ادوبی چهار اپلیکیشن اندرویدی را منتشر کرد

ادوبی چهار اپلیکیشن اندرویدی را منتشر کرد
  • 1394/3/27
  • مبين
  • 0

شرکت ادوبی امروزه تمرکز خود را بر روی اپلیکیشن های موبایل گذاشته است. این هفته ادوبی چهار اپلیکیشن پلتفرم اندروید را با نام های Photoshop Mix, Brush CC, Shape CC و Color CC منتشر کرد که در حال حاضر در در گوگل پلی نیز قابل دانلود است.

این شرکت تقاضاهای زیادی را از کاربران اندروید برای Adobe Creative Cloud دریافت کرده است و در حال حاضر SDK آن را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا نگاهی کوتاه به این چهار اپلیکیشن داشته باشیم.

Photoshop Mix : عکس های گرفته شده با دوربین گوشی هوشمند خود را با Photoshop Mix به راحتی تغییر دهید، در این اپلیکیشن شما می توانید به راختی عکس خود را برش، تغییر رنگ و اضافه کردن جزئیات دیگر تغییر دهید.

Brush CC : شما با این اپلیکیشن می توانید کیفیت و وضوح تصاویر خود را با ویژگی هایی که در Adobe Photoshop CC یا Illustrator CC وجود دارد بالا ببرید.

Shape CC : سرعت جذب و تبدیل ارائه وکتور تصاویر گرافیکی موجود در Adobe Illustrator CC یا  Adobe Photoshop CC را ارئه می دهد.

Color CC : با رنگ های ساده به شما این امکان را می دهد تا به تصویر مورد نظر همانند اپلیکیشن های دسکتاپ  Illustrator, InDesign و فتوشاپ تم اضافه کنید.

شما می توانید اپلیکیشن های جدید ادوبی را در گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود در لینک های Photoshop MixBrush CCShape CC و Color CC دانلود کنید

منبع : [Tech Crunch]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *