آموزش روش های پرداخت قبض ایرانسل دائمی

آموزش روش های پرداخت قبض ایرانسل دائمی
  • 1402/12/25
  • زهرا معبودی
  • 0

پرداخت قبض ایرانسل دائمی تا حدودی شبیه به پروسه پرداخت قبض ایرانسل اعتباری است. به لطف فضای مجازی و امکاناتی که برای کاربران در نظر گرفته شده است هم اکنون شما می توانید از طریق اپلیکیشن ها، کدهای دستوری و شماره تلفن های ثابت به پرداخت قبض ایرانسل دائمی خود اقدام کنید.

در ادامه این آموزش به تمام نکات پیرامون پرداخت قبض ایرانسل دائمی پرداخته ایم و روش ها و ابزارها را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی در هر کجا که هستید قبض خود را پرداخت کنید.

 

معرفی شیوه های پرداخت قبض دائمی خط ایرانسل

در حال حاضر شیوه های مختلفی (بالغ بر ۶ روش) برای پرداخت قبض ایرانسل دائمی در اختیار کاربران است که به اختصار به شرح زیر است:

  1. استفاده از کد دستوری
  2. استفاده از وب سایت ایرانسل
  3. استفاده از سامانه های آنلاین واسط پرداخت
  4. پرداخت لحظه ای و اتوماتیک قبض ایرانسل دائمی
  5. استفاده از اپلیکیشن های واسط پرداخت
  6. اپلیکیشن ایرانسل من (برای پرداخت قبض ایرانسل دائمی و اعتباری)

شما می توانید به تناسب آنچه که در اختیار دارید یکی از روش های یاد شده را انتخاب کنید و نسبت به پرداخت قبض ایرانسل دائمی خود اقدام کنید.

روش های پرداخت قبض ایرانسل دائمی

روش مشاهده قبض ایرانسل دائمی

برای این که بتوانید قبض خط ایرانسل خود را پرداخت کنید لازم است که ابتدا این قبض را مشاهده کنید چرا که به اطلاعات داخل قبض نیاز دارید.

برای این کار ۵ راه را به شما توصیه می کنیم:

  1. استفاده از کد دستوری #۷*
  2. استفاده از تلفن گویای ۷۰۷۱
  3. استفاده از وب سایت ایرانسل
  4. استفاده از وب سایت های واسط پرداخت نظیر قبضینو و پیشخوان
  5. استفاده از دفاتر خدمات ایرانسل (حضوری)

اگر قصد دارید که از طریق وب سایت ایرانسل قبض دائمی خود را مشاهده کنید اینجا را کلیک کنید. اما اگر این پروسه از طریق وب سایت ایرانسل کمی گیج کننده بود می توانید روش ساده تر یعنی وب سایت های واسط را امتحان کنید. برای این کار می توانید از سایت پیشخوان۲۴ استفاده کنید.

جهت پرداخت قبض دائمی خط ایرانسل خود از طریق وب سایت پیشخوان ۲۴ به این آدرس بروید.

روش مشاهده قبض ایرانسل دائمی

همانطور که مشاهده می کنید در کادر اول لازم است که شماره موبایل خود را وارد کنید و در ادامه سیستم شناسایی می کند که خط شما برای چه اپراتوری است. در انتها می توانید روی دکمه سبزرنگ مشاهده قبض همراه کلیک کنید تا بتوانید قبض خود را مشاهده کنید. درصورتی که قبض کاغذی دارید می توانید از لینک پرداخت با قبض کاغذی استفاده کنید و ضمن وارد کردن شناسه با کارت بانکی خود اقدام به پرداخت کنید.

اگر می خواهید که صورت حساب های پرداختی همیشه داشته باشید باید وارد سامانه شوید.

 

کد دریافت شناسه قبض ایرانسل دائمی

کد دریافت شناسه قبض ایرانسل دائمی برای کسانی به کار می آید که شناسه قبض ندارند. برای این منظور کافی است که از کد ۲۱۲۱ استفاده کنید. روش استفاده از کد دریافت شناسه قبض ایرانسل دائمی بدین صورت است که:

شماره تلفن دائمی خود را به کد ۲۱۲۱ پیامک کنید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

روش پرداخت قبض ایرانسل با شماره تلفن

در صورتی که بخواهید از طریق تلفن اقدام به پرداخت قبض ایرانسل کنید کافی است که یکی از دو روش زیر را استفاده کنید:

  1. استفاده از کد دستوری #۷*
  2. استفاده از تلفن گویای ۷۰۷۱

دقت کنید که در هر دو مورد نیاز دارید که شماره کارت و رمز دوم را در اختیار داشته باشید.

 

برای پرداخت قبض میان دوره ایرانسل چکار کنیم

شما با هر روشی که بخواهید می توانید به راحتی قبض میان دوره ایرانسل را پرداخت کنید. اما دقت کنید که وب سایت آپ (سامانه آسان پرداخت)‌ ساده ترین روش برای پرداخت قبوض میان دوره خطوط همراه از جمله خط ایرانسل است.

برای این منظور وارد آدرس asanpardakht.ir/phone-bill-payment شوید.

در این صفحه که می توانید آن را با موبایل یا مرورگر وب مشاهده کنید می توانید طبق شرح زیر اقدام به پرداخت قبض میان دوره ایرانسل دائمی خود کنید:

پرداخت قبض میان دوره ایرانسل

در این جا لازم است که ابتدا شماره موبایل را وارد کنید و در قسمت دوم گزینه میان دوره را انتخاب کنید. در نهایت لازم است کد امنیتی را به درستی وارد کنید و روی دکمه استعلام کلیک کنید.

با این کار شما به مراحل پرداخت میان دوره وارد شده و می توانید از طریق کارت بانکی و رمز دوم اقدام به پرداخت کنید. ناگفته نماند که این ویژگی در قسمت پرداخت قبوض اپلیکیشن اپ و هر اپلیکیشن واسط پرداخت که از پرداخت قبوض پشتیبانی می کند قابل مشاهده و استفاده است.

 

پرداخت آنلاین قبض ایرانسل چقدر طول می کشد

به کمک سامانه هایی که در بالا به شما معرفی شد می توانید به طور انلاین اقدام به پرداخت قبض ایرانسل خطوط دائمی کنید. به محض این که شما پرداخت خود را انجام دهید در کمتر از ۱ ساعت پرداخت شما ثبت می شود و نتیجه به صورت پیامک به شما اعلام می شود.

توجه داشته باشید که همیشه بعد از پرداخت آنلاین قبض دائمی ایرانسل اسکرین شات و پیامک های دریافتی در پروسه پرداخت را نگهداری کنید.

 

آیا پرداخت قبض ایرانسل دائمی دیگران امکان پذیر است

بله.

در حال حاضر تلفن گویای ۷۰۷۱ برای استعلام و پرداخت خطوط دائمی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر می خواهید از خطوطی غیر از شماره مد نظر اقدام به دریافت شناسه قبض و پرداخت خط داشته باشید می توانید از تلفن ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ استفاده کنید. با شماره گیری این خط از طریق هر تلفنی می توانید وارد پروسه معرفی خط و دریافت قبض شوید. پس از دریافت شناسه قبض می توانید از روش های مختلف گفته شده در این راهنما نسبت به پرداخت قبض ایرانسل دائمی دیگران اقدام کنید.

 

پرداخت اتوماتیک قبض ایرانسل دائمی چگونه است

شما می توانید به منظور پرداخت لحظه ای خطوط دائمی ایرانسل مشخص کنید که سقف میزان مصرف تان چقدر باشد و با تعیین آن در لحظه به طور اتوماتیک در زمان رسیدن به حد نصاب پرداخت را توسط سامانه های آنلاین انجام دهید.

گفتنی است در حال حاضر کاربران بانک ملت که دارای همراه بانک ملت هستند و همچنین کاربران سامانه پیمان می توانند از این فرصت عالی بهره مند باشند. (منبع)

نحوه مشاهده صورت حساب در ایرانسل من

برای این که بخواهید صورت حساب خود را از سامانه رسمی ایرانسل مشاهده کنید دو راه دارید:

  • سوپر اپلیکیشن ایرانسل من
  • نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من

اگر از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می کنید کافی است در صفحه اصلی گزینه خدمات را پیدا کنید و ضمن ورود به این بخش روی گزینه مشاهده صورت حساب کلیک کنید. در نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من می توانید از صفحه اصلی روی گزینه سایر کلیک کنید و بعد مشاهده صورت حساب را پیدا کنید و اقدامات بعدی را انجام دهید.

 

آیا پرداخت قبض ایرانسل با خط همراه اول امکان پذیر است

بله!

کافی است با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ از طریق خط همراه اول تماس بگیرید و نسبت به استعلام قبض ایرانسل دلخواه (برای خود یا دیگران) اقدام کرده و پرداخت را در لحظه با داشتن یک کارت بانکی و رمز دوم بانکی انجام دهید.

اگر شما از خطوط اعتباری ایرانسل استفاده می کنید توصیه می کنیم که راهنمای پرداخت قبض اعتباری ایرانسل را بخوانید.

آیا در رابطه با آنچه در این صفحه خواندید تجربه ای دارید؟ لطفا آن را در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *