10 آنتی ویروس برتر برای ویندوز

10 آنتی ویروس برتر برای ویندوز
  • 1390/11/5
  • رضا مهرابي
  • 69

در سال 1970 بصورت عمومی تکنولژی و فن آوری ای اختراع شد که همه ی جهان را دگرگون ساخت و بعد ها به عنوان شبکه ی جهان وب شناخته شد . از آن زمان تا کنون اینترنت بوجود آمد اما با گذشت زمان و وابسته شدن بسیاری از افراد به اینترنت تمام تهدیدات محیطی نیز افزایش یافت و این تهدیدات محیط آنلاین به نگرانی بسیاری برای دولت ها تبدیل شد .

علاوه بر محیط آنلاین ، بخاطر گسترش اطلاعات فردی و سازمانی بر روی کامپیوتر ها و تمایل هکر ها برای بدست آوردن آن ها ، مبحث امنیت به یک مساله ی جدی برای هر کسی تبدیل شده است.

اما محافظان ما در این جهان تنها آنتی ویروس ها هستند که هزاران گونه از آن در دنیای وب وجود دارد . اما روز به روز به گستردگی جواب اینکه “کدام آنتی ویروس برای من بهتر است ؟” بعضی از ما را دچار مشکل کرده است . من در این پست قصد دارم با توجه به اطلاعات آماری ، بررسی های متعدد و تجربه شخصی در مورد این نرم افزار ها به این سوال پاسخ بدهم . البته قبل از اینکه ما بررسی را شروع کنیم توجه داشته باشید که آنتی ویروس ها بر اساس آخرین بروزرسانی ها و آپدیت ها بررسی شده اند پس شماهم همیشه این کار را در نظر بگیرید .

بهترین آنتی ویروس ها (البته در حالت پرمیوم)

1- آنتی ویروس بیت دفندر

این آنتی ویروس کار خود را به عنوان یک آنتی ویروس غیرموثر آغاز کرد . اما با گذشت زمان تبدیل به یکی از بهترین نرم افزار های آنتی وروس شد . رابط کاربری ساده و کاربرپسند بودن آن سر و صدای زیادی بین کاربران کرده است. به نظر من همه ویژگی های یک آنتی ویروس خوب در این نرم افزار وجود دارد مانند :امنیت بالا ، سهولت استفاده و البته استفاده ی شرکت ناسا از این آنتی ویروس به عنوان سیستم امنیتی خود. این آنتی ویروس بطور دایم کامپیوتر شما را با کمترین استفاده رم اسکن کرده و اگر موردی دیده شد به شما خبر میدهد. همچنین این برنامه بلافاصله پس از یافتن ویروس ها آن ها را بطور موقت غیر فعال میکند و با اجازه ی شما نیز میتواند آن را پاک کند . به نظر من این آنتی ویروس عالی ترین آنتی ویروس موجود در جهان است .

2- آنتی ویروس نورتن

در دنیای وب همه چیز در مورد این آنتی ویروس شنیده میشود ، این آنتی ویروس یک امنیت پر قدرت در مقابل عوال خارجی و وب است که هرکسی میتواند از آن لذت ببرد . تنها مشکل نورتن نیاز آن به یک سیستم قدرت مند است تا بتوانند درست کار کند . ولی اگر شما آن را نصب کنید از تقریبا همه ی ویروس ها و نرم افزار مخرب بخاطر گستردگی پایگاه داده این نرم افزار میتوانید سود ببرید ، همچنین این نرم افزار تمام ایمیل ها و دانلود های شما را اسکن میکند.

3- آنتی ویروس نود 32

نود 32 یکی از آنتی ویروس هایی که چند سالی به شدت گرفتار و زمین گیر است . نسخه جدید آنتی ویروس Eset nod 32 یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده و کارکننده از نظر ایرانی هاست . این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمیکند و نسخه پرمیوم با نسخه رایگان هیچ فرقی ندارد ، عالی کار میکند ، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد . اگر شما بدنبال آنتی ویروسی هستید که بی سر و صدا در پس زمینه کامپیوتر برای شما کار کند نود 32 بهترین گزینه است .

4- آنتی ویروس کسپراسکی

کسپراسکی یکی از قدیمی ترین آنتی ویروس هایی است که از قدیم تا کنون توانسته است قدرت مانور خود را نگه دارد . یکی از بهترین و قدیمی ترین ویژگی های این آنتی ویروس ، اسکن سریع صفحات وب و دانلود های شماست . این یک نرم افزار خوب برای لپ تاب های شما که بیشتر در امر کسب و کار فعالیت میکنید می باشد و همچنین بیشتر کارشناسان این آنتی ویروس را برای امنیت اینترنت و وب توصیه میکنند .

5- آنتی ویروس ZoneAlarm

من باید به این اعتراف کنم که آنتی ویروس مورد علاقه ی من این آنتی ویروس میباشد . من برای یک دوره ی بسیار طولانی از این آنتی ویروس استفاده کردم و هیچ چیز بدی که در مورد آن میگویند را در آن ندیدم . یکی از بهترین ویژگی ها این آنتی ویروس رایگان، فایروال قدرتمند آن است . اما این آنتی ویروس نیز همانند آنتی ویروس نورتون تشنه به حافظه ی رم کامپیوتر است و برای استفاده عالی از همه ی امکانات آن باید به یک کامپیوتر قوی مجهز باشید .

6-آنتی ویروس مکافی 2012 پلاس

اگر شما یه روش امنیتی قدیمی علاقه مند هستید میتوانید از این آنتی ویروس استفاده کنید . این آنتی ویروس یکی از قدیمی ترین آنتی ویروس های موجود در بازار است . حتما همه ی شما در مورد این آنتی ویروس شنیده اید . البته کارکنان شرکت مکافی امسال آنتی ویروس خوبی را به بازار عرضه کرده اند و بهترین ویژگی این آنتی ویور ارائه ی حفاظت بسیار خوب است .

7- آنتی ویروس پاندا

با وجود اینکه این آنتی ویروس یکی از شکست خوردگان در قدیم است اما امسال یکی از بهترین آنتی ویروس ها خود را ارائه کرده است . این آنتی ویروس یکی از بزرگترین آنتی ویروس های قدیم بود و از بهترین ویژگی ها آن میتوان به تعادل رابطه ی تعاملی کاربری ، امنیت آن و پایگاه های داده ی آن اشاره کرد . البته فکر نمیکنم تعداد بسیاری از این آنتی ویروس استفاده کنند اما باید توجه کرد که این آنتی ویروس یک آنتی ویروس بسیار عالی برای آنانی است که از کامپیوتر های بسیار قدیمی و کم قدرت استفاده میکنند.

8-آنتی ویروس AVG

 

به جرأت میتوانم بگویم که این آنتی ویروس در صدر آنتی ویروس های رایگان است همچنین این آنتی ویروس شما را از بسیاری از ویروس ها و برنامه ی مخرب مصون میدارد . فن آوری استفاده شده در آن موسوم به فن آوری سپر شماره مانع از باز کردن فایل های آلوده مینماید . پس از تست کردن این آنتی ویروس به نظر می آید با توجه به قدیمی بودن آن هنوز هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد !

9-آنتی ویروس AVAST

نسخه ی رایگان این آنتی ویروس یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان است . نسخه ی رایگان آن میتواند با دیگر آنتی ویروس ها از نظر امنیت و دیتابیس مقابله کند . اما عمده مشکل آن قیمت های بروزرسانی آن است . ولی من پس مقایسه ی ویژگی ها نسخه رایگان با نسخه پولی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم .

10 – آنتی ویروس CA

در اصل نام این آنتی ویروس همکار رایانه (Computer Associates Antivirus 2012) که بصورت خلاصه به CA  معروف است . اما ویژگی های این همکار رایانه آن را برابر با بسیاری از آنتی ویروس ها می سازد . این همکار رایانه کامپیوتر شما را از هرگونه فایل های اضافی، ویروس ها پاک می سازد . پس این برنامه برای در کنار بودم یک آنتی ویروس لازم است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 69 دیدگاه
  1. با سلام
    چرا در این مقاله اسمی از آویرا نبود. به نظر من که آویرا خیلی بهتر از این هاست.

  2. با سلام وتشکر ازتون
    من تجربیات خودم رو بگم :
    1-symantec antivirus corporate edition سبک و پایدار وقدرتمند وهمچنین رایگانه. عیبش اینه که فایروال ندار
    2-nod سبکه .عیبش اینه که ویروس رو که پیدا کرد به کاربر اجازه مدیریت نمیده که پاک کنه یا از رنطینه در بیاره. تقریبا ضعیفه
    3-bitdefender total security قویه منتها خیلی سنگینه
    4- norton 360 عالیه.هم فایروال داره وهم آنتی ویروس.
    5- norton internet security بهترینه. هم فایرواله وهم آنتی ویروس.از 360 خیلی سبکتره. پیشنهاد میدم حتما امتحانش کنید. مزیتی که داره اینه که فوق العاده به ثبات ویندوز کمک میکنه. تاریخ نشون نداده بود که ویندوز xp روی کامپیوترم بیشتر از 2 ماه دوام بیاره. از وقتی نورتون اینترنت سکوریتی رو نصب کردم شش ماه بیشتره که ویندوزم عین روز اولش کاملا سرحاله.

  3. با سلام.
    متاسفانه نظرات نشان می دهد هنوز بسیاری از کاربران اطلاعات درستی درباره تحوه انتخاب و خرید یک محصول امنیتی ندارند .

    حتی بسیاری از آنها هنوز فرق نسخه های جعلی ( FAKE AV ) و لایسنس سرقتی را با نسخه های معتبر و اصلی نمی دانند و این باعث تاسف است .

    در محصولات یک محصول اصلی هم فراموش شده است .
    Trend Micro Titanium Maximum Security 2012 متعلق به شرکت ترندمیکرو دومین شرکت بزرگ عرضه کننده آنتی ویروس در دنیا .
    همچنین Webroot Secure Anywhere Complete هم فراموش شده است .

    موفق باشید .
    دیسنا

  4. dostan mamnon misham age kasi balade bege ke man chejori windowse xp ro pak konam ? dar hale hazer ham xp ro daram ham 7.mamnon misham age kasi rahnamaeem kone.tamame hajme ps mo gerefte .lotfan rahnamaeem konid.pishapish kamal tashakor ra daram.sioteton ham besiyar aliye vaghean dasteton dard nakone ke vaght mizarid. montazere rahnamaeeton hastam .bedrod

  5. بابا این آما رو طبق سایت toptenreviews رو زدن.باید به اطلاع همه دوستان عزیز برسانم که این سایت همیشه bitdefender رو نخست قرار داده ظاهرا باهاش قرار داد بستن که هیچ وقت رتبشو تغییر ندین.
    و اینکه اصلا نتیجه این سایت معتبر نیست!!! باور ندارید ؟؟ از 118 بپرسید …

  6. سلام خوبین خسته نباشین کسخولا من الان 15 ساله سابقه کار با کامپیوتر دارم تو این 15 سال از هیچ انتی ویروسی استفاده نکردم اصلا و به هیچ وجه از انتی ویروس استفاده نکردم و نمی کنم چون خودم یه پا انتی ویروسم اگه ادم زرنگ باشه نرم افزارهای معمولی هست که قابلیت های دارن که بعضی ها یا بهتر بگم بیشتریها از قابلیتهای این نرم افزارهای معمولی غافلند مثلا یکی از این نرم افزارها حالا که همه دارن زار انتی ویبروسو میزنن و گریه می کنن می گم بهتون گریه نکنید یکی از این نرم افزارهای معمولی که هیچ کس فکرشو نمی کنه نرم افزار winrar هستش حالا که این نرم افزارو معرفی کردم کی فک می کرد که نرم افزار winrar به نوبه خودش بهترین انتی ویروس باشه ؟

  7. آقا رضای عزیز چندتا سوال ازات داشتم وممنون میشم جواب بدی:
    1-آیا آنتی ویروس رایگان زون آلارم به صورت خودکار آبدیت میشه؟
    2-تاثیرش روی هارد چه قدره؟ آیا مثل کاسپر هارد رو خیلی در گیر میکنه؟
    3- شما ارش راضی هستی ؟
    4- آیا مثل بقیه آنتی ویروس ها می تونه انواع ویروسا رو شناسایی کنه؟(وب و غیره)
    من خودم کاسپر رو نصب کردم ولی بعد یک ماه سیستمم 10 دقیقه طول میکشه تا بالا بیاد
    لطفا نظر تون رو بگید
    با تشکر

  8. سلام .
    مطالب خیلی خوبی بود .

    ولی چند تا نکته رو دیدم که به اطلاعتون برسونم .

    1- مطالبی که درباره آنتی ویروسهای نورتون گفتید چندان صحیح نیست .

    ناکارامدی ؟؟ سایمنتک جزء اولین ضد ویروسها بوده و اصلا ضد ویروس خاص دیگه نبوده اون وقتها که بخواد باهاش مقایسه بشه .

    بعدش شیوه ویروس یابیش کلا اتوماتیک هست .

    2- آنتی ویروسهای 2 تا شرکت ترند میکرو و وب روت رو فراموش کردید که خیلی جالبه !! چرا ؟

    3- آوست – ای وی جی و مکافی سرویس ثبت و آپدیت روی ایران ندارن و نسخه های معتبرش تو ایران ارائه نمیشه .

    4- شرکت CA بخش ضد ویروسش رو فروخته و دیگه خودش ضد ویروس ارائه نمیده .

    5- نود32 زمینگیر است ؟ ببخشید نباید نسخه های اصلی رو با نسخه جعلی معرفی کنید .

    درباره زمینگیری باید کسپرسکی رو بگید که به خاطر کلاهبرداریهاش زمینگیره .

    6- کسپرسکی اتفاقآ قدیمی نیست .
    حداقل 6-7 شرکت ضد ویروس قبل از کسپرسکی بودن .

    از طرفی جالبه توصیه کردید برای نوت بوک .
    همه میدونن محصولاتش با عرض معذرت افتضاحه .
    شما ی شرکت تولید کننده نوت بوک یا حتی کامپیوتر اسم ببر با کسپرسکی قرارداد داشته باشه !!!

    مشخصه کلا درباره این شرکت روس اطلاعات درستی نداشتید و به حرف برخی اشخاص که فروشندش هستن اعتماد کردید .

    ارادتمند
    نیما

  9. با سلام
    به نظر من زون آلارم از همه بهتره راحت کرک میشه و راحت آپدیت می خوره
    اولش از اواست استفاده میکردم دو تا ویروس جدید افتاد رو سیستمم که نه آواست جواب داد نه مکافی نه کومودو
    زون آلارم روی کامپیوتره یکی از کارمندا نصب بود امتحان کردم هم هر دوشو شناخت هم پاکشون کرد نسخه رایگان جدیدش عالیه توصیه میکنم امتحان کنید
    همه میگن سیستمو کند میکنه ولی اشتباهه
    خیلی راضی هستم

  10. بزارید من تجربه چند سالم رو بگم البته قبلش باید بگم که هر کس طرفدار آنتی ویروسیه که نصب کرده روی سیستمش 😀
    ولی من بدون هیچ تعصبی تجربیاتم رو میگم!
    1- نود 32؟؟؟!!! نمیدونم چرا استفاده از این آنتی ویروس ضعیف تو ایران باب شده! هر کی از راه میرسه نود 32 نصب می کنه!
    من خودم امتحانش کردم تا ببینم چیه که این همه تعریفش میکنن ولی چون نتونست چندتا ویروس قوی که از فلش وارد شدن رو پاک کنه کلا هاردم سوخت!!! البته گارانتی داشت و همین عامل باعث شد که از nod 32 متنفر باشم
    2- کسپرسکی(تلفظ صحیحش همینه) من به تازگی از نسخه intenet security 2013 اش استفاده کردم میشه گفت آنتی ویروس خیلی قوی ای هستش ولی یه عامل باعث شد که دیگه ازش دوری کنم اونم اسکن کردن فایل ها به هنگام اجراشون هست که سرعت رو به شدت کاهش میده و به عبارتی دیگه می تونم بگم که کلا ویندوز رو نابود می کنه! تو یه هفته دوبار ویندوز عوض کردم!!!!!! فقط به خاطر این انتی ویروس که همههههههههههه چی رو ویروس میشناسه 😀
    3- avg آنتی ویروس خوبی هستش و من دو سال ازش استفاده کردم ولی مشکلش اینجاس که خیلی طول می کشه تا ویروس رو پاک کنه ولی بلاخره پاک می کنه! یه چیزه این آنتی ویروس رو اعصابم بود اونم این بود که هی یه کادری می آورد و لیست ویروس ها رو می نوشت! حتی remove میزدم بازم دست ور نمی داشت اخرش هم مجبور شدم که غیر فعالش کنم که همین مورد باعث شد که ویروس در سیستمم به خوبی نفوذ کنه!
    4-بیت دیفندر- در حال حاضر بیت دیفندر استفاده می کنم و به جرات میگم بهتتتریننننننننن آنتی ویروسی هست که دیدم. خیلی انتی ویروس قوی و متین و ارومی هستش. بعضی ها میگن سرعت سیستم رو کم می کنه ولی باید بگم که اصلاااا اینطوری نیست اگه باور نمی کنید نصبش کنید و امتحان کنید!
    5- نورتون بسیار قدرتمند هستش و اگه شما از اون دسته کاربرانی هستید که اصلا اهل بازی نیستید و سیستم قوی ای دارید از این آنتی ویروس استفاده کنید.
    6-مک آفی که واقعا ضعیفه و اصلا تعریفی نداره!
    7-زون الارم سیستم رو سنگین می کنه ولی فایروال فوق العاده قوی ای داره!
    8-آویرا هم استفاده کردم ولی باهاش حال نکردم!!

    در حالت کلی میشه گفت که هرکس باید با توجه به نیازش آنتی ویروسی رو نصب کنه ولی میشه گفت که قوی ترین آنتی ویروس ها در جهان این سه مورد هستن: Bitdefender – Kaspersky – Norton

    البته این کامنتی که من نوشتم در اصل کامنت نیست:D خودش یه مقالست!
    موفق باشید

    1. سلام دوست عزیز.
      بنده از هیچ آنتی ویروسی استفاده و حمایت نمیکنم. چون خودم با لینوکس کار میکنم و مسلما نیازی به آنتی ویروس ندارم.
      ولی در مورد ESET داری اشتباه میکنی. با دلیل خدمتتون عرض میکنم:
      ۱- اینکه نتونسته بدافزاری که از طریق فلش وارد میشه شناسایی کنه که خیلی بعیده. چون این بدافزارها تقریبا مشابه هستن و میشه گفت بیشترشون از یه خانواده هستن. از آسیب پذیری خاصی هم استفاده نمیکنن که بگیم پیشرفته هستن نمیشه شناختشون.
      ۲- اینکه هارد شما سوخته مشکل از جای دیگه بوده. وگرنه هیچ بدافزاری نیست که بتونه آسیب سخت افزاری وارد کنه. این چیزایی هم که بعضی ها میگن از سر نداشتن اطلاعات و دیدن زیاد فیلم های هالیوودی :). چون دوران بدافزارهایی که به سخت افزار آسیب میزدن سالیان ساله که سر اومده.

      در ضمن شما نمیتونید صرفا با تست کردن های این مدلی بگید که کدوم آنتی ویروس خوبه و یا کدوم یکی بده. اینطور نتیجه گیری ها اشتباه هستن. بهتره به تست هایی که توسط متخصصین امنیت انجام میشن مراجعه کنید. مثلا سایت هایی مثل av-test.org و av-comparatives.org مراجعه کنید تا تست های تخصصی رو ببینید.
      در نهایت همه آنتی ویروس ها ضعف دارن و حالا یکی بیشتر و یکی کمتر.

      موفق و سربلند باشی …..

    2. من آنتی ویروس بیت دیفندر 2014 رو نصب کردم ولی زمان اسکن زیادی در حدود 5-4-6 ساعت مطلبه ،خیلی سنگین بود که مجبور بودم اکثر اوقات disable کنم ولی قدرت شناسایی بالایی داره ،گاهی هم تا 99 درصد اسکنش میرفت ولی 100 درصد نمیشد آخرش هم پاکش کردم جاش نود ریختم که اونم ویندوزمو داغون کرد پاکش کردم .avg ریختم که اصلا چیزی پیدا نمیکرد.

    3. اویرا… لابد بهترین آنتی ویروس ها اون هایی هستن که باید جناب عالی باهاشون “حال کنن” ؟!!!

    1. ESET smart security قوی هست اشتباه می کنی .بنده خودم از نسخه کرک شده استفاده می کنم

  11. سلام تمام مطالبتون رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که خودم باید یک آنتیویروس خوب رو انتخاب کنم با توجه به سلیقه ام-ولی از صحبت های شما استفاده می کنم-به نظر من شما هم مشکلاتی که براتون به وسیله ی یک آنتی ویروس پیش می آد رو بگین و از نظر دهی اضافه خوداری کنین -فقط اگر خوشتون نیومد نرم افزار رو پاک کنین و دلیلش رو اگر دوست داشتین بگین-مناز همه ی برنامه های آنتی ویروس استفاده کردم چه از نسخه ی رایگان -چه جعلی و چه $-ولی من تنوع طلب هستم و هر3 ماه آنتی ویروس رو کلا عوض می کنم و کاری هم ندارم که چقدر خوب باشه و یا رتبش چی باشه-چون دوست دارم با تمام آنتی ویروس ها کار کنم

  12. سلام ببخشید یه سوال داشتم من آنتی ویروسم comodo هستش خواستم بدونم چیکار کنم که ویروس کشم همزمان با روشن شدن کامپیوترم فعال شه ؟یه برنامه نصب کردم اجازه نمیده فایل پچش بیاد نمیدونم چیکار کنم انگاری فعاله ولی تو صفحه دستکتاپم پیداش نیست ممنون میشم راهنماییم کنید

  13. اینکه کدوم آنتی ویروس قویتره و کدوم ضعیف تر فقط به میزان شناسایی ویروس ها بر نمی گرده، مواردی که در انتخاب آنتی ویروس مهم است به شرح ذیل می باشد:
    قدرت:
    ۱) میزان شناسایی ویروس ها
    در نظر داشته باشید شناسایی ویروس فقط بر اساس دیتابیس دیکشنری و یا همان آپدیت آنتی ویروس نمی باشد قاعدتاً بدافزارهای زیادی ساخته می شود و خیلی از آنها در مناطق خاص جغرافیایی دیده می شوند و فراگیر نیستند اما وقتی آنتی ویروس از سیستم هوش مصنوعی قدرتمند و منطقی برخوردار باشد زمانی که با مورد مشکوکی مواجهه می شود اقدام به بررسی رفتار فایل مورد نظر می کند و در صورتیکه به این نتیجه برسد که فایل فوق رفتارهای غیر سالمی از خود نشان می دهد اقدام به مسدود نمودن آن می کند در واقع آنتی ویروس هایی که دچار خطا های زیاد در شناسایی می شوند دقیقاً به علت همان هوش مصنوعی ضعیف آنها می باشد

    ۲) بازیابی و تعمیر
    فرض بر اینکه تمامی بدافزارها در سیستم شما توسط آنتی ویروس شناسایی شود آیا آنتی ویروس فوق توانایی از بین بردن ویروس بدون صدمه زدن به فایل های سالم و مفید شما را دارد

    ۳)قابلیت
    اینکه شما تمامی موارد مشکوک در سیستم خود را کنترل کنید اقدامی مثبت است اما به خاطر داشته باشید استفاده زیاد از منابع سیستمی و کاهش سرعت بوت و اجرای برنامه ها می تواند از میزان بهره وری فعالیت شما بکاهد

    ۴)کارائی
    یک آنتی ویروس خوب باید محیطی کاربرپسند داشته باشد دسترسی راحت و بدون پیچیدگی به قسمت های مختلف برنامه، انجام ساده تنظیمات و برطرف نمودن مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن از امتیازات مثبت یک آنتی ویروس به شمار می رود

    با توجه به نکته های بالا همیشه یک مسئله را مدنظر داشته باشید آن هم بروزرسانی همیشگی انتی ویروس و داشتن تیم پشتیبانی قوی می باشد تا در کوتاهترین زمان ممکن بهترین راه حل ها را به شما ارائه دهد و نحوه برخورد با مشکلات برنامه را به سادگی توضیح دهد

    موفق و پیروز باشید

  14. آخرش که چی.یکی میگه اینو دانلود کن.یکی میگه اونو دانلودکن.من گیج شدم.کدوم؟؟

    1. اگه رم کامپیوترت بیشتر از ۱ گیگابایت باشه نود ۳۲ بهترینه

  15. من انتی ویروس اویرا نصب کردم .اسکن که میکنم کلی ویروس بیدا میکنه ولی باک نمیکنه باید جیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟حتی removeهم میزنم ولی باز دوباره همون بیغامو بهم میده . خیلی رو اعصابمه نمیدونم جیکارش کنم

  16. سلام دوستان.. من خودم فنلاند زندگی میکنم و میتونستم از ف – سکوره -F- SECURE استفاده کنم ولی بدلیل اینکه فنلاندی است حس بدی دارم دوست ندارم جاسوسی ازم بشه از این طریق.. من آنتی ویروسها و اینترنت سکوریتی های آمریکایی رو ترجیح میدم تا اروپایی و فعلا از مکافی استفاده میکنم.. به نظرم عالی است و بعد از ان نورتون
    با اینکه قبلا من از نورتون استفاده میکردم چون از اول رو لپ تاپ م نصب بود ولی دیدم بعضی وقتها
    درحال بازکردن یک صفحه ایترنت رو قطع میکرد به خاطر همین مکافی رو نصب کردم ..

    1. خوبه که بعضی وقتها از malwarebytes رایگان هم استفاده کنید
      من هم نصب کردم خیلی از بد افزارها و جاسوسها رو پیدا میکنه بهترینه..

  17. اشغال ترین انتی ویروس بیت دیفندره به همه چی گیر میده -اینترنتو قطع میکنه- سرعتو کم میکنه -پوسته کامپیوترو میکنه- سنگینه -رشوه بده به سایت های مقایسه انتی ویروسه- عین کاسپراسکی(روسای کثیف) شرکت دزدیه- کار باهاش در مقایسه با همرده های خودش خیلی سختتره – برای انجام هر کاری باید انتی ویروسو باز کنی و نمیشه از تسکبار با کلیک راست انجام عملیات مورد نظر را انجام داد -ضمنا این دوستامونن که میان بعنوان نمایندگی بیت دیفنر اینجا تبلیغات میکنن بهتره بدونن اینجا جای اینجور مسخره بازیا نیست اینجا جای نظردادنه نه تبلیغات و تعریف کردن و دفاع از محصول مزخرفتون – در کل انتی ویروسه اشغالو در پیتیتونو جمع کنین تعطیل کنینشو برین پی کارتون همتون کرکر خنده این- ازتون متنفرم از شرکت بیت دیفندر که در سویس تولید میشه متنفرم چون فقط با رشوه دادن همیشه در مقام های اول و دوما- پیشنهاد میکنم از محصولات ashampoo , , و avira که محصول کشور المان هست هم استفاده نکنید چون خودشون در بپا کردن جنگ جهانی دوم میلیون ها ادم رو در کل دنیا کشتن حالا میان به ایرانیا میگن تروریست واقعا که از نژاد هیتلرن المانی های فاشیست – مکافی هم ایرانو تروریست قلمداد و حریم کرد پس انقدر حرص این انتی ویروسو نزنیم بخدا انتی ویروس کم نیست چیزی که ریخته انتی ویروسه -نتورتون هم همینطور ایرانو تحریم کرده به دلیل تروریست بودن -انتی ویروس های خوبی هست مثل avg – nod 32 – emsisoft- trustport-bullguard-avast-…………

  18. سلام خسته نباشی .
    دوست عزیز من در تعجبم همه میگن بیت دیفندر و کسپر خوبه ولی من تا دیروز نود رو سیستمم نصب بود بعضی از کرکا رو پیدا میکرد و میگفت ترو جان هست ولی نه کسپر نه بیت دیفندر هیچی نمیگه و اسکنشم میکنم میگه موردی نداره این یعنی چی یعنی نود بهتره لطفا زود بگید تا به فنا نرفته سیستمم بدبخت بشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *