نسخه پی سی بازی Assassin’s Creed Syndicate پس از کنسول ها منتشر می شود

نسخه پی سی بازی Assassin’s Creed Syndicate پس از کنسول ها منتشر می شود
  • 1394/6/6
  • مبين
  • 0

تقریبا سه ماه پیش بود که استودیو بازی سازی یوبی سافت نسخه جدید بازی Assassin’s Creed را با عنوان Syndicate معرفی کرد. شرکت یوبی سافت این هفته اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Syndicate برای پی سی یا رایانه های شخصی پس از انتشار برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر می شود که البته مدت کم تر از یک ماه برای آن تعیین شده است.

علاقه مندان به این بازی بسیار هستند و شرکت یوبی سافت برای ارائه بهتر آن و بدون نقص بودن آن تعدات توسعه دهندگان این بازی را افزایش داده است که این عمل برای جلوگیری از تکرار رویکرد Assassin’s Creed Unity و Batman: Arkham Knight نیز می باشد. این دو عنوان مسائل گسترده ای داشتند و اشکالات کمدی آن ها موجب کاهش فروش آن ها نیز شد. با یان حال یک ماه انتظار بیش تر بریا این بازی بهتر از آن است که در نسخه پی سی اشکالاتی وجود داشته باشد.

assassins-creed-syndicate-first-screens-0513-03-1280x720

به گفته تیم توسعه یوبی سافت آن ها در حال کار بر روی هدف گرفتن تنظیمات دوربین با وضوح ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه هستند. حال پس از انتشار تریلر بازی Assassin’s Creed Syndicate این بازی وارد حاشیه شده است و ممکن است که تعداد شایعات آن رو به افزایش باشد. با این حال بازی Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر برابر با ۱ آبان ماه پاییز جاری برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین نسخه پی سی آن در تاریخ ۱۹ نوامبر برابر با ۲۸ آبان ماه سال جاری منتشر می شود.

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *