ساخت ایمیل موقت رایگان در اندروید با اپلیکیشن Temporary Email

ساخت ایمیل موقت رایگان در اندروید با اپلیکیشن Temporary Email
  • 1394/1/10
  • مجتبی
  • 0

امروزه برای بهره بردن از خدمات و امکانات وب سایت ها و سرویس های آنلاین مختلف نیاز دارید تا در آنها ثبت نام کنید. تقریبا می توان به جرات گفت که همه سرویس های آنلاین برای ثبت نام از شما یک آدرس ایمیل می خواهند. اما چه کسی دوست دارد ایمیل خود را برای سایتی که فقط یک بار قرار است از خدمات عضویت آن استفاده کند به اشتراک بگذارد؟ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از ایمیل های فراوان سایت هایی که در آنها عضو هستید به ستوه آمده اید پس این مطلب را حتما تا انتها بخوانید.

برای حل مشکل مورد اشاره سرویس هایی با نام ایمیل موقت به وجود آمده اند که شما با استفاده از آنها قادر هستید تا یک آدرس ایمیل موقت ایجاد کنید و پس از ثبت نام در سایت مورد نظر دیگر نیازی به آن ایمیل نخواهید داشت!

screenshot_6_q90

حالا اپلیکیشنی به نام Temporary Email ساخته شده که کارش ایجاد ایمیل موقت برای شماست. با استفاده از اپلیکیشن یاد شده می توانید از ۹ دامین مختلف ایمیل رایگان بگیرید! هر چند که به گفته سازنده این برنامه دامین های بیشتری هم در آینده اضافه خواهند شد. اگر نگران این هستید که ایمیل های دریافتی را در این سرویس از دست بدهید اصلا جای نگرانی نیست چرا که امکان ذخیره ایمیل های صندوق ورودیتان برای مشاهده در حالت آفلاین وجود دارد.

این اپلیکیشن قادر است به راحتی با ایمیل هایی که به صورت HTML هستند هم کار کند. شما میتوانید یک بازه زمانی مشخص را تعیین کنید تا صندوق ورودی ایمیل موقتتان به صورت خودکار بروز گردد و ایمیل های جدید را برایتان نمایش بدهد. کپی کردن ایمیل ها نیز از دیگر ویژگی های خوب Temporary Email است که برای کاربران زیادی بسیار کاربردی خواهد بود.

با استفاده از ایمیل های موقت دیگر ایمیل اصلی شما عاری از اسپم ها و ایمیل های مختلف سایت هایی که در آنها عضو می شوید خواهد شد.

[button color=”gray” link=”http://iranapps.ir/app/com.willna.mailtrash” align=”center” target=”_blank”]دانلود از ایران اپز[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *