه ایجاد کنند.

منبع کمکی:

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *