با استفاده از اپ Locket سریع عکس بگیرید!

با استفاده از اپ Locket سریع عکس بگیرید!
  • 1393/11/22
  • سامان گوهری
  • 0

آن روز ها گذشت که عکس گرفتن سریع با استفاده از گوشی های همراه سخت بود و شما باید حتما رمزتان را وارد میکردید و سپس عکس را می گرفتید اکنون با استفاده از locket با یک اشاره بدون باز کردن قفل عکس بگیرید و برای دوستان خود بفرستید.

در این مطلب می خواهیم یکی از کار آمد ترین اپ های اندروید را به شما معرفی کنیم اپی که با استفاده از آن میتوانید به راحتی عکس بگرید و آن را به اشتراک بگزارید .

فقط با یک حرکت بسیار ساده سمت راست گوشی همراه خود را بکشید تا بتوانید عکس بگیرید به همین سادگی! تا کنون شده است که لحظه ای پیش بیاید که شما بخواهید آن را ثبت کنید ولی قفل صفحه ی شما باعث میشود که این کار انجام نشود؟ این اپ مناسب کسانی  است که به شبکه های اجتماعی معتادند و باید هروز چندین پست بگزارند.

البته این اپلیکیشن در کنار این مزایا معایبی نیز دارد معایبی مانند اینکه ممکن است که با استفاده از این اپ کسانی که نمیخواهید وارد گوشی شما شوند از راه این اپلیکیشن وارد فایل های شخصی شما شوند که البته این موضوع بسیار کم اتفاق می افتد .مزایا ی locket خیلی بیشتر از معایب آن است .

شعار بسیار جالبی که در وب سایت locket نوشته شده است جالب است:

در وقت صرفه جویی کنید , مطلع بمانید , سرگرم بمانید!

این اپ حجم بسیار کمی دارد ولی کارایی آن بسیار زیاد است . این اپ مفید را اکنون میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و نهایت لذت را ببرید. Locket بر روی اسمارت فون هایی کار میکند که به اندروید چهار و بالا تر از آن مجهز باشند . هم اکنون این برانامه برای ویندوز فون و آی او اس منتشر نشده است. این اپلیکیشن را به صورت رایگان از ایران اپس دانلود کنید:

Download-az-Iranapps4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *