محصول جدید ال‌جی با نام X VENTURE رونمایی شد

محصول جدید ال‌جی با نام X VENTURE رونمایی شد
  • 1396/3/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

امروز دومین محصول از سری X شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۷ رونمایی گردید. این تلفن هوشمند برای کاربران فعالی ساخته شده که از گوشی در جریان زندگی پر مشغله خود مرتبا استفاده می کنند.

گویا آی تی – محصول LG X VENTURE به عنوان جدیدترین میان‌رده شرکت ال‌جی، برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال یک همراه برای تحقق ماجراجویی‌های خود هستند. تلفن همراهی ویژگی ها، قابلیت‌ها، ظاهر کاربرپسند و مقاومت مناسب را همزمان دارد. این محصول افزون بر دارا بودن استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، ۱۴ تست مقاومت MIL-STD 810G که توسط ارتش آمریکا طراحی شده‌اند را پشت سر گذاشته است. افزون بر مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت با دمای بالا، شوک و آب، گوشی LG X VENTURE به صورت مداوم در عمق ۱٫۵ متری آب برای مدت ۳۰ دقیقه آزمایش شده و با موفقیت آن را سپری کرده است.
گفتنی است این گوشی با وجود مقاومت بدنه در برابر تغییر شکل و ضربه‌های سخت، دارای ویژگی های خاصی برای محیط خارج از منزل است. ویژگی هایی که مخصوص گوشی LG X VENTURE طراحی شده‌ است شامل برنامه‌‌ای با کاربری چندگانه است و همچنین دارای ۶ ابزار کاربردی در قالب یک نرم‌افزار می باشد. ابزارهایی که در برنامه مخصوص سبک زندگی فعالانه و پرمشغله تعبیه شده است شامل مواردی مانند فشارسنج، قطب‌نما، سنجش میزان فعالیت (تعداد قدم/ میزان کالری/ میزان فاصله)، پیگیری فعالیت‌ها، گزارش آب‌وهوا و چراغ‌قوه می‌باشند. این دستگاه تلفن همراه با دارا بودن قاب فلزی و جنس خاص بدنه پشتی که از لیز خوردن جلوگیری می‌کند، از ظاهری قوی و در عین حال جدید بهره برده و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به بازار ارائه می‌شود.

ال‌جی این موضوع را در نظر دارد که همه فعالیت‌ها و اقدامات روزمره افراد خارج از خانه در هوای گرم و مطبوع اتفاق نمی‌افتد و به همین دلیل در مدل LG X VENTURE از کلید فیزیکی در صفحه جلویی یک کلید QuickButton در قسمت کناری استفاده کرده است. این امکان جدید قرار داده شده در این گوشی باعث می‌شود هنگامی که کاربر دستکش به دست دارد و یا در محیط مرطوب و گل‌آلود است به راحتی از گوشی تلفن همراه خود استفاده کند. جالب است بدانید کلید QuickButton با توجه به نحوه فشار دادن آن عملیات مختلفی انجام می دهد. با وارد کردن یک فشار لحظه‌ای قابلیت‌های مخصوص محیط بیرون، فشار بلند مدت برای تنظیمات و دوبار فشار دادن برای رفتن به حالت کاربری با دستکش تا وقتی صفحه‌نمایش را با دستکش لمس می‌کنید گوشی متوجه شود. همچنین این دکمه را برای اجرای برنامه مورد نظر خود و کاربری هنگامی که صفحه‌ نمایش گوشی خاموش است، می‌توانید شخصی‌سازی نمایید.
گوشی LG X venture از قابلیت‌های پرطرفداری که در سری G و V بکار برده شده‌اند نیز بهره می‌برد. قابلیت‌هایی از جمله حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و دوربین دوگانه. برای عکس‌برداری سلفی با جمعیت زیاد دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ۱۲۰ درجه در جلوی گوشی مناسب است و عکس‌های نفس‌گیر با جزئیات زیاد و دقت تصویر بالا توسط دوربین پشتی با لنز ۱۶ مگاپیکسلی گرفته می شود. باتری با ظرفیت بالا ۴۱۰۰ میلی‌آمپری برای ۲۴ ساعت کاربری جوابگو بوده و با دارا بودن قابلیت Quick Charge 2.0 می‌توان آن را در ۴۸ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کرد.

رئیس بخش ارتباطات موبایل ال‌جی آقای Juno Cho می‌گوید: مشتریانی با سبک زندگی پر مشغله به تلفن همراهی نیاز دارند که نیازمند مراقبت زیاد نباشد و وقتی جایی می‌روند دغدغه نگهداری از آن را نداشته نباشند. گوشی LG X venture از جمله آن مدل‌هایی که همه چیز را فدای مقاومت می‌کنند نیست. این گوشی با دارا بودن المان های بسیار زیادی از قابلیت‌ها، باتری با ظرفیت بالا و قابلیت‌های تصویربرداری عالی، بهترین همراه برای کاربرانی است که به دنبال موبایلی برای هر لحظه و هرجا هستند.
از امروز در آمریکای شمالی گوشی LG X venture به بازار ارائه شده و در هفته‌های آتی در اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه نیز وارد بازار می‌شود.

مشخصات کلیدی
چیپست: پردازنده Qualcomm Snapdragon 435
صفحه‌نمایش: صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی FHD ( وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ )
حافظه: رم ۲ گیگابایتی LPDDR3 / حافظه ۳۲ گیگابایتی eMMC / پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ۲ ترابایت
دوربین: جلو: ۵ مگاپیکسل با لنز عریض / لنز دوگانه پشت: ۱۶ مگاپیکسل با لنز استاندارد
باتری: ۴۱۰۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عامل: اندروید نوقا ۷٫۰
سایز: ۱۵۴ x 75.8 x 9.29 میلی‌متر
وزن: ۱۶۶ گرم
شبکه: : LTE / 3G / 2G
اتصالات: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 4.2 / NFC / USB Type-B 2.0
رنگ: مشکی و قهوه‌ای
دیگر امکانات: استاندارد IP68 ضد آب‌وخاک / حسگر اثرانگشت / شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 2.0 / قابلیت‌های ویژه محیط بیرونی/ QuickButton / رادیو FM / GPS / شتاب‌سنج / قطب‌نمای دیجیتالی / ژیروسکوپ / فشارسنج

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. با سلام اسکرین شات روی lg x venture چگونه انجام میشودِبا تشکر و تبریک سال نو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *