کارگردان بازی Lost Planet 2 در مورد این بازی می گوید

  • 1389/3/2
  • ميثاق جراحي
  • 1

یکی از بازی هایی که هفته ی پیش در بین بازیکنند گان منتشر شد بازی Lost Planet 2 بود که با گرفتن امتیاز بسیار پایینش همه را نا امید کرد . این بازی ربطی به قسمت اول ان ندارد و داستان جداگانه ای را بازگو می کند

مجله ی بازی های ویدئویی PLAY مصاحبه ای با تهیه کننده ی این بازی تاکئوچی قیل از انتشار این بازی داشته است که ما در این مقاله به بررسی ان می پردازیم :

PLAY:

ایا این قسمت مانند قسمت قبلی این سری بازی دارای صحنه های تاریخی و غیر یکنواخت در تمامی مراحل است یا خیر ؟؟

تاکئوچی: قطعا. ما این بار سعی کردیم در هر مرحله طوری بازیکن را غافل گیر کنیم که این امر تا مدتی پس از پایان مرحله پایدار بماند و این قسمت از سری قطعا هیجان بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

PLAY :

در مورد صلاح های جدید و قابلیت های جدید در این سری برایمان حرفی دارید :
تاکئوچی: شما این بار می توانید سلاح ها را از V-Suitها جدا کنید و می توانید سلاح های جدیدی را به آن ها اضافه کنید..    Lost Planet 2 یک بازی اکشن است و ما نمی خواستیم با  Customize کردن های مختلف این بازی را به یک عنوان نقش آفرینی شبیه کنیم.

PLAY :

ایا شما از بازی های معروفی نیز الهلم گرفته اید یا خیر؟؟

تاکئوچی: من از بازی خاصی راهنمایی نگرفتم..من به معماری و طبیعت علاقه خاصی دارم و سعی کردم الهام من قطعا از طبیعت و عوامل طبیعی باشد نه چیز دیگری.

PLAY :

ایا در این سری توانستید ایراد های قسمت قبل را برطرف کنید و موانع را از سر بازیکن بردارید؟؟

تاکئوچی: فکر می کنم که توانستیم ایده های نسخه اول را در این شماره کامل کنیم. همچنین ایده های جدیدی را هم برای این بازی در نظر گرفته ایم. اما به نظر من ساخت یک بازی کامل یک خواب و خیال است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *