iPhone 4 در لیست محصولات منسوخ شده اپل

iPhone 4 در لیست محصولات منسوخ شده اپل
  • 1395/6/14
  • زهرا معبودی
  • 0

طبق برخی اسناد کمپانی اپل قرار است پس از معرفی آیفون ۷ برخی از تولیدات قدیمی این کمپانی از لیست پشتیبانی های اپل خارج شوند در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی دقیق اعضای این لیست بپردازیم.

به تازگی اسنادی از کمپانی اپل فاش شده است که با توجه به آنها به نظر می رسد کمپانی اپل قصد دارد پس از معرفی آیفون ۷ خود برخی از محصولات قدیمی خود را به لیست محصولات منسوخ شده منتقل نماید در ایم میان نام آیفون ۴ در کنار تعدای از آیپد ها و مک بوک های قدیمی این کمپانی به چشم می خورد.

از آنجا که آیفون ۷ در روز ۱۷ شهریور ماه رونمایی خواهد شد به احتمال زیاد از تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال جاری اپل پشتیبانی خود را از لیست محصولات منسوخ شده لغو خواهد نمود.

Vintage-Obselete

با توجه به اطلاعات کسب شده توسط gooyait.com لیست محصولات منسوخ شده که در واقع با نام Vintage/Obselete شناحته می شود، لیستی است که معمولا محصولاتی را که بیش از ۵تا ۷ سال از لغو تولید آن ها گذشته در خود جای می دهد این لیست معمولا هر چند سال یکبار توسط اپل بروز رسانی می شود. محصولاتی که در این لیست قرار می گیرند معمولا یا دیگر اصلا پشتیبانی نخواهند شد و یا پس از آن دارای پشتیبانی بسیار محدود خواهند بود.

در کنار آیفون ۴ که به لیست پشتیبانی محدود اضافه شده باید به آی‌مک ۲۰ اینچی عرضه شده در سال ۲۰۰۹، مک مینی و مک مینی سرور اواسط سال ۲۰۱۰ نیز اشاره کرد.

Apple-tim kok

در مورد محصولاتی که پشتیبانی از آن‌ها بصورت کامل قطع خواهد شد باید به آیپاد شافل نسل دوم عرضه شده در اواخر سال ۲۰۰۷، آیپاد شافل نسل دوم عرضه شده در اواخر سال ۲۰۰۸، آیپاد ۱۲۰ گیگابایتی، آیپاد تاچ نسل دوم، آیپاد نانو نسل چهارم و مک بوک ۱۳ اینچی اواخر سال ۲۰۰۸ اشاره نمود.

بنابر اعلام رسمی کمپانی اپل، قرار است در روز چهارشنبه هفته جاری نسل جدید آیفون های این کمپانی رونمایی شود. این گوشی ها بر اساس اطلاعات بدست آمده از ویژگی هایی چون دوربین دوگانه در پشت، نمایشگر ۵٫۵ اینچی، بهره گیری از حافظه داخلی بالاتر و همچنین بهره مندی از طیف رنگی بهره می برند. به نظر می رسد اپل قصد دارد در این مراسم از اپل واچ ۲ خود نیز رونمایی نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *