۸ روش برای پرداخت قبض ایرانسل آنلاین و حضوری

۸ روش برای پرداخت قبض ایرانسل آنلاین و حضوری
  • 1402/10/30
  • زهرا معبودی
  • 0

وقتی صحبت از پرداخت قبض ایرانسل می شود قطعا به این معنی است که این سوال صرفا برای کاربران دائمی ایرانسل پیش می آید چرا که تنها کاربران خطوط دائمی ایرانسل هستند که بعد از استفاده از خدمات باید در سر رسید مشخص اقدام به پرداخت خط دائمی ایرانسل خود نمایند. در این مطلب قصد داریم به معرفی روش هایی بپردازیم که کاربران می توانند به راحتی به طور آنلاین یا حضوری به پرداخت قبض موبایل خود اقدام کنند.

 

۸ راه برای پرداخت قبض ایرانسل

قبل از این که بخواهیم به طور جامع به معرفی روش های پرداخت قبض خط ایرانسلی بپردازیم به طور کلی آن ها را معرفی می کنیم و در نهایت آن ها را شرح می دهیم.

روش های پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل به صورت زیر است:

  1. اپلیکیشن ایرانسل من
  2. تلفن گویا
  3. سامانه اختصاصی پرداخت ایرانسل
  4. به وسیله کد دستوری USSD
  5. پرداخت خودکار
  6. مراجعه به بانک
  7. اپلیکیشن های واسط پرداختی
  8. سامانه ایساج ( غیر مرتبط با ایرانسل )

در ادامه به معرفی روش های گفته شده می پردازیم.

پرداخت قبض ایرانسل
منبع عکس: digiato.com

پرداخت حط  دائمی ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من تنها اپلیکیشن رسمی ایرانسل برای مدیریت خط و حساب و ارتباطات شما است. با کمک این اپلیکیشن می توانید به مدیریت سیم کارت خود بپردازید و حساب خود را شخصی سازی کنید. در کنار آن می توانید از سایر خدمات آنلاین برای یک زندگی بهتر نیز بهره ببرید.

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ویژگی های اپلیکیشن ایرانسل من این است که می توانید در آن پرداخت قبض ایرانسل خود را انجام دهید.

خوشبختانه این اپلیکیشن در حال حاضر در دسترس عموم است و می توانید برای پلتفرم های اندرویدی و iOS آن را دانلود و نصب کنید:

دانلود ایرانسل من برای iOS: دانلود مستقیم از سیبچه

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من برای اندرویدی ها: دانلود مستقیم از ایرانسل

پرداخت قبض ایرانسل

وقتی اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کردید به راحتی می توانید به مسیر صفحه اصلی و خدمات بروید و در آن جا به منظور اطلاع از میزان حساب تان به قسمت  مشاهده صورت‌حساب بروید و اقدام به پرداخت نمایید. دقت کنید که تا ۱۵ روز پس از صدور صورت حساب می توانید آن را مشاهده کنید. البته صورت حساب های ۶ سری قبل نیز می توانید در این لیست مشاهده کنید.

 

استفاده از تلفن گویای ایرانسل برای پرداخت خط ایرانسل

تلفن گویای ایرانسل شامل دو خط است:

  • ۷۰۷۱ ( برای شماره گیری این تلفن گویا باید با خط دائمی خود تماس بگیرید )
  • ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ ( برای شماره گیری این خط از هر تلفنی می توانید استفاده کنید )

این دو تلفن گویای ایرانسل هستند که به راحتی می توانید با آن در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و ضمن دنبال کردن توصیه ها و امکانات اپراتور اتوماتیک، اقدام به پرداخت خط ایرانسل خود کنید.

حتی اگر خط شما مسدود شده است می توانید با کمک این شماره گویا تماس حاصل کنید و پرداخت را انجام داده و خط خود را آزاد کنید.

 

پرداخت قبض ایرانسل در سامانه اختصاصی پرداخت ایرانسل

ایرانسل دارای یک سامانه اختصاصی پرداخت قبض است که می توانید با مراجعه به آن ضمن مدیریت قبوض قبلی و قبض فعلی، پرداخت خود را انجام دهید. از ویژگی های این سرویس سادگی و سهولت استفاده از آن است. چرا که نیاز به وارد شدن به حساب خاصی ندارید.

پرداخت خط دائمی ایرانسل
منبع عکس:‌ digiato.com

برای استفاده از این سرویس گام های زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا به وارد سامانه پرداخت قبض ایرانسل شوید (‌لینک معرفی شده در سایت ایرانسل )
  2. شماره همراه ایرانسل خود را وارد کنید
  3. یک کد به خط شما ارسال می شود آن را در سامانه وارد کنید
  4. اقدام به مشاهده صورت حساب خود کنید
  5. صورت حساب خود را پرداخت کنید

بدین ترتیب قبض شما پرداخت می شود.

 

پرداخت قبض ایرانسل بدون اینترنت و پیامک

کد USSD هم یکی از روش های عالی است که به کاربران کمک می کند بدون نیاز به اتصال به خط اینترنت اقدام به پرداخت قبوض خط دائمی ایرانسل نمایند.

کد دستوری برای پرداخت قبض ایرانسل *۷*۱# است.

پرداخت قبض ایرانسل
منبع عکس:‌ digiato.com

این خط را شماره گیری کنید تا ضمن دریافت اطلاعات لازم در مورد صورت حساب خود بتوانید با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم پرداخت خود را نهایی کنید.

پرداخت قبض ایرانسل
منبع عکس:‌ digiato.com

 

پرداخت خودکار قبض ایرانسل

پرداخت خودکار قبض ایرانسل تنها برای دارندگان حساب در بانک های ملت و ملی امکان پذیر است.

اگر دارای حساب در بانک ملت هستید:

  • مراجعه به اینترنت بانک ملت
  • مراجعه به همراه بانک ملت

یکی از دو روش بالا را انتخاب کنید. سپس به مسیر (حساب‌های ریالی شما > مدیریت قبض و خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری > درخواست بانک پرداخت) بروید.

اگر دارای حساب در بانک ملی هستید:

در سامانه بام یا اینترنت بانک ملی به صفحه شارژ خودکار اعتباری بانک ملی مراجعه کنید.

در این روش ها می توانید سقف پرداختی را برای خط دائمی و حتی خط اعتباری خود مشخص کنید.

کاربران شارژ خط اعتباری زمانی که میزان اعتبارشان به پایان برسد، سامانه به طور اتوماتیک خط آن ها را شارژ کرده و از موجودی حساب شان در بانک کم می کند. یک پیامک حاوی اطلاعات شارژ و کاهش حساب بانک برای این کاربران ارسال می شود.

 

پرداخت قبض ایرانسل با مراجعه به بانک

اگر میخواهید با مراجعه به بانک حضوری خط ایرانسل خود را پرداخت کنید یکی از راه های زیر را انتخاب کنید:

در حال حاضر تنها ۳ بانک زیر می تواند مدیریت پرداخت قبض ایرانسل شما را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت انجام دهد.

  • بانک تجارت
  • بانک ملت
  • بانک ملی

برای پرداخت قبض ایرانسل از طریق بانک تجارت مبلغ را به شماره حساب ۲۱۰۴۴۷ واریز کنید. تقریبا ۴۸ ساعت بعد قبض شما تایید می شود.

برای پرداخت هزینه خط دائمی ایرانسل از طریق بانک ملت مبلغ را به شماره حساب ۴۴۴۴۴۰/۹۶ واریز کنید. بانک ملت ۲۴ ساعته فیش شما را ثبت و تایید می کند.

برای پرداخت مبلغ خط دائمی ایرانسل با کمک بانک ملی مبلغ را به شماره حساب ٢۰۰٢١٩٢٩۰۰۰٨ واریز کنید و ۴۸ ساعت منتظر باشید تا خط شما آزاد شود.

پرداخت قبض ایرانسل در سامانه ایساج

سامانه ایساج سامانه ای است که به طور جداگانه و به صورت جامع به صورت یک واسط آنلاین به شما کمک می کند تا اقدام به پرداخت خطوط و قبوض نمایید.

یکی از سرویس های این سامانه پرداخت مبلغ کارکرد خط دائمی ایرانسل است:

برای پرداخت قبض ایرانسل از طریق ایساج کلیک کنید تا وارد صفحه پرداختی آن شوید.

پرداخت قبض ایرانسل

همانطور که مشاهده می کنید شماره همراه ایرانسل را باید وارد کنید و در قسمت پاییین مبلغ را وارد کنید و در نهایت مشاهده پیش فاکتور را بزنید تا فاکتور صادر شده و مبلغ را واریز کنید.

 

پرداخت قبض ایرانسل در اپلیکیشن های پرداختی

اپلیکیشن های واسط پرداختی شامل نرم افزارهایی است که به مدیریت کارت و موجودی و پرداخت شما کمک می کنند. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به آپ اشاره کرد. هم اکنون اگر اپلیکیشن آپ را نصب کنید می توانید از طریق اپلیکیشن آپ یا از طریق سایت آسانپرداخت ( آپ ) اقدام به پرداخت قبض ایرانسل خط دائمی خود کنید.

پرداخت قبض ایرانسل با سایت آپ

برای این منظور ابتدا به صفحه اینترنتی پرداخت قبوض آپ بروید

پرداخت قبض ایرانسل

در صفحه ای که مشاهده می کنید می توانید شماره خط دائمی ایرانسل خود را وارد کنید و در نهایت مشخص کنید که میخواهید صورت حساب پایان دوره یا میان دوره را وارد کنید. در ادامه کد امنیتی را وارد کنید تا دکمه استعلام فعال شده و بتوانید قبض خود را ببینید و نسبت به پرداخت اقدام کنید.

پرداخت خط دائمی ایرانسل در آپ

اگر اپلیکیشن آپ را نصب کرده اید می توانید به قسمت پرداخت قبوض مراجعه کنید و از آن جا اقدام به پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل خود کنید.

یکی دیگر از روش های پرداخت قبوض ایرانسل مراجعه به نمایندگی های ایرانسل است اما تا زمانی که می توانید از خدمات آنلاین بهره مند شوید چه نیازی به مراجعه حضوری به شعب ایرانسل یا بانک دارید!؟

بیشتر بخوانید: روش های پرداخت قبض همراه اول

بدین طریق می توانید اقدام به پرداخت قبض خط ایرانسل و پرداخت خط دائمی ایرانسل خود کنید و از خدمات حضوری و غیر حضوری بهره مند شوید. تجربه خود را در این باره در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *