World Of Tanks برای ایکس باکس وان منتشر شد

World Of Tanks برای ایکس باکس وان منتشر شد
  • 1393/11/30
  • پوریا رستمی
  • 0

به گزارش گویا آی تی، به نقل از ubergizmo، همانطور که میدانید، چندی پیش عنوان World Of Tanks برای کنسول نسل هفتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد، حال پس از گزشت چند مدت، و طبق گمانه زنی های بسیاری از گیمرین، شاهد تایید انتشار این عنوان برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان نیز هستیم. در ادامه با ما همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، جدید ترین تریلر این عنوان، امروز منتشر شد، که حاوی اطلاعات زیادی نیز بود، که ازجمله آن ها میتوان به تایید شدن انتشار این بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان، در سال جاری اشاره داشت.

نسخه نسل هشتمی این بازی، از قابلیت کراس-پلتفرم بهره میبرد، به این منظور که کاربر خاطی توانایی انتقال اطلاعات بازی خود از Xbox 360 به Xbox One را داراست.

این عنوان، به زودی و به صورت رایگان برای ایکس باکس وان منتشر شده، و نظر میرود همانند نسخه ایکس باکس ۳۶۰ اش، به موفقیت های قابل قبولی دست یابد.

قابل ذکر است، این عنوان هم اکنون به صورت کامل و بی کم کاست، برای ایکس باکس ۳۶۰ و کامپیوتر های خانگی در دسترس است. اطلاعات خاصی نیز از زمان انتشار نسخه ایکس باکس وان این بازی منتشر نشده است.

در آخر نیز اگر علاقه مند به یک بازی رایگان بر محوریت جنگ با تانک ها هستید، میتوانید این عنوان را دانلود و با نصب بر روی کنسول خود، نهایت لذت را ببرید…

نظر شما در این باره چیست؟ با ما در میان بگزارید…

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *