نامزد های GDC امسال معرفی شدند

نامزد های GDC امسال معرفی شدند
  • 1390/12/21
  • ميثاق جراحي
  • 0

طیق رسوم هر ساله تعدادی از شرکت های بزرگ بازی سازی در نمایشگاه جهانی   Game Developers Conference (GDC)به دور یکدیگر جمع می شوند تا از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کنند.

 

در این نمایشگاه که سالانه در ماه مارس و در شهرهای مختلف در کشور آمریکا برقرار می شود( Game Developers Conference (GDC) اسمال در شهرسانفرانسیسکو برگزار شد)، شرکت های بازی سازی حضور دارند. این کنفرانس که بیشتر جنبه ی خصوصی دارد تا عمومی، بر روی کار ها و پروژه هایی تمرکز می کند، که توسط ناشرین و بازی ساز ها ارائه شده است.

 

این نمایشگاه هر ساله، برای اولین بار در سال 1988 توسط شخصی به نام کریس کرافورد سازماندهی شد و در دومین سری از این کنفرانس جهانی، 125 ناشر بازی های رایانه ای حضور داشتند. Game Developers Conference  امسال، دوازدهمین همایش از ابتدا می باشد.

 

لازم است بدانید که ابتدا نام Computer Game Developers Conference برای این همایش در نظر گرفته شده بود که بعد ها به Game Developers Conference  کاهش پیدا کرد.

در  Game Developers Conference (GDC) تعدادی از شرکت های بازی سازی، با کارهایی که نسبت به سایرین از کیفیت و خلاقیت بهتری برخوردار هستند، به عنوان نامزد برای دریافت جایزه در بهترین گرایش ها، انتخاب می شوند و منتقدین به این نامزد ها رای می دهند و برنده را اعلام می کنند.

اگر بخواهیم به طور واقعی به  Game Developers Conference (GDC) نگاهی بیندازیم، باید اینگونه بیان کرد که در این همایش جهانی، از افرادی که در بخش های مختلف ساخت یک اثر رایانه ای موفق نقش داشته اند، تقدیر می شود و این افراد و برنامه نویسان هستند که جوایز را از منتقدین دریافت خواهند کرد. به طور نمونه در بخش صدا گذاری یک بازی، در بخش طراحی محیطی، در بخش جلوه های تصویری و هم چنین ایده های نو و جدیدی که افراد مختلف آنها را به بهترین نحو پیاده سازی کردند، جوایزی داده خواهد شد.

حال در همایش Game Developers Conference  امسال که از تاریخ 5 مارس تا 9 مارس برگزار می شود، شرکت های مختلفی از جمله : Valve,EA,Sony,Nintendo,Eidos حضور دارند و همانطور که از لیست زیر مشاهده می کنید، در گرایش های مختلف به عنوان نامزد بهترین ها، انتخاب شده اند.

 این لیست و این اسامی فقط به عنوان نامزد دریافتی جایزه، توسط منتقدین انتخاب شدند و هنوز برنده ی این دوره از رقابت ها مشخص نیست.

  

Best Audio Design
Bastion – Darren Korb Supergiant
Dead Space 2 – J White EA Visceral
Little Big Planet 2 – Kenny Young Media Molecule

Best Visual Arts
Uncharted 3 – Keith Guerrette Naughty Dog
Mirage (IGF Finalist) – Mario von Rickenbach

Best Game Design
Batman: Arkham City – Ian Ball (Rocksteady) Deus Ex: Human Revolution – Frank Lapikas Eidos Montreal

Best Narrative Design
Portal 2 – Erik Wolpaw and Chet Falisek Valve
Bastion – Greg Kasavin Supergiant
Saints Row: The Third – Steve Jaros Volition

Indie Game Festival

Johann Sebastian Joust – Doug Wilson Die Gute Fabrik
Frozen Synapse – Paul Taylor and Ian Hardingham Mode 7
SpaceChem – Zach Barth Zachtronics Industries

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *