شوک افزایش فروش محصولات htc و رقم ۴۲ درصدی آن

شوک افزایش فروش محصولات htc و رقم ۴۲ درصدی آن
  • 1395/7/17
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت اچ تی سی مدت هاست که با گوشی های خوش ظاهرش، در میان فروشنده های رده بالا خود را جای داده بود اما از اوایل امسال یعنی سال ۲۰۱۶ متوجه شدیم که یک نوع رکود در توسعه این شرکت ایجاد شده که علت آن استقبال عمومی کمتر نسبت به این شرکت و گوشی هایش، بوده است. اگر موضوع همینطور پیش می رفت این شرکت لاجرم باید با این عرصه خداحافظی می کرد تا اینکه خبر دار شدیم در ماه گذشته، فروش گوشی های اچ تی سی با رشد ناگهانی ۴۲ درصدی روبرو شده و این موجب شده که اچ تی سی هنوز به حیات خود امیدوار باشد. برای اطلاع از میزان و آمار فروش شرکت htc این خبر گویا آی تی را تا انتها بخوانید.

htc-42-higher-september-revenue-august

هر چند این رشد ۴۲ درصدی در مورد ماه گذشته است اما وقتی که به بازه های فروش این شرکت توجه کردیم متوجه شدیم که میزان فروش شرکت تایوانی اچ تی سی در سپتامبر امسال نسبت به سپتامبر ۲۰۱۵ هم رشد ۳۱٫۳ درصدی داشته که این واقعا عالی است. شواهد حاکی از این است که فروش های این شرکت درماه های آگوست و سپتامبر به ترتیب ۶۵۷۹ و ۹۳۳۲ میلیون دلار بوده است.

 اگر یک دید گسترده تری داشته باشیم و فروش این شرکت را برای یک بازه سه ماهه در نظر بگیریم باز هم باید بگوییم که اچ تی سی ۲۰۱۶ را بهتر و پر بار تر از ۲۰۱۵ سپری کرده است. در آمد سه ماهه سوم این شرکت ۲۲٫۲۳ میلیارد دلار بوده که نسبت به سه ماه سوم ۲۰۱۵ حدود ۳٫۷۵ درصد رشد داشته است. شاید رکود گذشته را بتوان به عنوان آرامش پیش از طوفانی شناخت که برای هر شرکت خوب و قدر رخ می دهد.

htc-42-higher-september-revenue-august

 هر چند اچ تی سی هم اکنون در حال همکاری با گوگل برای گوشی های پیکسل است اما به نظر نمی رسد این رشد ناگهانی ارتباطی به همکاری با گوگل داشته باشد. از طرفی نکته مهم تر هم این است که وقتی گوشی های اچ تی سی پیکسل به بازار بیاید احتمال رشد چند برابری فروش این شرکت باز هم وجود دارد که این ها همه به عنوان یک خبر خوب و اتفاق امید بخش برای اچ تی سی، خواهد بود.

نظر شما در مورد این شرکت و محصولاتش چیست؟ آیا شما تا کنون از اچ تی سی استفاده کرده اید؟ نظر خود را در مورد محصولات این شرکت و کیفیت انواع مدل های آن با گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *