طعنه عجیب نوکیا به HTC : برخلاف گوشی های HTC ؛ گوشی های لومیا در زمستان با دستکش نیز قابل استفاده هستند !

طعنه عجیب نوکیا به HTC : برخلاف گوشی های HTC ؛ گوشی های لومیا در زمستان با دستکش نیز قابل استفاده هستند !
  • 1392/10/25
  • سهیل دارائی
  • 1

همان طور که می دانید ؛ اسمارت فون های ویندوزی خانواده Lumia برند نوکیا مجهز به نمایشگری هستند که کار با آن ها در هنگامی که حتی دستکش به دست دارید نیز به راحتی میسر است.چرا که در فصل سرما ؛ در بعضی مناطق کره خاکی سرمای هوا به قدری است که نمی شود دستکش به دست نکرد.بنابراین دردسری که افراد در این فصل برای کار با تاچ اسکرین اسمارت فون ها وجود دارد شاید قدری اعصاب خورد کن باشد ! البته به غیر از برند نوکیا ؛ اسمارت فون های دگیری نیز در بازار موجود هستند که تاچ اسکرین آن ها مجهز به این فناوری باشد و صرفا این فناوری مختص برند نوکیا نیست ! البته به طبع ؛ اسمارت فون هایی نیز هستند که این ویژگی را ندارند.برای مثال ؛ باید اذعان کنم که برند HTC گویا اعتقادی به این آپشن نداشته است ! چرا که از وجود این آپشن در نمایش گر اسمارت فون های HTC One؛  One Mini و One Max این برند خبری نیست و نمایش گر آن ها فاقد این آپشن می باشند.

 05

دیروز اکانت توئیتر اچ تی سی روسیه ( HTC Russia ) از دنبال کنندگان خود سوالی جنجالی پرسید ! سوال مطرح شده این بود که ؛ در هوای سرد زمستانی بدون اینکه دستکش را از دست بیرون بکشید از اسمارت فون خود چطور استفاده می کنید ؟! برند نوکیا نیز بلافاصله از سوال مطرح شده بهره لازم را برد و به سرعت پاسخ این سوال را داد ! برند نوکیا در پاسخی دندان شکن به اچ تی سی ؛ تصویر از اسمارت فون ارزان قیمت خود ( لومیا ۵۲۰ ) را منتشر ساخت. جالب است که در این تصویر درج شده از سوی برند نوکیا ؛ فردی در حال کار با لومیا ۵۲۰ است که دسنکش به دست دارد !

 05

شاید شما در ذهنتان تصور کنید که اصلا کار با تاچ اسکرین گوشی در زمانی که دستکش به دست داریم لذت بخش نیست اما همان طور که در چند سطر ابتدایی نوشتم ؛ در مناطق جغرافیایی این کره خاکی کشورهایی مانند روسیه ؛ کانادا و سایر کشور های اروپایی سرد سیر نیز وجود دارند که سرمای هوا اجازه نمی دهد تا بدون دستکش از کار با اسمارت فون های خود بهره ببرند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. این گوشی رو 400 هزار خریدم…یکی از دوستام هم یه سونی با همین سخت افزار و رام دوبرابرحدودای 800 خرید…فقط یه جا ازم جلو بود اونم نصب راحت نرم افزار…اما همین دیروز شنیدم میگفت گوشیش یه کم کند شده..اما گوشی من مثل روز اول به همون سرعت داره کار میکنه بهترین قسمتش در کنار تراشه خوب و سی پی یو 2 هسته ای و رم بالاش و مصف عالی باطریش همین تاچ هوشمندشه…حتی با انگشتای پهن و درشت هم بندرت اشتباه می کنه…با نوک ناخن هم میشه تایپ کرد بله با دستکش هم .عالی تایپ می کنه من که راضیم اما اگه اختیار عمل بیشتری تو نرم افزار ها میداد بهتر بود اما بعد که متوجه شدم فلسفه ی وینفون از این همه دقت و حساسیت چیه به برند وینفون علاقم بیشتر شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *