اپلیکیشن QuickPic یک گالری سبک و قدرتمند اندرویدی

اپلیکیشن QuickPic یک گالری سبک و قدرتمند اندرویدی
  • 1393/11/3
  • مجتبی
  • 0

QuickPic یکی از برترین اپلیکیشن های شخص ثالث اندرویدی است. این اپلیکیشن قادر است با سرعت زیادی تصاویر گالری شما را نمایش دهد. بعلاوه خود اپلیکیشن هم حجم بسیار کمی دارد. رابط کاربری QuickPic بسیار ساده است و بر روی تصاویر تمرکز دارد. اخیرا نسخه بروز این اپلیکیشن نیز عرضه شده که با اندروید ۵ آبنبات چوبی سازگاری کامل دارد. میتوانید توسط اپلیکیشن یاد شده، تصاویر دستگاه اندرویدی خود را بر اساس پوشه، تاریخ و … مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت های QuickPic ابزارهای ساده ولی قدرتمند ویرایش تصویر آن است. این ابزارها می تواند نیازهای پایه ای شما مانند برش، چرخاندن تصویر و … را رفع کند. همچنین اگر به حفظ تصاویر خود اهمیت زیادی می دهید بد نیست بدانید این اپلیکیشن با دو سرویس فضای ابری گوگل درایو و دراپ باکس هماهنگی کامل دارد و می توانید از تمامی عکس های موجود بر روی دستگاه اندرویدی خود نسخه پشتیبان آنلاین تهیه کنید تا در صورت از دست دادن آنها بتواند بازیابی شان کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

البته این قابلیت فقط برای حفظ تصاویر نیست بلکه در مواقعی که گوشی شما همراهتان نباشد می توانید تصویر خود را از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود مشاهده کنید.

قابلیت ویژه دیگر این اپلیکیشن امکان انتقال فایل ها از طریق وای فای است. بدین طریق نیازی به انجام دستی یا استفاده از اپلیکیشن های دیگر برای ارسال فایل ها از طریق وای فای نخواهید داشت. برای دانلود QuickPic از گوگل پلی یا ایران اپس بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

get_it_on_google_play

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *