در ادامه سال جاری، بازی های بیش تری برای PS4 منتشر خواهند شد

در ادامه سال جاری، بازی های بیش تری برای PS4 منتشر خواهند شد
  • 1393/5/23
  • سهیل دارائی
  • 0

باید به گیمرهای طرفدار کنسول بازی PS4 مژده دهیم که در ادامه سال جاری، عناوین بیش تری برای این کنسول بازی محبوب منتشر می شوند. شنیده ها حاکی از آن است که رویداد Tokyo Game Show 2014 نیز مکانی خواهد بود که تعداد بیشتری از بازی های جدید اختصاصی این کنسول بازی محبوب معرفی شوند.

ps4_26376_screen

به تازگی “Shuhei Yoshida”، که سمت مدیر کلی استدیوهای Sony را بر عهده دارد نیز در مصاحبه های خود این موضوع را تایید کرده است و خاطر نشان شده است که این رویداد می تواند بهترین موقعیت برای عرضه بازی های جدید بازیسازان باشد. وی همچنین به گیمر های طرفدار PS4 وعده داده است که ماه سپتامبر میلادی حامل اخبار خوشی برای آن ها خواهد داشت!

جالب است بدانید که وی در مصاحبه ای با “Famitsu”، اذعان داشته است که نمایشگاه ها gamescom، نشان از جاه طلبی سونی داشته است و آن ها نتوانسته اند تمام بازی های خوب را انتخاب کنند و با محدودیت هایی رو به رو بوده اند، چرا که همین محدودیت ها سبب شده است تا عناوین خوبی دور از چشم بمانند.

PS4

در مصاحبه منتشر شده “Famitsu”، از Yoshida در رابطه با عرضه عنوان های جدید سوال شده است که پاسخ Yoshida نیز مثبت بوده است. وی پیرامون همین سوال به روبداد Tokyo Game Show 2014 اشاره داشته است و به گیمرها اطمینان داده است که این رویداد با معرفی بازی های بیش تری برای PS4 خاتمه خواهد یافت.

در انتها جالب است بدانید که Yoshida معتقد بوده است که PS4 در میان گیمرهای ژاپنی بیش از سایر نقاط محبوب تر است بنابراین وقت آن رسیده است که بازی های اختصاصی ژاپنی بیشتری برای این کنسول بازی محبوب عرضه گردد.

» منبع : vg247 «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *