تراشه جدید اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ از دوربین دوگانه پشتیبانی خواهد کرد

تراشه جدید اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ از دوربین دوگانه پشتیبانی خواهد کرد
  • 1395/12/18
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که در شایعات گذشته خواندید، گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود اما این موضوع، بدین معنی نیست که شرکت سامسونگ تصمیمی برای به‌کارگیری این فناوری در محصولات خود مانند سازندگان دیگر از جمله هوآوی، اپل و ال‌جی ندارد. تبلیغ جدید منتشر شده، بخشی از قابلیت‌های تراشه اگزینوس سری ۹ سامسونگ را به نمایش می‌گذارد و در این تبلیغ به پشتیبانی از دوربین دوگانه توسط این تراشه اشاره می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

در تبلیغ جدید تراشه اگزینوس سری ۹ سامسونگ، اشاره شده است که این چیپ‌ست از ISP دوگانه پشتیبانی می‌کند و این موضوع، به معنای پشتیبانی چیپ‌ست‌های بعدی اگزینوس سامسونگ از دوربین دوگانه است. هم‌چنین، یک تصویر از یک گوشی معرفی‌نشده گلکسی سامسونگ با دوربین دوگانه در این تبلیغ فاش شده است.

البته از آنجایی‌که محصول فاش‌شده در تبلیغ هیچ شباهتی به آنچه که در تصاویر مختلف از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دیده‌ایم، ندارد؛ به‌نظر می‌رسد که این محصول فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ باشد یا شاید، گوشی خواهد بود که پس از رونمایی از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به بازار عرضه می‌شود. به هرحال، نمی‌دانیم که محصول فاش‌شده توسط سامسونگ صرفاً یک ایده بوده یا تصویری از گوشی‌های آینده این سازنده است. به هرحال، از آنجایی‌که حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی جای نگرفته است، این مدل، گوشی گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس نخواهد بود.

شرکت سامسونگ با انتشار این تصویر، گمانه‌زنی‌ها را پیرامون محصولات جدید خود افزایش می‌دهد و حتی ممکن است برخی از شایعه‌پردازان، گوشی فاش‌شده را به عنوان نسخه سوم گلکسی اس ۸ سامسونگ در نظر بگیرند که از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. هرچند، بعید است که شرکت سامسونگ، برنامه‌ای برای عرضه نسخه سوم گوشی گلکسی اس ۸ داشته باشد.

اگزینوس ۸۸۹۵

بنابر شایعات، چیپ‌ست اگزینوس سری ۹ سامسونگ در گوشی‌های رده‌بالا و پرچم‌دار سامسونگ به کار گرفته خواهد شد و انتظار داریم که شرکت سازنده، گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را با این چیپ‌ست به صورت گسترده عرضه نماید. اگر به دنبال رونمایی از گوشی گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام هستید، باید گفت که این مدل معرفی خواهد شد اما هیچ‌گاه به صورت جهانی عرضه نمی‌شود و تنها در ایالات متحده، نسخه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در دسترس قرار خواهد گرفت.

هم‎چنین، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را با نمایشگر ۵٫۷ اینچی (برای مدل استاندارد) و نمایشگر ۶٫۲ اینچی (برای مدل پلاس) ارائه دهد و هر دو مدل به یک صفحه‌نمایش با نسبت تصویر ۱۸٫۵ به ۹ مجهز خواهد بود که صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ را در مقایسه با نسل قبل، کشیده‌تر جلوه می‌دهد.

به هرحال، در ۲۹ مارس (چهارشنبه، ۹ فروردین‌ماه) شرکت سامسونگ به طور رسمی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی خواهد کرد و به شایعات مختلف پیرامون گوشی‎های پرچم‌دار جدید خود خاتمه خواهد داد. این دو مدل با اینکه در ابتدا برای عرضه در ۲۱ آوریل در نظر گرفته شده بود، یک هفته بعد در ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) به بازار عرضه می‌شود. شرکت سامسونگ در ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) پیش‌فروش گوشی پرچم‎دار جدید خود را آغاز خواهد نمود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *