راهنمای استفاده از همراه بانک مسکن و انتقال وجه

راهنمای استفاده از همراه بانک مسکن و انتقال وجه
  • 1402/10/22
  • زهرا معبودی
  • 0

همراه بانک مسکن انتقال وجه را در محدوده ۵ میلیون تومان برای شما امکان پذیر کرده است. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی همراه بانک مسکن انتقال وجه را به شما یاد دهیم و کمک کنیم که بیشتر با این اپلیکیشن آشنا شوید. البته در انتها نیز می توانید تمامی لینک های امن برای دانلود همراه بانک مسکن را در اختیار داشته باشید. ضمن این می توانید پاسخ پرسش های پرتکرار در رابطه با سوالات مرتبط با همراه بانک مسکن انتقال وجه و کارت به کارت را مشاهده کنید.

راهنمای ورود به سامانه بانک مسکن

اگر حسابی در بانک مسکن دارید و می خواهید بدون استفاده از همراه بانک مسکن انتقال وجه داشته باشید می توانید از بانکداری الکترونیک در بانک سامان بهره مند شوید. توجه کنید که هر لینکی را برای ورود و استفاده از خدمات بانکی استفاده نکنید. چرا که ریسک از دست دادن سرمایه شما بسیار است.

آدرس اینترنتی بانک مسکن در حال حاضر  www.bank-maskan.ir می باشد. به منظور استفاده از بانکداری اینترنتی می توانید به این آدرس بروید یا روی لینک زیر کلیک کنید:

برای ورود امن به سایت بانک مسکن کلیک کنید.

در قسمت منو ها می توانید خدمت های مورد نیاز خود را در اختیار بگیرید و به راحتی چند کلیک یا لمس حساب خود را مدیریت کنید و پرداخت ها را انجام دهید. البته که با همراه بانک مسکن انتقال وجه راحت تر است.

 

دانلود مستقیم همراه بانک مسکن نسخه جدید

شما اگر بخواهید در همراه بانک مسکن انتقال وجه داشته باشید، لازم است که آخرین نسخه از این اپلیکیشن را داشته باشید. خوشبختانه بانک مسکن به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک های ایرانی دارای نسخه های اندروید و iOS همراه بانک مسکن است. حتی می توانید نسخه وب را برای این اپلیکیشن ها دانلود کنید. در ادامه تمامی لینک هایی که از وب سایت بانک مسکن گرفته شده را ارایه کرده ایم:

دانلود همراه بانک مسکن اندروید

اندرویدی ها که بالغ بر ۶۰ درصد کاربران همراه در ایران را تشکیل می دهند می توانند روی دستگاه های اندرویدی خود اعم از موبایل و تبلت همراه بانک مسکن را نصب کنند و انتقال وجه های لحظه ای داشته باشند.

برای دانلود آخرین نسخه از همراه بانک مسکن ( تا این تاریخ ) اینجا را کلیک کنید.

همچنین برای دانلود مستقیم اپلیکیشن اندرویدی همراه بانک مسکن از کد QR زیر استفاده کنید. لطفا با اسکنر گوشی خود این کد را اسکن کنید و نسخه فعلی را دانلود کنید:

همراه بانک مسکن انتقال وجه

دانلود همراه بانک مسکن نسخه iOS

کاربران آیفون و آیپد نیز می توانند به راحتی با کمک نسخه iOS موفق به دانلود همراه بانک مسکن انتقال وجه شوند.

همراه بانک مسکن انتقال وجه

برای این امر می توانید از دو مرجع iOS ای برای دانلود اپلیکیشن همراه بانک مسکن استفاده کنید.

برای دانلود مستقیم همراه بانک مسکن برای آیفون از iapps کلیک کنید.

برای دانلود نسخه iOS همراه بانک مسکن از سامانه سیبچه کلیک کنید.

همراه بانک مسکن انتقال وجه

هر دو کد کیو آر بالا برای دانلود مستقیم همراه بانک مسکن به کار می آید.

 

نسخه تحت وب اپلیکیشن همراه بانک مسکن

برای این که بتوانید از طریق وب و لپ تاپ خود موفق به استفاده از اپلیکیشن مدیریت حساب بانک مسکن استفاده کنید توصیه می کنم که از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

همراه بانک مسکن انتقال وجه

همچون نسخه های اندرویدی و iOS برای دانلود نسخه تحت وب نیز می توانید از لینک زیر یا اسکن کد QR زیر استفاده کنید:

برای ورود به سامانه تحت وب همراه بانک مسکن کلیک کنید

همراه بانک مسکن انتقال وجه

امکانات لازم برای کارت به کارت از طریق اپلیکیشن همراه بانک مسکن

دقت کنید که شما با داشتن همراه بانک مسکن روی گوشی خود، یک شعبه از این بانک را در ۲۴ ساعت از شبانه روز در کنار خود دارید. اما محدودیت هایی نیز در استفاده از این سامانه وجود دارد. مثلا شما روزانه فقط می توانید تا سقف ۵ میلیون تومان از طریق این اپلیکیشن انتقال وجه داشته باشید.

با در نظر گرفتن این محدودیت ها، بعد از این که اپلیکیشن را به طریق گفته شده نصب کردید و خودتان و شماره کارت و حساب تان را به سامانه معرفی کردید می توانید به راحتی انتقال وجه داشته باشید.

برای انتقال وجه نیاز است که برای کارت و حساب شما رمز دوم پویا فعال سازی شده باشد.

 

چگونه رمز پویا را برای بانک مسکن فعال کنیم؟

در بانک مسکن برای بانکداری مجازی نیاز است که ابتدا اپلیکیشن رمزساز را نصب کنید. برای نصب به انتهای همین بخش از آموزش مراجعه کنید.

پس از نصب نرم افزار روی گوشی خود به تناسب پلتفرمی که دارید ( اندروید یا iOS ) ادامه راهنما را دنبال کنید:

  1. نرم افزار را با موفقیت روی گوشی خود نصب کنید
  2. مراجعه به خودپرداز بانک مسکن
  3. انتخاب گزینه تغییر رمز در خودپرداز
  4. انتخاب خدمات رمز پویا در خودپرداز در بخش تغییر رمز
  5. انتخاب تخصیص رمز پویا

وقتی به مرحله ۵ رسیدید باید تایید کنید که شماره موبایلی که معرفی کرده اید در اختیارتان هست یا نه! با این تایید یک کد به خط شما ارسال می شود.

حالا باید به کمک رمزی که به خط تان ارسال شده اپلیکیشن رمزساز را فعال کنید.

گفته شده که بانک مسکن مدت زمان انقضای رمزی که ایجاد می کند را به ۱۲۰ ثانیه افزایش داده است.

برای نصب اپلیکیشن رمز نما کلیک کنید.

برای فعال کردن رمز پویا سایر بانک ها اینجا را کلیک کنید.

 

احراز هویت در سامانه شاپرک برای بانک مسکن ضروری است؟

بله! به منظور بانکداری امن مجازی نیاز است که هویت شما و حساب و شماره بانکی تان در سامانه شاپرک احراز شود. معمولا همراه بانک مسکن انتقال وجه را زمانی فعال می کند که شما به طور اتوماتیک وارد سامانه شاپرک شوید و کارت و هویت خود را تایید کنید و این کار اصلا سختی نیست. هنگام وارد کردن اطلاعات خود به این سامانه به طور اتوماتیک وارد سامانه شاپرک می شوید و فرآیند احراز هویت صورت می گیرد.

این فرآیند شامل تایید شماره کارت و موبایل به نام خودتان ( نام یکسان )‌ و ارسال کد به این شماره است. شماره کدی که سامانه شاپرک برای تان ارسال می کند را به سامانه شاپرک معرفی کنید تا تایید صورت گیرد.

همراه بانک مسکن انتقال وجه به تمام بانک ها را فراهم کرده است. همچنین می توانید یا به طور دستی یا به طور اتوماتیک هنگام پرداخت رمز دوم را دریافت کنید.

منبع کمکی:

بانک مسکن ایران

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *