خرید سرور ابری آروان‌کلاد با ۲۰ درصد تخفیف نوروزی

خرید سرور ابری آروان‌کلاد با ۲۰ درصد تخفیف نوروزی
  • 1402/12/13
  • گویا آی تی
  • 0

از آن‌جایی‌که هر ساله با نزدیک شدن نوروز، تقاضای خرید یا استفاده از خدمات مختلف در سطح جامعه افزایش پیدا می‌کند، بیش‌تر کسب‌وکارهای آنلاین تلاش می‌کنند با برگزاری کمپین‌های متنوع [به‌مناسبت سال نو] خدمات خود را با ارایه‌ی تخفیف‌های ویژه به کاربران‌شان ارایه دهند.

همین موضوع باعث می‌شود تا وب‌سایت یا اپلیکیشن کسب‌وکارهای مختلف در بازه‌‌های زمانی منتهی به سال نو با افزایش ترافیک چندبرابری روبه‌رو شوند. به‌طوری‌که پلتفرم‌های آنلاین با رشد ناگهانی درخواست‌ها، بیش از پیش به تامین زیرساخت‌های مناسب برای حفظ عملکرد و سرعت سرویس‌های خود توجه می‌کنند.

اگر شما هم قصد برگزاری کمپین نوروزی دارید، می‌توانید با خرید سرور ابری آروان، از مسیری پایدار و مقرون‌به‌صرفه به نیازهای متعدد سازمان خود پاسخ دهید. این زیرساخت ابری با ارایه‌ی منابع سخت‌افزاری قدرتمند و پایدار سرعت و عملکرد کسب‌وکار آنلاین شما را بهبود می‌دهد.

آروان‌کلاد با ارایه‌ی ۲۰ درصد تخفیف ویژه به‌مناسبت سال نو این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با کم‌ترین هزینه ترافیک چندبرابری نوروز را مدیریت کنید. فقط تا ۱۷ اسفند فرصت دارید تا یک سرور جدید بسازید و به مدت ۱ ماه از این تخفیف استفاده کنید.

اگر علاقه‌مند هستید درباره‌ی مزایا و امکانات سرور ابری، که در سال‌های اخیر مورد استقبال مدیران بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها قرار گرفته است، بیش‌تر بدانید تا انتهای این مطب همراه ما باشید.

 

سرور ابری چیست؟

سرور ابری یا Cloud server، نوعی زیرساخت مبتنی بر فناوری‌ ابری یا مجموعه‌ای از سرورهای متمرکز یا ادغام‌شده است که با ارایه‌ی ویژگی‌های مهمی مانند مقیاس‌پذیری، پایداری و … می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای کسب‌وکار آنلاین شما را بدون نیاز به تهیه‌ی سخت‌افزارهای مختلف برطرف کند.

برخلاف سرورهای فیزیکی که در مکان‌های فیزیکی مشخصی نصب و نگهداری می‌شوند، سرورهای ابری به‌شکل مجازی و در محیطی متمرکز مورد میزبانی قرار می‌گیرند. به‌این معنا که شما به‌جای استفاده از یک سرور فیزیکی مشخص، به‌شکل مجازی از قابلیت‌های آن بهره‌مند می‌شوید.

مزایای سرورهای ابری

سرور ابری مزیت‌های متعددی را به کسب‌وکارهای آنلاین ارایه می‌دهد که از مهم‌ترین‌ آن‌ها می‌توان به مقیاس‌پذیری، پایداری، مقرون‌به‌صرفه بودن و … اشاره کرد؛ در ادامه برخی از مزایای سرور ابری را شرح می‌دهیم.

مقیاس‌پذیری

یکی از ویژگی‌های برجسته سرور ابری، قابلیت مقیاس‌پذیری آن‌ است. کسب‌وکارها می‌توانند به‌راحتی منابع محاسباتی خود را براساس تقاضا افزایش یا کاهش داده و از عملکرد بهینه آن اطمینان حاصل کنند. این ویژگی به کسب‌وکارها و سازمان‌ها اجازه می‌دهد در بازه‌های زمانی با پیک‌های ترافیکی بالا مانند مناسبت‌های خاص یا دوره‌هایی که کمپین‌های تبلیغاتی در حال اجرا هستند، با عملکردی مناسب پاسخ‌گوی مشتریان و کاربرانشان باشند. برای توضیح بیش‌تر، کمپین‌های تبلیغاتی بیش‌تر منجر به افزایش ناگهانی ترافیک وب‌سایت می‌شوند، زیرا کاربران روی تبلیغات کلیک کرده و وارد صفحات فرود می‌شوند یا با محتوای تبلیغاتی تعامل برقرار می‌کنند. سرورهای ابری با ارایه مقیاس‌پذیری بی‌نظیر، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که به‌طور یکپارچه منابعی مانند CPU، حافظه و پهنای باند را برای پاسخ‌گویی به تقاضای افزایش‌یافته افزایش دهند. این امکان، تضمین می‌کند که وب‌سایت‌ها حتا در دوره‌های پرترافیک نیز در دسترس باشند که منجر به بهبود تجربه‌ی کاربری و اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی می‌شود.

مقرون‌به‌صرفه

سرورهای ابری با ارایه‌ی پرداخت PAYG یا «پرداخت به‌ازای مصرف» بسیاری از هزینه‌های سربار کسب‌وکارهای اینترنتی را کاهش می‌دهد. چرا که با استفاده از این روش پرداخت، استارتاپ‌ها یا شرکت‌ها می‌توانند فقط به‌میزان مصرف از منابع زیرساخت خود هزینه‌ها را بپردازند و از هدررفت منابع یا هزینه‌ها جلوگیری کنند.

هم‌چنین، سرورهای سنتی برای مدیریت ترافیک‌های پیش‌بینی‌نشده، نیاز به افزایش ظرفیت سخت‌افزاری دارند که منجر به هزینه‌های غیرضروری و استفاده ناکافی از ظرفیت منابع در زمان‌های معمول می‌شود، اما سرورهای ابری به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که منابع را به‌طور پویا تامین کرده و هزینه‌ی مرتبط با آن را پرداخت کنند. این رویکرد نه‌تنها نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه را کاهش می‌دهد، بلکه اطمینان از بهره‌وری بهینه منابع و بهینه‌سازی بودجه برای کمپین‌های تبلیغاتی را نیز فراهم می‌کند.

حفظ عملکرد بالا

سرورهای ابری مجهز به منابع محاسباتی با کارایی بالا و زیرساخت‌های شبکه‌ای پیشرفته هستند که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا در پیک‌های ترافیکی مانند مناسبت‌های خاص یا در زمان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، عملکردی بهینه داشته باشند. سرورهای ابری زمان بارگذاری سریع و تعاملات مناسب با کاربر را تضمین می‌کنند. این ویژگی باعث افزایش تعامل، کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل شده و در نهایت باعث موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی می‌شود.

 

امنیت

برخلاف برخی تصورهای رایج، سرورهای ابری، اقدامات امنیتی متعدد و بسیار قدرتمندی را برای حفظ حریم خصوصی و تامین امنیت به کار می‌گیرند. ارایه‌دهندگان ابری معتبر مانند ابر آروان، پروتکل‌های امنیتی سخت‌گیرانه‌ای، مثل رمزگذاری داده‌ها، فایروال‌ها و … را برای مقابله با تهدیدهای سایبری و دسترسی‌های غیرمجاز اجرا می‌کنند.

 

آروان‌کلاد، انتخاب مدیران هوشمند و باتجربه

آروان‌کلاد به‌عنوان ارایه‌دهنده‌ی معتبر خدمات ابری، مزایای بسیاری را برای کسب‌و‌کارها و سازمان‌هایی که به‌دنبال سرور ابری قابل اعتماد و مقیاس‌پذیر هستند، فراهم می‌کند. علاوه‌بر مزایا و امکانات مشترک سرورهای ابری در ارایه‌دهندگان مختلف، ابر آروان امکانات منحصربه‌فردی را نیز ارایه می‌دهد.

این ویزگی‌ها شامل بهره‌گیری از سخت‌افزارهای قدرتمند مانند فضای ذخیره‌سازی SSD، پردازنده‌های سریع و قابلیت‌های شبکه‌ای پایدار است که عملکرد بالایی را برای کسب‌وکارها به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین، ارایه‌ی قیمت‌های رقابتی و مقرون‌به‌صرفه به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که هزینه‌های بخش IT سازمان خود را بهینه کرده و از مزایای پرداخت به‌ازای استفاده واقعی از منابع برخوردار شوند.

علاوه‌بر این، آروان‌کلاد با ارایه‌ی کنترل‌پنلی کاربرپسند و رابط مدیریتی ساده، سازمان‌ها و کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا بتوانند به‌راحتی سرورهای ابری خود را مدیریت کرده و روی اهداف اصلی خود تمرکز کنند.

با خرید سرو ابری آروان می‌توانید از همه‌ی مزایای گفته‌شده استفاده کنید و کسب‌وکار خود را با پایداری بیش‌تری در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

اگر از ۷ تا ۱۷ اسفند سرور جدید بسازید، می‌توانید از تخفیف ۲۰ درصد تخفیف نوروزی آروان‌کلاد نیز استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه نگرانی از عملکرد وب‌سایت‌تان هنگام برگزاری کمپین‌های نوروزی، کسب‌وکارتان را در مسیر رشد قرار دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *