اپلیکیشن یوتیوب TV برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ و LG منتشر شد

اپلیکیشن یوتیوب TV برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ و LG منتشر شد
  • 1396/8/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

گوگل که به نظر می‌رسد برای ورود به دنیای صفحه نمایشهای بزرگ عزمی جدی دارد، چندی پیش اپلیکیشن سرویسی از مجموعه اشتراک ویدیوی بلند آوازه خود یعنی یوتیوب TV را برای سیستم عامل Android TV و کنسول Xbox One شرکت مایکروسافت عرضه کرد و در همان هنگام از ورود قریب الوقوع این اپلیکیشن به دستگاههای بیشتر خبر داد؛ خبری که خیلی زود به حقیقت پیوست تا تلویزیونهای هوشمند سامسونگ و LG میزبان بعدی اپلیکیشن یوتیوب TV قلمداد شوند.

گویا آی تی – کاربران تلویزیون های هوشمند ساخت سال ۲۰۱۶ به بعد از دو شرکت سامسونگ و LG هم اکنون می‌توانند یوتیوب TV را بر روی تلویزیون هوشمند خود داشته باشند. بدین صورت که اگر از کاربران سامسونگ هستید، کافی است تا ضمن اتصال به اینترنت، به منوی Apps رفته و نگاهی به لیست اپلیکیشنهای پیشنهاد شده بیندازید، در این صورت حتماً یوتیوب TV را پیدا خواهید کرد.
کاربران تلویزیونهای هوشمند LG نیز کافی است تا بعد از ورود به LG Content Store، عبارت YouTube TV را جست و جو کرده و پس از یافتن این اپلیکیشن، به راحتی آن را دانلود کنند.
البته به یاد داشته باشید که اگر تا کنون حساب کاربری یوتیوب نساخته اید، از طریق این اپلیکیشن تلویزیونی این امکان را نخواهید داشت و از این رو و به ناچار، باید این کار را توسط تلفن هوشمند یا رایانه شخصی تان انجام دهید.
همچنین جای نگرانی برای دارندگان تلویزیونهای هوشمند قدیمی تر این دو شرکت وجود ندارد، چراکه گوگل اعلام کرد یوتیوب TV برای تلویزیون های ساخت ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ سامسونگ و LG نیز به زودی عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *