Mirrorgram یک برنامه دوربین آیفون که بر روی اثرات و جلوه های آینه ای تمرکز می کند

Mirrorgram یک برنامه دوربین آیفون که بر روی اثرات و جلوه های آینه ای تمرکز می کند
  • 1391/8/21
  • مژگان فنائی
  • 0

در نگاه نخست، Mirrorgram برای آیفون، شاید برنامه ای به نظر رسد که شما به ندرت در آیفون خود از آن استفاده کنید، اما یک بار که آن را بکار برید، مطمئن باشید تصدیق می کنید که واقعا چقدر جالب و سرگرم کننده است. انواع بسیاری از ویرایشگر های تصویری در فروشگاه اپل (App Store) موجود است، که هیچ یک، دیگر با این سبک و نوع که می بایست بیشتر افراد را شگفت زده سازد مرتبط نیست. هرچند، آثار Mirrorgram و کاربرد آنها کمابیش منحصر به فرد است. به طور قطع، برنامه از تمامی پالایه ها (فیلتر) (vintage، sepia و غیره) برخوردار است، اما سرگرمی و لذت واقعی هنگامی آغاز می شود که شما در ویژگی های آینه ای آن کند و کاو می کنید. هرچند درون نمایاب (viewfinder) می توانید هر نیمه از صحنه را در زمانی حقیقی، به سادگی با کشیدن در سراسر صفحه نمایش بازتاب دهید. نه تنها این، توسعه دهنده حتا اثر و جلوه تغییر خمیدگی یا انحناء را به ترکیب افزوده است.

Mirrorgram در نمایابش (یا نمای دوربین) راه اندازی می شود، به گونه ای که شما می توانید بی درنگ شروع به عکس گرفتن کنید. همچنین می توانید تصاویر موجود را از درون کتابخانه تصاویر وارد کنید.

تصویر یا صحنه به طور پیش فرض بدون اثر یا جلوه ای نمایش داده می شود، اما می توانید با زدن روی نماد (آیکون) “M” در بالای صفحه نمایش یا با استفاده از حرکات اختصاصی برنامه آنها را تغییر دهید. کار کردن با حرکت (gesture) بسیار آسان است. به سادگی در هرکجا درون صحنه بزنید و نگه دارید، و شروع به کشید انگشت تان به اطراف به صورت دایره نمایید. این کار جهت خطی که جدا کننده نیمه واقعی تصویر از نیمه آینه ای است را می چرخاند. چنانچه روی دکمه “M” همین طور ضربه بزنید همان خط در یک دایره کامل می چرخد. دکمه در گوشه بالا سمت راست به شما اجازه می دهد که بتوانید میان جلو و عقب دوربین ها جابجا شوید. چنانچه می خواهید از تصاویر فهرست دوربین (camera roll) استفاده کنید، روی نماد گالری در پایین بزنید.

هنگامی که تنظیمات اثر آینه ای را انجام دادید، و تصاویری که گرفته اید، می توانید آن را نیز در صفحه بعد، تنظیم کنید و به سبک خاصی درآورید. می توانید برای بزرگنمایی نیشگون (pinch) بگیرید (به گونه ای مؤثر بخشی از تصویر را بردارید)، یک یا نیمه دیگر تصویر را بکشید تا حرکت کرده یا بچرخد (مقدار آینه ای بودن تصویر را تنظیم کنید) و جهت اثر آینه ای را یک بار دیگر، از طریق همین حرکت تغییر دهید.

گذشته از آن، شما از یک مجموعه مناسب و درخور از پالایه های (فیلتر) تصویری رایگان و پولی در امتداد لبه پایین این صفحه برخوردارید، در حالی که اثر و جلوه تغییر خمیدگی گفته شده از بالای صفحه قابل انتخاب است. اثر تغییر خمیدگی همانند جلوه های Instagram نیست. هرچند که این از متغیر های طولی و شعاعی برخوردار است، غیر قابل تنظیم می باشد. به عبارت دیگر، موقعیت اثر، در هر مورد ثابت باقی می ماند.

تصاویری که با استفاده از Mirrorgram ایجاد می کنید می توانند در دستگاه تان ذخیره شده، یا از طریق Instagram ، فیسبوک، توییتر و شبکه خود برنامه، StageBloc به اشتراک گذاشته شوند. Mirrorgram برای آیفون و آیپاد لمسی بهینه سازی شده است، اما می تواند به صورت رایگان دانلود شود.

برای دریافت این برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

Download Mirrorgram For iOS

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *