دانلود انگری بردز ۲ از مرز ۳۰ میلیون گذشت

دانلود انگری بردز ۲ از مرز ۳۰ میلیون گذشت
  • 1394/5/28
  • مبين
  • 0

چندی پیش بود که شرکت Rovio اعلام کرد که نسخه ۲ سری بازی انگری بردز به زودی منتشر می شود و در نهایت دو هفته قبل بود که این بازی به صورت رسمی منتشر شد و از زمان انتشار آن تاکنون بش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است که این رقم برای دو هفته رکورد بسیار خوبی است.

به گفته شرکت Rovio حدود ۱۰ میلیون از این رقم عظیم از کشور چین است یعنی از کل دانلود این بازی تقریبا یک سوم آن متعلق به چینی ها بوده است. این بازی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و امکان خریداری نرم افزاری نیز وجود خواهد داشت.

__thumb_-3-AB2_30M_DL_1920x1080

انگری بردز ۲ از دو هفته پیش در سراسر جهان منتشر شد و پاسخ به فروتنی را نیز داده است و بعد از ۱۴ روز نیز آمار فوق العده ای را نیز از خود به جای گذاشته است. ۳۰ میلیون بار دانلود که یک سوم آن متعلق به چینی ها است.

در بازی جدید انگری بردز یا پرندگان خشمگین ماجراجویی تازه ای نیز آغاز می شود و شگفتی های هیجان اگیز در گوشه کنار و اطراف بازی نیز وجود خواهد داشت.

Rovio با وجود اینکه بازی های انگری بردز را اکثرا در قالب رایگان منتشر می کند اما به سودآور ترین بازی تبدیل شده است که در نهایت محبوبیت آن در مدت کوتاهی پس از عرضه به نحوی شده است که هرچیزی را زا انگری بردز ساخته اند از عروسک های زیبا گرفته تا لباس و دیگر چیزها که خود این ها به شکل دیگری سودآور خواهند بود. گویا آی تی پیشنهای می کند که اگر شما یان بازی را تاکنون دانلود نکرده اید آن را از طریق گوگل پلی یا اپ استور برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *