مبارزه ی مرگبار Mortal Combat

  • 1389/4/31
  • ميثاق جراحي
  • 0

بازی هایی در سبک مبارزه ای طرفداران خاصی دارند و از طرفی وسواس خاصی در انتخاب این گونه بازی ها به کار می برند.

از جمله بازی های مبارزه ای که سابقه ای بس قدیمی دارد بازی مبارزه ی مرگبار Mortal Combat است که تقریبا به اندازه ی زیادی به شهرت رسیده و خیلی از بازی خور های کنسولی و قدیمی ان را می شناسند.

این بازی توسط شرکت Midway  منتشر شد و به یکی از عامه پسندترین بازی های مبارزه ای تبدیل شداین بازی به دلیل 2 بعدی بودنش در کنسول سگا و سبک مبارزه ای خیلی خاص و پیچیده اش توانست بازیکنان را به مرز اعتیاد بکشاند و همه را به طور شگفت اوری مجذوب خود کند.(کویا ای تی)

اگر از همه ی تعاریف بازی صرف نظر کنیم و به شخصیت سازی این بازی بپردازیم موفقیت بازی را در شخصیت سازی ان و ویژگی های منحصر به فردی می یابیم که هر شخصیت از ان بهره مند است.

این بازی مبارزه ای رو در رو واقعا حس مبارزه طلبی بازیکن را به بهترین نحو می سنجد و با خشونتی که درجه ی ان کمی بیش از حد انتظار است توانست جذابیت بازی را دو چندان کند.

از ویژگی های فوق العاده منحصر به فرد بازی بخش های (پایان دهنده ( یا Finishing  ها هستند که بازی را به بهترین حالت ممکن تمام می کنند.

بازی مبارزه ی مرگ بار با کنسول میکرو و نینتندو متولد شد و تا کنسول ps3  و Xbox360  ادامه یافت سری جدید این بازی که تمام شخصیت ها در ان حضور دارند در نمایشگاه ای 3 امسال به خوبی درخشید(گویا ای تی )

در این شماره که هنوز عنوان خاصی برای ان انتخاب نشده است گرافیک خیلی بالا رفته و همه ی شخصیت های دوست داشتنی با همان ظاهر و ویژگی های منحصر به فردشان در یک مبارزه ی مرگبار و کینه ای قدیمی که از یکدیگر به دل دارند حضور پیدا خواهند کرد.

از تصاویر و پیش نمایش های نشان داده شده از بازی در نمایشگاه E3  اینگونه بر می اید که تمام نقشه ها و مکان های معروف و خیلی محبوبی که در سری های اولیه بازی مبارزه ی مرگبار دیده شده بود هم در این سری حضور دارند  با این تفاوت که بیش از گذشته دارای جزئیاتی خوب و گرافیکی زیبا هستند.

بازی مبارزه ی مرگبار ابدا خسته کننده نیست و خیلی راز های نهفته ای در دل خود دارد که پی بردن به انها زمان زیادی را می طلبد . زمانی که کنسول بازی سگا در اوج بود و این بازی بین طرفداران ایرانی خیلی جا افتاده بود کمتر کسی پیدا می شد که این بازی را بازی نکرده باشد . خیلی ها سر این بازی شرط بندی می کنند و انقئدر برد در مبارزه ها برایشان مهم است که حاضر هستند برای محقق شدن این امر ساعت ها به تمرین و تعویض شخصیت های متفاوت در این بازی مبارزه ای خوش ساخت بنشینند.

در این شماره Finishing ها ی گذشته قابل اجرا هستند و از همه مهمتر به اضافه ی انها با ضربات پایان دهنده و Finishing move  های جدیدی برخورد خواهید کرد.(گویا ای تی )

در این شماره شخصیت هایی چون:

کابال ،لیون کینگ، اسکورپیون، ساب زیرو، شیوا و خیلی از شخصیت های تاره وارد و قدیمی حضور خواهند داشت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *