تجربه ای متفاوت از مولتی تسکینگ در اندروید با اپلیکیشن Pintasking

تجربه ای متفاوت از مولتی تسکینگ در اندروید با اپلیکیشن Pintasking
  • 1396/11/6
  • بابک شالکونژاد
  • 0

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که دلتان برای نوار وظیفه محیط ویندوز یا کلید ترکیبی  ALT-TAB تنگ شده است یا می‌خواهید با سرعت هر چه بیشتر بین برنامه‌های خود بر روی اندروید جابجا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

گویا آی تی – خوشبختانه قابلیت مولتی تسکینگ محدود به وب سایت‌ها نمی‌شود و می‌توان از آن‌ در سایر برنامه‌ها مانند Pintasking بر روی دستگاه اندروید نیز استفاده کرد.

تنظیمات:

نرم‌افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید. چنانچه پس از نصب پیغامی دریافت کردید مبنی بر این‌که سرویس دسترسی Pintasking را فعال کنید، تقریبا کار تمام است و کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

Settings > Accessiblity > tapPintasking > toggle On.

زمانی که قصد دارید یک نرم‌افزار را minimize  کنید بخش اعلانات را باز کنید و گزینه Tap to pin را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ابتدا شما باید در حال اجرای یک نرم‌افزار در پیش زمینه باشید تا بتوانید آن را به صفحه نمایش خود سنجاق (pin) کنید.

بعد از سنجاق (pin) کردن حداقل دو نرم‌افزار شما می‌توانید به راحتی با انتخاب آیکن آنها که در سمت راست گوشی شناور شده است بین آن‌ها حرکت کنید. این کار باعث حذف نرم افزارهای سنجاق شده شما نخواهد شد.

در حال حاضر با استفاده از نسخه رایگان Pintasking تنها می‌توانید دو نرم افزار را سنجاق کنید. در صورتی که علاقمند به استفاده از سنجاق‌های بیشتری هستید، می‌توانید از نسخه حرفه‌ای این نرم افزار استفاده کنید تا به صورت نامحدود سنجاق در اختیارتان قرار گیرد. نسخه حرفه‌ای امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت تغییر اندازه سنجاق‌ها و میانبر pseudo alt-tab اشاره کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *