مایکروسافت نسخه اندرویدی Bing را بروز رسانی کرد

مایکروسافت نسخه اندرویدی Bing را بروز رسانی کرد
  • 1396/11/8
  • زهرا معبودی
  • 0

گرچه پاداش های مایکروسافت جهانی نیست و تنها به کاربران آمریکایی اش که از مرورگر بینگ استفاده می کنند تعلق می گیرد اما امروز متوجه شدیم که این شرکت، برای جهانی تر کردن استفاده از موتور جستجوی بینگ اقداماتی روی نمونه اندرویدی آن انجام داده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

گویا آی تی: مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن اندرویدی بینگ را به روز رسانی کرده و برای اینکه کاربران بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند و آن را به رقابت بکشاند، ویژگی هایی بدان اضافه کرده است. هر چند گوگل یک موتوی جستجوی جهانی است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، اما علاقمندان به مایکروسافت قطعا از تغییرات بوجود آمده برای بینگ استقبال خواهند کرد.

این تغییرات شامل، تصاویر، ویدیو ها و قابلیت پیدا کردن متن در صفحات اینترنتی است.

بینگ

علاوه بر تغییرات ایجاد شده، شاهد این هستیم که وضعیت مپ و نقشه نیز بهتر شده و بسیاری از باگ های شناخته شده برای آن بهبود یافته اند. البته تمامی تغییرات در دسترس تمامی کاربران در سراسر دنیا نیست و بیشتر به کاربران ایالات متحده ختم می شود ولی بعید نیست که این اقدام اولین گام برای توسعه بینگ برای سراسر دنیا باشد.

البته تغییرات یاد شده هم اکنون در نسخه بتا قرار دارد، و نسخه اصلی به صورت رسمی منتشر نشده است. به همین دلیل اگر بخواهید به جمع دارندگان نسخه بتا وارد شوید باید ابتدا وارد اجتماع بتا شوید و بعد نسبت به دریافت نسخه بتا طبق ضوابط اقدام نمایید.

بنظر شما آیا بینگ موفق می شود که در لیست موتورهای جستجوی جهانی رقابتی سراسری داشته باشد و کاربران گوگل را از آن خود کند؟ برای چنین هدفی به نظر شما چه کاری باید بکند و چگونه باید تغییر یابد؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این خبر را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع : Google Play Store

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *